• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hoop niet dat dit de nieuwe rage gaat worden..

    Lekke band onderweg naar huis
    Natuurlijk... (cat)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    En dan komt je beste vriendin in aanmerking voor Make-A-Wish. Nee, je zou helemaal geen fucking wens moeten krijgen. Je zou verdomme beter moeten zijn.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Castellaization schreef:
    En dan komt je beste vriendin in aanmerking voor Make-A-Wish. Nee, je zou helemaal geen fucking wens moeten krijgen. Je zou verdomme beter moeten zijn.


    No, really? :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    No, really? :c


    Ja, ze kwam er net mee :c
    Weet nog steeds niet of ik er blij mee moet zijn dat de dag dat ik weer naar school moet, ze opgenomen wordt. Ik ben echt bang dat ik óf heel obsessief bezig ga met school en na een week of drie in stort, of dat ik het echt ga verprutsen :'D Kan iedereen niet gewoon even beter blijven en standaard op een bepaalde leeftijd dood gaan, zou zoveel beter zijn :'D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 18:19 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Well, we sure have some nutjobs in this family. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Castellaization schreef:
    (...)

    Ja, ze kwam er net mee :c
    Weet nog steeds niet of ik er blij mee moet zijn dat de dag dat ik weer naar school moet, ze opgenomen wordt. Ik ben echt bang dat ik óf heel obsessief bezig ga met school en na een week of drie in stort, of dat ik het echt ga verprutsen :'D Kan iedereen niet gewoon even beter blijven en standaard op een bepaalde leeftijd dood gaan, zou zoveel beter zijn :'D


    Bah...
    Daar moet je nog even niet aan denken, Sha. Echt niet. Nog even genieten van je vakantie, goed?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ergens maakt dit me zo boos. Waarom niet iemand anders ofzo. Iemand die het verdient omdat hij andere het leven zuur maakt. Niet zij ><


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Miall schreef:
    (...)

    Bah...
    Daar moet je nog even niet aan denken, Sha. Echt niet. Nog even genieten van je vakantie, goed?


    Ik doe m'n best :'D Maar blegh, wat kan zoiets je ellendig laten voelen eigenlijk.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Castellaization schreef:
    (...)

    Ik doe m'n best :'D Maar blegh, wat kan zoiets je ellendig laten voelen eigenlijk.


    Snap ik helemaal. D:
    Maar je kan me altijd pb'en, he? (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Snap ik helemaal. D:
    Maar je kan me altijd pb'en, he? (:


    Dat is lief <3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Is de borstvoeding in het openbaar discussie nog niet afgelopen? Nee, wat de enige functie van borsten is mannen opgeilen.

    Castellaization schreef:
    Ergens maakt dit me zo boos. Waarom niet iemand anders ofzo. Iemand die het verdient omdat hij andere het leven zuur maakt. Niet zij ><


    Als het mogelijk was, zou ik het zo van haar overnemen.


    Your make-up is terrible

    HAHAHAH ok toen praatte hij tegen me op Facebook en HAHAHA hij is veertien jaar ouder dan ik. Hmm.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    At least I tried. Terug naar m'n "mooie" fantasie wereldje.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."