• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LittleOwlet schreef:
    Wat voor glijmiddel kan ik het best gebruiken? Waterbasis?
    Het is meer voor het aftrekken van mijn vriend en anaal gaan.


    Waterbasis is aan te raden voor anaal. Aftrekken gebruik ik zelf nooit glijmiddel voor, maar glijmiddel is prima. Je kan ook massageolie gebruiken (voor aftrekken)

    Vannacht heb ik geslapen met mijn geliefde handboeien om. :Y)


    oi, suzy

    TinyTina schreef:
    Oh, ik moet dit ergens kwijt.
    M'n zusje is 12 en is er vandaag achter gekomen dat m'n vriend en ik met elkaar naar bed gaan. Ze is nu al 20 keer bij me naar binnen gelopen om te vragen of het echt waar is, en dat ze dacht dat je dat alleen maar doet als je al heel erg oud bent en al jarenlang verkering hebt :')


    Ik heb geleerd dat je bij (jonge) kinderen alleen letterlijk moet antwoorden op wat zij vragen. Dus als ze zegt: ''Ik dacht dat alleen oude mensen dat deden,' kun jij zeggen dat soms ook mensen van jouw leeftijd dat doen. Op haar opmerking over jarenlange verkering, zou je kunnen zeggen dat dat geen voorwaarde hoeft te zijn voor seks. Verder hoef je dan geen uitleg te geven, niet meer vertellen dan waar zij om vraagt. Hopelijk kun je hier wat mee!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik heb geleerd dat je bij (jonge) kinderen alleen letterlijk moet antwoorden op wat zij vragen. Dus als ze zegt: ''Ik dacht dat alleen oude mensen dat deden,' kun jij zeggen dat soms ook mensen van jouw leeftijd dat doen. Op haar opmerking over jarenlange verkering, zou je kunnen zeggen dat dat geen voorwaarde hoeft te zijn voor seks. Verder hoef je dan geen uitleg te geven, niet meer vertellen dan waar zij om vraagt. Hopelijk kun je hier wat mee!


    Dit :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Okay ik heb vandaag de prikpil voor het eerst gehad en man man mijn kont doet zeer.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 18:45 ]

    Even een serieuze vraag: Ik heb dus vandaag voor het eerst de prikpil genomen. Maar de dokter zei dat ik ook nog voor een hele maand de gewone pil moet slikken, althans, dat zei mijn vader want ik heb echt niets van het gesprek gevolgd.

    Kan dit gewoon of moet ik dit totaal niet doen? Ik heb namelijk een angststoornis en maak mij al de hele dag zorgen.

    GreyInc schreef:
    Even een serieuze vraag: Ik heb dus vandaag voor het eerst de prikpil genomen. Maar de dokter zei dat ik ook nog voor een hele maand de gewone pil moet slikken, althans, dat zei mijn vader want ik heb echt niets van het gesprek gevolgd.

    Kan dit gewoon of moet ik dit totaal niet doen? Ik heb namelijk een angststoornis en maak mij al de hele dag zorgen.


    Dat kan gewoon. Heb ik toen ook gedaan. Ik gebruik de prikpil inmiddels vijf jaar. Vanochtend heb ik weer een gehaald.


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    (...)

    Dat kan gewoon. Heb ik toen ook gedaan. Ik gebruik de prikpil inmiddels vijf jaar. Vanochtend heb ik weer een gehaald.

    Godzijdank, ik trek al mijn haren eruit van de stress. Nu voel ik mij wel iets veilliger.:W

    Okay geen vraag maar dit moet er even uit. Ik heb gisteren mijn eerste MFM-trio gehad en ik heb me een spierpijn :')
    Nog steeds flabbergasted, zag het niet aankomen haha


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Okay geen vraag maar dit moet er even uit. Ik heb gisteren mijn eerste MFM-trio gehad en ik heb me een spierpijn :')
    Nog steeds flabbergasted, zag het niet aankomen haha


    Wat is dat? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Wat is dat? :'D


    Wat een MFM-trio is? Trio van twee mannen en één vrouw (waar ik dus de vrouw ben in dit geval ghehe)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Wat een MFM-trio is? Trio van twee mannen en één vrouw (waar ik dus de vrouw ben in dit geval ghehe)


    Oh, op die fiets. :'D Ik dacht al, lol. Maar hoe kwam dat ineens? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Oh, op die fiets. :'D Ik dacht al, lol. Maar hoe kwam dat ineens? :')


    Ik was gewoon met twee vrienden aan het rondhangen en het begon met gewoon over seks praten (wat vrij normaal is) tot een van de twee ineens met z'n hand over m'n middel, heup, m'n broek inging :') Het was niet afgesproken of van te voren bedacht maar het gebeurde eigenlijk gewoon ineens. Niemand heeft gelukkig spijt dus dat is chill ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Ik was gewoon met twee vrienden aan het rondhangen en het begon met gewoon over seks praten (wat vrij normaal is) tot een van de twee ineens met z'n hand over m'n middel, heup, m'n broek inging :') Het was niet afgesproken of van te voren bedacht maar het gebeurde eigenlijk gewoon ineens. Niemand heeft gelukkig spijt dus dat is chill ;D


    oh nice! c: Op zich fijn als het zo gebeurt en niemand er spijt van heeft ^^ (en het fijn was natuurlijk)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even een vraagje, ik voel me hier heel kut(wat een woordkeuze) over.
    Telkens als mijn vriend mijn clitoris aanraakt, of ik zelf(maar dan is het minder) doet het ongelooflijk pijn. Zelfs als hij zijn tong gebruikt kan ik alleen maar 'auw' zeggen en echt niét genieten.
    Wat kan ik hier aan doen, want ik zou graag een keer dat hij me een orgasme geeft in plaats van dat ik het zelf altijd moet doen. :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.