• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    @Trikru: Nja, het probleem is dus dat niemand haar kan optillen momenteel. Mijn moeder heeft een beperking aan haar benen en kan de trap niet af zonder haar vast te houden, en haar vriend is tot vrijdag weg.. Wat betekend dat we dus mooi een probleem hebben, want Ivy moet echt naar buiten toe. Ik ben ook niet sterk genoeg om haar op te tillen. Maar het is heel vreemd, want eerst ging ze wel normaal van de trap af tot gistermiddag dan.

    @Animato: Ik ben bang dat het niet gaat werken, aangezien we er met niks van de trap af kunnen lokken. Zelfs niet met runderoren, plakjes worst etc. We hebben nu wel haar etensbak onder aan de trap gezet maar ik denk dat de kans klein is dat ze er daadwerkelijk van af gaat.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    @Trikru: Nja, het probleem is dus dat niemand haar kan optillen momenteel. Mijn moeder heeft een beperking aan haar benen en kan de trap niet af zonder haar vast te houden, en haar vriend is tot vrijdag weg.. Wat betekend dat we dus mooi een probleem hebben, want Ivy moet echt naar buiten toe. Ik ben ook niet sterk genoeg om haar op te tillen. Maar het is heel vreemd, want eerst ging ze wel normaal van de trap af tot gistermiddag dan.

    @Animato: Ik ben bang dat het niet gaat werken, aangezien we er met niks van de trap af kunnen lokken. Zelfs niet met runderoren, plakjes worst etc. We hebben nu wel haar etensbak onder aan de trap gezet maar ik denk dat de kans klein is dat ze er daadwerkelijk van af gaat.

    Ik zou haar dan bij de tuig vastpakken en gewoon zachtjes de trap af laten glijden. Dus dat ze gewoon steeds met haar bips op de trap komt. Hopelijk lukt dat. Als ze gas tegen geeft zou ik gewoon door gaan en zeggen dat ze braaf is als ze het zelf probeert. Of heb je dat ook a geprobeerd?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Ik zou haar dan bij de tuig vastpakken en gewoon zachtjes de trap af laten glijden. Dus dat ze gewoon steeds met haar bips op de trap komt. Hopelijk lukt dat. Als ze gas tegen geeft zou ik gewoon door gaan en zeggen dat ze braaf is als ze het zelf probeert. Of heb je dat ook a geprobeerd?


    We hebben een poging gedaan tot, maar ze werkt tegen en verstijft helemaal. Vanavond neemt een hondentrainer weer contact met ons op, dus hopelijk heeft zij nog andere ideeën.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    (...)

    We hebben een poging gedaan tot, maar ze werkt tegen en verstijft helemaal. Vanavond neemt een hondentrainer weer contact met ons op, dus hopelijk heeft zij nog andere ideeën.

    Heel veel succes!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel alone.


    Your make-up is terrible

    Mhhhhh, zo rustig


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb nergens zin meer in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het wordt tijd dat ik weer naar school ga, ook al heb ik daar ook nog niet direct zin in. Maar ik merk dat ik gewoon weg moet uit huis.

    Net op een nieuw huisje gereageerd. Sta nu op positie 8. Fingers crossed!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Goed gedaan Nikki. Je bent de absoluut perfecte fuck up.


    Your make-up is terrible

    Ondankbaar. Godverdomme zeg, echt ondankbaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mismagius schreef:
    (...)

    We hebben een poging gedaan tot, maar ze werkt tegen en verstijft helemaal. Vanavond neemt een hondentrainer weer contact met ons op, dus hopelijk heeft zij nog andere ideeën.


    Misschien kan een familielid, opa, neef, oom, kennis, buurman of whatever helpen die vlakbij jullie wonen?

    Krolock schreef:
    Het wordt tijd dat ik weer naar school ga, ook al heb ik daar ook nog niet direct zin in. Maar ik merk dat ik gewoon weg moet uit huis.


    Herkenbaar.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    "Wat heb je vandaag gedaan?"

    Bungou Stray Dogs want ja, I failed life once again.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mag ik slapen alsjeblieft?


    Your make-up is terrible