• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Een tattoo op mijn onderarm, waarom bedacht ik dat niet eerder? Ik had alleen maar mijn bovenbeen in mijn hoofd. Maar een portret van mijn overleden kat vind ik toch niet een goed idee. Oranje lijkt me een lastige kleur.

    Ik wil een paar game tattoo's denk ik. Zelda, Assassins Creed, Skyrim (of een zin in Dovahzul?). I think I like.
    En misschien een Digimon (of meer).

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 21:07 ]

    Oké ja ik hou van jullie allemaal alsof jullie mijn kindjes zijn, maar ik ben wel een moeder die er een paar voortrekt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Audino schreef:
    Een tattoo op mijn onderarm, waarom bedacht ik dat niet eerder? Ik had alleen maar mijn bovenbeen in mijn hoofd. Maar een portret van mijn overleden kat vind ik toch niet een goed idee. Oranje lijkt me een lastige kleur.

    Ik wil een paar game tattoo's denk ik. Zelda, Assassins Creed, Skyrim (of een zin in Dovahzul?). I think I like.
    En misschien een Digimon (of meer).

    Zelda wil ik ook c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet ingeven, Shania. Maar fuck ik heb honger..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikru schreef:
    (...)
    Zelda wil ik ook c:

    Ik weet alleen nog niet zo goed wat precies. Het Master Sword van Twilight Princes? Masker van Midna? Triforce?



    Waar zit jij aan te denken voor Zelda tattoo?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 21:20 ]

    Audino schreef:
    (...)
    Ik weet alleen nog niet zo goed wat precies. Het Master Sword van Twilight Princes? Masker van Midna? Triforce?


    Zelf wil ik heel graag de Triforce c:
    Of je doet dit


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een bullshit. Waarom zou ik in hemelsnaam liegen over een kapotte draadje van mijn oplader?! Verdomde, ik word hier echt geïrriteerd van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat als ik ga, mensen ook zulke goede herinneringen aan mij zullen hebben. Maar dat denk ik eigenlijk niet.

    JAWEL. Dat hebben ze wel. Niet zo donker denken. I know, old habits die hard, maar er zijn echt wel goede herinneringen aan jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikru schreef:
    (...)
    Zelf wil ik heel graag de Triforce c:
    Of je doet dit


    Die zag ik ook al, maar vind ik eigenlijk een beetje standaard. Iedereen lijkt die te hebben als je zelda triforce tattoo googled. Ik denk dat ik Midna, het Master Sword en de Triforce bij elkaar wil als losse onderdelen.

    Audino schreef:
    (...)
    Die zag ik ook al, maar vind ik eigenlijk een beetje standaard. Iedereen lijkt die te hebben als je zelda triforce tattoo googled. Ik denk dat ik Midna, het Master Sword en de Triforce bij elkaar wil als losse onderdelen.

    Dat is ook wel gaaf ja. Ik ga denk ik voor een watercolor triforce c:
    Zoals dit




    // Kan iemand me helpen? Ik vind deze zin niet zo mooi, maar hoe kan ik hem beter veranderen? Of klopt het wel gewoon goed?
    De krijgers van Wega waren zonder waarschuwing Canopus binnengevallen, om de bewoners met een onverwachte strijd te confronteren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik schrik steeds van mezelf hoeveel ik kan doen als ik eens een dagje vrijaf neem. :W


    What would Emma do?

    Fucking asshole. I fucking HATE you.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 21:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O gawd. Oma blijft nóg een nacht. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trikru schreef:
    (...)
    Dat is ook wel gaaf ja. Ik ga denk ik voor een watercolor triforce c:
    Zoals dit




    // Kan iemand me helpen? Ik vind deze zin niet zo mooi, maar hoe kan ik hem beter veranderen? Of klopt het wel gewoon goed?
    De krijgers van Wega waren zonder waarschuwing Canopus binnengevallen, om de bewoners met een onverwachte strijd te confronteren.


    Ja, dat is ook erg leuk. :3
    Deze met watercolor en een lege triforce is ook gaaf.



    Ik vind je zin wel goed lopen. Of misschien bewoners door inwoners vervangen?

    Audino schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook erg leuk. :3
    Deze met watercolor en een lege triforce is ook gaaf.



    Ik vind je zin wel goed lopen. Of misschien bewoners door inwoners vervangen?


    Oh nee die vind ik zelf niet mooi, hahah.
    Ja, dat kan ik wel doen. Klinkt ook wat beter! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.