• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, het tempo zat er goed in het afgelopen uur. 3k in totaal vanavond (:

    En dat is 5k. Nu moet ik maar eens gaan slapen (:

    Oke, ik heb rare dromen gehad maar dromen over mezelf doden en trillend huilend wakker worden..? Dat gaat me veel te ver.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Natuurlijk moet ik wakker worden van een droom/nachtmerrie over een carcrash op de dag van mijn Tussentijdse toets.

    We vielen naar beneden in een parkeergarage wn het enige wat ik dacht was: Maar ik heb geen gordel om...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    To be honest, I'm glad to be back in Holland. De trip was totaal het tegenovergestelde van wat mam en ik hadden verwacht en eigenlijk hebben we helemaal niet veel van Londen gezien. We hebben afgesproken snel weer eens te gaan, maar dan anders en langer.
    Ben wel naar de grootste speelgoedzaak geweest. Damn, dat was heel leuk. Kon alleen geen sjaal van Slytherin vinden en Draco zijn toverstaf was er niet :c Dus heb ik een sleutelhanger van Slytherin gekocht en heel veel Jelly beans :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil vandaag niet statten met oma. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer je niet dezelfde dag bij de huisarts terecht kan. Fuck. Nu maar hopen dat de infectie niet nog meer pijn gaat doen en gaat uitbreiden. Waarom heb ik daar ook elke 4 maanden last van?

    ik heb via viagogo tickets besteld ben ik nu fucked?

    Ik ben het eens met dat kerstliedjes het hele jaar gedraaid worden, maar enkel als ze tijdens kerst wat minder vaak herhaald worden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wtf, AMC. Waarom zou ik elk jaar een nieuwe verwijsbrief van de huisarts nodig hebben? Alsof mijn gehoorprobleem spontaan verdwijnt na 23 jaar? Vroeger hoefde ik ook niet elk jaar een nieuwe te hebben en kon ik gewoon gaan wanneer ik belde.


    Your make-up is terrible

    Oké jap dit is eigenlijk wel zwaar teleurstellend.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben degene die je altijd eten geeft en je kooi verschoont zal je even niet in mijn hand willen bijten ja dankje vind ik liev


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik ben lekker

    Okay nee.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Shack schreef:
    Ik ben lekker

    Okay nee.

    Klopt c':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Klopt c':


    Ik ga jou opeten, jij cutie c:


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!