• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Wiarda schreef:
    (...)
    Jaaaa *O*

    Het stieftante deel staat in ieder geval vast, dat het een stiefnichtje wordt staat ook al vast, dat het een weerwolf is, is tot nu toe slechts hoogstwaarschijnlijk het geval, maar er is ook een grote kans dat ze rood haar heeft? Roodharige weerwolfstiefnicht. *O*


    Ahhhh, wat gaaf! (bloos)
    Ik ben het trouwens helemaal eens met Lieke hier. Misschien liever een Remi dan een Remus als het een meisje wordt, maar dat is alleen maar extra perfect omdat het een klein beetje subtiel is maar tegelijkertijd nog steeds totaal niet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat. Geen waterdruk? Hoe moet ik mijn tanden poetsen, gezicht wassen en plassen??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Don't. Hij zo zenuwachtig moeten zijn!
    Want you go gurl!

    I know..


    // 'even' plassen is niet een half uur blowen

    Mentys schreef:
    (...)
    nee jij bent wel aardig!


    Fenks, but not really. Diep van binnen ben ik gewoon gemeen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aerodactyl schreef:
    Wat. Geen waterdruk? Hoe moet ik mijn tanden poetsen, gezicht wassen en plassen??


    Hier in enkele delen van CC ook, lees ik net. ;o


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Why does it feel so good, why does it feel so good?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Miall schreef:
    (...)

    Hier in enkele delen van CC ook, lees ik net. ;o


    Uugh. Cc is Castricum toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Inge: spijtig genoeg staat de naam al vast op Evi, maar met een beetje krom handschrift kan er vast ook wel Remi staan op de geboorteakte. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Uugh. Cc is Castricum toch?


    Yep! Weet niet of het bij ons zo is, maar las wel wat dingen op Facebook erover.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Yep! Weet niet of het bij ons zo is, maar las wel wat dingen op Facebook erover.


    Heel Zaanstreek zit zonder druk zie ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt doe een keer normaal :")


    Caution first, always.

    Ik lach om mijn eigen opmerkingen die ik niet kan plaatsen omdat het sociaal gezien niet acceptabel is. Hoe triest :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ok.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    @Inge: spijtig genoeg staat de naam al vast op Evi, maar met een beetje krom handschrift kan er vast ook wel Remi staan op de geboorteakte. (krul)


    Evi, awww, dat is bijna een fluffy Pokémon. Ze past zelfs voor haar geboorte al helemaal in de hype. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je vergeet me al de hele dag. Sorry dat ik even niet blij voor je ben.

    Ugh, ik weet niet hoe lang ik dit vol ga houden zonder door te draaien. Soms ben ik echt bang voor mezelf.


    Your make-up is terrible