• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Rivailles schreef:
    Heb ik al gezegd dat er echt een aantal fantastische mensen hier op Q zitten? Want het is zo.

    Jij bent er sowieso 1 van!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoezo 'chrome heeft besloten de backspace niet langer te gebruiken om een pagina terug te gaan'. HOE NAVIGEER IK ME NU? Die domme alt + ... irriteert me.


    What would Emma do?

    Ugh, mensen gaan altijd in tweetallen dood om me heen. Dit is de vierde dit jaar. Ik kan ook niet geloven dat sommige mensen van mijn leeftijd nog nooit de dood van iemand om zich heen mee hebben gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Dewgong schreef:
    Hoezo 'chrome heeft besloten de backspace niet langer te gebruiken om een pagina terug te gaan'. HOE NAVIGEER IK ME NU? Die domme alt + ... irriteert me.

    De alt optie vind ik best handig. Beter dat ik even niet oplet of ik een typvak heb aangeklikt en naar de vorige pagina ga als ik op backspace druk. Maar ik kan gelukkig navigeren met de knoppen op mijn muis (:


    // Waarom luister ik nog steeds naar deze mix? Het maakt me echt niet gelukkiger ofzo.

    zo, dat heeft me jaksdahs veel werk, tijd en moeite gekost.

    Ugh, had ik maar niks gegeten. Ik was al zo'n 40 uur bezig en als ik eenmaal ga eten, wil ik blijven eten.


    Your make-up is terrible

    Audino schreef:
    (...)
    De alt optie vind ik best handig. Beter dat ik even niet oplet of ik een typvak heb aangeklikt en naar de vorige pagina ga als ik op backspace druk. Maar ik kan gelukkig navigeren met de knoppen op mijn muis (:


    // Waarom luister ik nog steeds naar deze mix? Het maakt me echt niet gelukkiger ofzo.


    Ik gebruik die backspace al jaren en ik heb er nog nooit iets mee voor gehad. :'D


    What would Emma do?

    Yay, I'm losing friends again! Ik vond al dat het lang geleden was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jelly beans zijn de hemel

    Ik zeg dat echt van te veel dingen xd

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 15:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoef maar tien kilo af te vallen van oma. :W

    Maar heb wel vet veel nieuwe kleding en oma heeft grotendeels betaald. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hebben wij weer.. onze nieuwe hond durft niet meer van de trap af. Wij hebben een bovenwoning, dus ze moet wel van de trap om naar buiten te kunnen. We hebben letterlijk alles geprobeerd; hondensnoepjes, stukjes worst, gewoon roepen, trekken aan de riem.. letterlijk niks werkt :l what to do?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Hebben wij weer.. onze nieuwe hond durft niet meer van de trap af. Wij hebben een bovenwoning, dus ze moet wel van de trap om naar buiten te kunnen. We hebben letterlijk alles geprobeerd; hondensnoepjes, stukjes worst, gewoon roepen, trekken aan de riem.. letterlijk niks werkt :l what to do?

    Til haar naar beneden en laat haar zelf naar boven lopen. Ze merkt dan dat ze er ook af kan, als het goed is. Zo hebben wij het onze hond geleerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mismagius schreef:
    Hebben wij weer.. onze nieuwe hond durft niet meer van de trap af. Wij hebben een bovenwoning, dus ze moet wel van de trap om naar buiten te kunnen. We hebben letterlijk alles geprobeerd; hondensnoepjes, stukjes worst, gewoon roepen, trekken aan de riem.. letterlijk niks werkt :l what to do?


    Bij de aldi hebben ze dacht ik staven met pens erin. Probeer dat anders eens? Althans. Ik dacht dat t bij de Aldi was... Zal mn ma wel eem vragen als ze weer thuis is. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    One day I'll send you a message to thank you. (:


    What would Emma do?

    Wifiiii Waarom accepteer je mijn telefoon niet gewoonnnn :C


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.