• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Ik vind Scarce zo irritant en toch kan ik niet stoppen met kijken. Sad.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)
    RETURN OF THE CORGI
    return of the corgi in enthousiaste kleine letters

    jongens ik weet niet of dit geen all caps ding echt voor me werkt rond dit uur in het ljh


    IVAN. Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar dat is ergens inderdaad ook nog wel mogelijk. Het is inmiddels gestopt, maar als dat geluid er nog was, zou ik op dit punt een hondensnoepje uit mijn raam hebben gegooid. (krul)

    En nou vraag ik me eigenlijk wel af of een post telt als volledig in caps als je iets hebt gequoot wat niet in caps is (want dat zou technisch gezien dan ook reacties met alleen "JA" of iets dergelijks verbieden en dat lijkt raar?).

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 2:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    heyy weergeen slaap


    Heaven is a place that we all have

    Toby, laat je buik stoppen met lawaai maken. Ik kan er niet van slapen. Thanks. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    uh ja waar is de thee of koffie. ik moet thee of koffie hebben.


    Heaven is a place that we all have

    Wat een kut nacht. Ik ga nu ook mooi naar beneden en de kat knuffelen. Haar ga ik nog het ergste missen hier.

    Geenziningeenziningeenzinin. Ugh, kom op. Ik kan dit.


    She's imperfect but she tries

    Dat camping bed slaapt eigenlijk best prima. Ik heb officieel besloten dat ik dit chill vind.


    Happy Birthday my Potter!

    Zie ik er uit als een Teletubbie? Nee? Zeg dan ook niet met het Teletubbie gedicht dat ik uit mijn bed moet komen, want dat wil ik niet :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niet lezen als je aan het eten bent of gaat eten.

    Te misselijk van het niet eten, dat ik nu geen zin heb. Maar wil ook niet over mijn nek gaan. Dus ik neem muizenhapjes van een meergranenkoekje. Ugh, wat maken de zenuwen me misselijk.

    KUTMUG HEEFT ME GEBETEN OP DE MEEST ERGE PLEK. als je je twee vingers openhoudt als een schaar en dan dat stukje huid er tussen. mug i swear to god. op een dag word ik the flash en mep ik je in quarantaine.


    Heaven is a place that we all have

    Yaaass, morgen ben ik weer in Slovenië (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bonjour, bonjour, bonjourbonjourbonjour! There goes the baker with his tray like always. The same old bread and rolls to sell. Every morning just the same, since the morning that we came, to this poor provincial toooooown


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh buren, kunnen jullie niet beginnen met verbouwen om 9 uur in plaats van 8 uur? Jullie doen dit élke zomervakantie en ik ben het zat. x_x


    Your make-up is terrible

    Eens kijken of warm water met honing helpt. Al denk ik dat het juist niet goed gaat.