• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    We rijden naar huis. Wat een opluchting. Komt er eindelijk een eind aan deze ellende


    26 - 02 - '16

    Misschien is het geen slecht idee om straks naar m'n moeders werk te lopen met de hond... but then again, dat betekent dat ik me moet omkleden en daar heb ik geen zin in. En eigenlijk heb ik ook geen zin om te wandelen. Firstworldproblems.

    Oh, en daar gaan we weer..

    // shite waarom appt hij me nu weer opeens D: seriously, ik kan hem nu echt niet onder ogen komen want ugh ik moet echt eerlijk tegen hem gaan zijn met dat ik geen relatie wil maar hij is echt aardig tegen me dus ik kan het haast niet maken :c Waarom ben ik zo'n fucked up persoon?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 12:50 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat huisje gaat hem niet worden vrees ik
    Jammer...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom ga ik met mijn backspace geen pagina meer terug?


    What would Emma do?

    Ik kan je nu wel oprecht wurgen. Blijf morgen gewoon lekker thuis, want ik heb totáál geen zin in je.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Net wakker, maar eigenlijk wil ik weer slapen, but there's too much light.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het grappig hoe ik pas last van menstruatiekrampen krijg als ik op sta en even loop. Zo lang ik blijf liggen heb ik nergens last van.

    Mijn TTT ging goeeeed^^ maar een paar puntjes, maar ik heb mijn vrijstelling *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Trikru schreef:
    Net wakker, maar eigenlijk wil ik weer slapen, but there's too much light.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu is het mijn schuld weer.. Ik ga wel tot de eind van de vakantie boven in mijn kamer zitten want hier ben ik echt klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo verdomde blij dat ik op mezelf woon. :')


    Caution first, always.

    Heb ik al gezegd dat er echt een aantal fantastische mensen hier op Q zitten? Want het is zo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En de krampen zijn weg. Oké, blijkbaar moet ik nog niet ongesteld worden. Je weet het ook nooit met een onregelmatige cyclus.

    / O wait, dit is de dubstepmix die mijn ex altijd luisterde. Ik ga die denk ik maar verwijderen uit mijn playlist...
    Dit doet me denken aan de tijd dat het nog echt leuk was.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 15:04 ]

    Hmn. Wilde je morgen reageren op dat RPG, wordt 'ie gesloten... oke..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.