• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Intense, deze anime.

    Morgen maar eens mijn verantwoordelijkheden op proberen te pakken. Ik kan het niet eeuwig blijven vermijden, zelfs al is het überhaupt te gek voor woorden dat ik dit doe. Maarja, niemand anders doet het. En ik heb vakantie. Zelfs al krijg ik een complete breakdown, er is niets dat eronder lijdt. Wauw, het klinkt supertriest als ik dit zo lees :') Oh well..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Ga je hem eindelijk dumpen?

    Ik hoop het. En anders wordt het een break tot hij 1000% clean is.

    Oke, ik lul mezelf er weer onderuit denk ik. Ik haat mezelf op momenten als deze. Ik ben incompetent.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:37 ]

    Articuno schreef:
    (...)
    Ik hoop het. En anders wordt het een break tot hij 1000% clean is.

    Oke, ik lul mezelf er weer onderuit denk ik. Ik haat mezelf op momenten als deze. Ik ben incompetent.

    Meid, je bent beter af zonder hem!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Meid, je bent beter af zonder hem!

    Ik weet het. Maar het is zo moeilijk..

    // Omg, deze nieuwe troll user. Grammarchick heeft veel werk hier :W

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:42 ]

    Articuno schreef:
    (...)
    Ik weet het. Maar het is zo moeilijk..

    Waarom blijf je bij hem?
    Je hebt hem genoeg kansen gegeven om zichzelf te "verbeteren", maar het is er tot noch toe niet van gekomen. Hij is alleen maar met zijn games bezig, kijkt niet naar je om en gebruikt veel drugs. Vindt je het trouwens gek dat je niet zwanger kan worden? Dat ligt waarschijnlijk niet eens aan jouw lichaam, maar aan zijn ongezonde leefstijl. Ik zou echt proberen om er een punt achter te zetten, want je kunt beter krijgen en misschien met je volgende vriend komt je wens ook uit!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben niet aardig, het spijt me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nee, kut zoemend ding, je bent hier niet welkom. Ga weg!


    26 - 02 - '16

    Bed tijd!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Waarom blijf je bij hem?
    Je hebt hem genoeg kansen gegeven om zichzelf te "verbeteren", maar het is er tot noch toe niet van gekomen. Hij is alleen maar met zijn games bezig, kijkt niet naar je om en gebruikt veel drugs. Vindt je het trouwens gek dat je niet zwanger kan worden? Dat ligt waarschijnlijk niet eens aan jouw lichaam, maar aan zijn ongezonde leefstijl. Ik zou echt proberen om er een punt achter te zetten, want je kunt beter krijgen en misschien met je volgende vriend komt je wens ook uit!

    Je zou heel goed gelijk kunnen hebben. Ik kan inderdaad beter krijgen en snap niet eens wat ik hier nog doe. Al ging het tot ik zijn stash vond, redelijk goed met mijn depressie.

    Rivailles schreef:
    Ik ben niet aardig, het spijt me.

    nee jij bent wel aardig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alle muggen willen mijn bloed maar joke's on them want in de afgelopen drie weken heb ik nul procent voor mezelf gezorgd en is mijn bloed van een vampierenmilkshake naar gedehydrateerd slootwaterprut met doorgistende resten van alocohol erin gegaan hahaha losers


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    OH mijn god ze ligt op mijn pols ZE IS ZO CUTE


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ga vooral nog even blowen. Je maakt het me wel heel makkelijk er achter te komen. Als ik het nog niet wist.

    Ik ga zo echt overgeven van de zenuwen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 0:09 ]

    Ugh dit begint echt kapot smerig te worden. Stop er eens mee..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Articuno schreef:
    Ga vooral nog even blowen. Je maakt het me wel heel makkelijk er achter te komen. Als ik het nog niet wist.

    Ik ga zo echt overgeven van de zenuwen.

    Don't. Hij zo zenuwachtig moeten zijn!
    Want you go gurl!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.