• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom kijk jij mij zo chagrijnig aan? Jij hoort van mij te houden. Ik heb je eten gegeven. Ik heb je een naam gegeven. Ik heb je zien opgroeien en sterk zien worden. Het is internationale kattendag volgens Facebook, dus kom met mij knuffelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    je hebt gewoon didi in de action, oh lord <3

    JamesPotter schreef:
    Waarom kijk jij mij zo chagrijnig aan? Jij hoort van mij te houden. Ik heb je eten gegeven. Ik heb je een naam gegeven. Ik heb je zien opgroeien en sterk zien worden. Het is internationale kattendag volgens Facebook, dus kom met mij knuffelen.


    Hier moest ik echt even heel hard om lachen. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    'Er belden gister om 11 uur kinderen aan met de vraag of ze de pokemon in mijn huis mochten vangen.'
    That's not how it works, that's not how any of it works.

    Waarom heb je een huisdier als je het telkens overlaat aan iemand anders om je hond uit te laten? Je zorgt er niet zelf voor, behalve het knuffelen/slaan en met een irritant stemmetje tegen te praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom heb ik ineens zo'n trek in een groene appel?


    Your make-up is terrible

    Miall schreef:
    (...)

    Hier moest ik echt even heel hard om lachen. (cat)


    Meneer zit nu zijn ballen te likken. Die heeft hij niet meer, maar hij maakt het daar wel schoon. Het is toch wat met een kat die niet eens met je wilt knuffelen (cat) James! Wat doe je me aan D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Meneer zit nu zijn ballen te likken. Die heeft hij niet meer, maar hij maakt het daar wel schoon. Het is toch wat met een kat die niet eens met je wilt knuffelen (cat) James! Wat doe je me aan D;


    Lekker HAHAH.

    // Waarom ontploft mijn knakworst in de magnetron?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Lekker HAHAH.

    // Waarom ontploft mijn knakworst in de magnetron?

    Dat heb ik ook altijd. (cat) Ik prik er altijd al gaatjes in met een vork. Vaak helpt dat wel.


    // Oke, ik heb met 4x in de week wel genoeg vis gehad.

    JamesPotter schreef:
    Waarom kijk jij mij zo chagrijnig aan? Jij hoort van mij te houden. Ik heb je eten gegeven. Ik heb je een naam gegeven. Ik heb je zien opgroeien en sterk zien worden. Het is internationale kattendag volgens Facebook, dus kom met mij knuffelen.


    HAHAHAHA. Hij vond mij wel leuk :')

    OT: Ugh, ik voel mij nog steeds vreselijk, ondanks dat de paniekaanvallen weer voorbij zijn. Waarom ben je zo laag bloeddruk? Wat doe ik verkeerd?


    Happy Birthday my Potter!

    Dat moment dat je de tekst van een nummer al mee kunt zingen zonder het nummer ooit gehoord te hebben, lolol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JamesPotter schreef:
    Waarom kijk jij mij zo chagrijnig aan? Jij hoort van mij te houden. Ik heb je eten gegeven. Ik heb je een naam gegeven. Ik heb je zien opgroeien en sterk zien worden. Het is internationale kattendag volgens Facebook, dus kom met mij knuffelen.


    Ik heb mijn kat nog niet eens kunnen knuffelen :c


    26 - 02 - '16

    Dat drama tho...


    "Ignite, my love. Ignite."

    sarita even een bloedserieuze vraag:


    ga je ooit nog eens je pf veranderen? (fish)

    Waar is dat topic gebleven met alle Facebook-accounts? C:


    26 - 02 - '16