• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb niet vaak iets met over the top homo's en al helemaal niet met drag queens, maar Laganja Estranja is cute.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 19:06 ]

    Het is altijd fijn als je wordt bedreigd door de ex van je vriend. Echt, super leuk. Waarom kan dat mens me niet gewoon met rust laten?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 19:14 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Audino schreef:
    Ik heb niet vaak iets met over the top homo's en al helemaal niet met drag queens, maar Laganja Estranja is cute.



    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ik begrijp dat je hem ook leuk vindt? Of in ieder geval kan waarderen (:
    Ik vind zijn moves echt awesome :3

    Audino schreef:
    (...)
    Ik begrijp dat je hem ook leuk vindt? Of in ieder geval kan waarderen (:
    Ik vind zijn moves echt awesome :3


    Ganja kan geweldig dansen, maar eigenlijk kan het hele Haus of Edwards geweldig dansen, haha. Hoewel haar death drop leg and dairy legendary is. Al vind ik haar er af en toe overgaan met haar obsessie voor wiet, haha.

    [youtube]https://youtu.be/40PHUurPvSo?t=1m30s[/youtube]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 19:32 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ganja kan geweldig dansen, maar eigenlijk kan het hele Haus of Edwards geweldig dansen, haha. Hoewel haar death drop leg and dairy legendary is. Al vind ik haar er af en toe overgaan met haar obsessie voor wiet, haha.

    [youtube]https://youtu.be/40PHUurPvSo?t=1m30s[/youtube]

    Ja, dat viel me ook al op toen ik de laatste Q&A video keek. Toch wel zonde dat sommige mensen dat gebruiken.

    // Ja, wiens idee was het ook om random een hoofdstuk vanuit een alwetende te schrijven? Stomme koe. Dat gaat nog wat worden om goed te veranderen. Maar ik vraag me af of het niet raar is als de hoofdpersoon op zichzelf neerkijkt na het ongeluk en beschrijft wat er gebeurt..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 19:50 ]

    Indian Fluffy Tit.

    Wat een mooie vlinder is het toch.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Audino schreef:
    (...)
    Ja, dat viel me ook al op toen ik de laatste Q&A video keek. Toch wel zonde dat sommige mensen dat gebruiken.

    // Ja, wiens idee was het ook om random een hoofdstuk vanuit een alwetende te schrijven? Stomme koe. Dat gaat nog wat worden om goed te veranderen. Maar ik vraag me af of het niet raar is als de hoofdpersoon op zichzelf neerkijkt na het ongeluk en beschrijft wat er gebeurt..


    Nee, dat is niet raar c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, al die dragfilmpjes kijken op Youtube vrolijkt me toch een beetje op.


    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    (...)

    Nee, dat is niet raar c:

    Niet? Dat is fijn, dan kan ik het rustig beschrijven (: Al is het niet echt waarheidsgetrouw gezien mijn personage rondloopt en kan nadenken terwijl ze naar zichzelf kijkt.. Moet kunnen, vampiers bestaan ook niet XD
    Assassin schreef:
    Ah, al die dragfilmpjes kijken op Youtube vrolijkt me toch een beetje op.

    Ik werd er ook wel vrolijk van. Ik vind het indrukwekkend hoe mannen betere en knappere vrouwen kunnen zijn dan vrouwen zelf. Kijk alleen al naar hun benen en hoe ze op hakken lopen. Dat doe ik ze niet na. (lol)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 20:10 ]

    ^ Ik moet zeggen dat ik Laganja echt niks vind. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DOES IT ALMOST FEEL LIKE NOTHING CHANGED AT ALLLL

    Ik heb een vreemde aantrekking tot muziek die over geschiedenis gaat.


    What would Emma do?

    Audino schreef:
    (...)
    Ik werd er ook wel vrolijk van. Ik vind het indrukwekkend hoe mannen betere en knappere vrouwen kunnen zijn dan vrouwen zelf. Kijk alleen al naar hun benen en hoe ze op hakken lopen. Dat doe ik ze niet na. (lol)


    Oh my gooood, die benen.


    Your make-up is terrible

    Note to self: Als je wilt schrijven, DOE DAT DAN OOK DAADWERKELIJK ipv de hele dag te verspillen aan slapen, youtube-video's kijken en behind the scene's van musicals opzoeken.

    Ik hoop dat als ik ga, mensen ook zulke goede herinneringen aan mij zullen hebben. Maar dat denk ik eigenlijk niet.


    Your make-up is terrible