• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    This song will always hit right in the feels

    // Why is it that when a cute person checks me out, someone (ahum parents) is (are) around to stop me from talking to them.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 0:35 ]


    kindness is never a burden.

    Ik wil gewoon zó graag dat je eens een berichtje stuurt. Ik wacht nu al een maand. Ik mis je.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En dan moet ik maar blij zijn met m'n 'schoonfamilie'. Op de verjaardag van de oma van mijn vriend, waar ik bij was, zeiden ze nog tegen mij 'gefeliciteerd met je oma' terwijl mijn oma verdomme net een maand oid was overleden. Verder weigert de zus van mijn vriend tegen me te praten of wat dan ook, doordat ze die eerste stap niet durft te zetten. Als ik dan de eerste stap moet zetten, wordt het genegeerd. Ja, ik moet hier zo blij mee zijn godverdomme )':

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 0:43 ]


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet tegen die kleine ingegroeide haartjes die ik niet los krijg met een milianaald..

    Erlebnis schreef:
    En dan moet ik maar blij zijn met m'n 'schoonfamilie'. Op de verjaardag van de oma van mijn vriend, waar ik bij was, zeiden ze nog tegen mij 'gefeliciteerd met je oma' terwijl mijn oma verdomme net een maand oid was overleden. Verder weigert de zus van mijn vriend tegen me te praten of wat dan ook, doordat ze die eerste stap niet durft te zetten. Als ik dan de eerste stap moet zetten, wordt het genegeerd. Ja, ik moet hier zo blij mee zijn godverdomme )':


    Volgens mij bedoelden ze dat van jouw oma niet verkeerd. Meer dat ze de oma van jouw vriend nu ook als jouw oma zien. Timing is verkeerd maar misschien wisten ze het niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nu maak je me gewoon vreselijk chagrijnig. Niet oké, dude.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoelden ze dat van jouw oma niet verkeerd. Meer dat ze de oma van jouw vriend nu ook als jouw oma zien. Timing is verkeerd maar misschien wisten ze het niet.


    They knew. Ik heb ze de rouwkaart nog laten zien, een week na de begrafenis.


    26 - 02 - '16

    Oké, dus mijn moeder heeft blijkbaar tegen mijn zusje iets gezegd over dat het haar opvalt hoe vaak jongens nu naar ons kijken en "vooral naar Inge" en uh, ik, oké? Sure, het zal wel? Ik kan het niet eens overtuigend tegenspreken, want als ik iemand tegenkom op straat ontwijk ik oogcontact doorgaans zoveel mogelijk, ha. :W

    Maar dit soort eigenlijk heel onschuldige nonsens is dus ook ergens shit die bijdraagt aan het feit dat ik nooit weet waar ík moet kijken want, idk, hoi ik ben een mens en ik heb ogen en als ik ze niet sluit moet ik ze érgens op richten, en soms is dat een ander mens? Dat betekent niet meteen dat ik nadenk over het bestuderen van bloemetjes en bijtjes met dat mens? En ergens maakt het me super ongemakkelijk dat ik weet dat dat een automatische assumptie is van veel mensen terwijl mijn blik met 90% waarschijnlijkheid werd getrokken door de opdruk van het T-shirt, zelfs al is die speculatie een soort ingebakken ding bij iedereen. Gun die bloemen en bijen nu en dan wat rust, plz.

    De conclusie hier is dat ik wat issues heb, waarschijnlijk, maar... idk, idk.

    /einde rant die in zijn geheel zou kunnen worden vervangen door zachte vraagtekens en nog steeds dezelfde inhoud zou hebben


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De Olympische Spelen zijn echt niet goed voor mijn slaappatroon.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo leuk om nu tweede dan op te kunnen geven in plaats van eerste dan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat een bullshit reden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And he's so handsome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I wish I had no feelings.


    26 - 02 - '16

    Ah Calais. We meet again c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laat me alsjeblieft met rust want je maakt dit gewoon duizend keer erger dan het al is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)