• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    True that. En sws moet hij niet boos worden, dat werd ik ook niet toen hij mij vertelde dat hij het had en ik wss ook.

    Update: het is goed afgelopen met het hem laten weten. Hij vond het niet erg, aan zijn reacties te merken. Gelukkig maar. Hij gaat zich laten testen en laat het me weten of hij het heeft of niet. Hij had in ieder geval geen klachten, en de vorige keer met zijn ex wel.

    Yrden schreef:
    Update: het is goed afgelopen met het hem laten weten. Hij vond het niet erg, aan zijn reacties te merken. Gelukkig maar. Hij gaat zich laten testen en laat het me weten of hij het heeft of niet. Hij had in ieder geval geen klachten, en de vorige keer met zijn ex wel.


    Top!


    The truth is out there.

    Shit, ik heb perongeluk vanochtend de pill al genomen terwijl ik hem altijd tijdens het avond eten neem. Moet ik hem nou nog een keer innemen of gewoon weer morgen tijdens het eten?

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 16:47 ]

    Greyisms schreef:
    Shit, ik heb perongeluk vanochtend de pill al genomen terwijl ik hem altijd tijdens het avond eten neem. Moet ik hem nou nog een keer innemen of gewoon weer morgen tijdens het eten?

    Vanavond de pil van morgen innemen is de beste optie. Dan ben je waarschijnlijk wel een dag te vroeg ongesteld, als je niet doorslikt. Je moet namelijk niet langer dan 12 uur wachten na een gemiste pil, en als je hem vanavond niet neemt, telt het morgen als een gemiste.

    Mocht je niet eerder ongesteld willen worden kan je de eerste pil van een nieuwe strip nemen en die strip als reserve houden (maar wel gebruiken voor de houdbaarheid afloopt).

    O, in welke week van de pil zit je trouwens? Als het de derde week is maakt eentje 'vergeten' waarschijnlijk niet veel uit. Lees ook even de bijsluiter om het zeker te weten. Je kan dan de volgende morgenavond nemen en gewoon doorgaan. Misschien voor de zekerheid een condoom gebruiken tot je aan de volgende strip begint.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 17:22 ]

    Of het nu echt gebeurd is of niet, ik vind dit een leuk geschreven verhaaltje waar geen seksuele details in zitten.
    ‘Ik had sex met mijn leraar’

    @kim: begrijp ik goed dat als je in de tijd dat chlamydia hebt een seksspeeltje gebruikt, je jezelf opnieuw kunt besmetten door als je genezen bent opnieuw dat speeltje te gebruiken?


    i put the fun in funeral

    Yep, als je hem dus niet goed genoeg schoonmaakt. Het beste is toycleaner en ook nog eens kokend heet water of zelfs uitkoken. Ligt natuurlijk ook aan het materiaal van het speeltje. En alle bacteriële soa's. (:

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 18:42 ]

    Yrden schreef:
    Yep, als je hem dus niet goed genoeg schoonmaakt. Het beste is toycleaner en ook nog eens kokend heet water of zelfs uitkoken. Ligt natuurlijk ook aan het materiaal van het speeltje. En alle bacteriële soa's. (:


    wow da's wel fucked up. ben echt blij dat ik nog nooit wat opgelopen heb, vooral na alle onveilige seks met mijn niet zo loyale klootzak van een ex


    i put the fun in funeral

    ^ Dan heb je mazzel dat al zijn andere sekspartners niets hadden. Ik hoefde na mijn ex maar met één persoon seks te hebben en ik had het te pakken. En blijkbaar werkte de eerste kuur niet voor mij.


    Iemand die mijn blog over SOA's wil lezen? Want waarom zou ik niet van mijn stommiteiten gebruik maken XD

    SOA's lijken me enorm kut. Ik stelde laatst aan mijn vriend voor om ons beide te laten testen op SOA's (gewoon voor de zekerheid), maar zijn vader (die arts is) raadde het ons af. Niet omdat het onverstandig zou zijn; maar de HA zou ons toch niet doorsturen naar een GGD o.i.d. omdat de kans bijzonder klein is dat een van ons iets zou hebben (geen klachten, geen wisselende sekspartners etc.)... Jammer, want ik zou wel graag zekerheid hebben.


    oi, suzy

    Je hoeft helemaal niet naar de GGD, de huisarts doet het zelf

    M'n punt is duidelijk; niemand wil er energie en geld in steken als de kans bijzonder klein is dat een van ons een SOA heeft.


    oi, suzy

    ^ yoo ik was destijds bang voor soa maar toen zei huisarts ja je moet het via GGD gaan doen anders moet je er voor dokken?


    The truth is out there.

    Ik had ook het verhaal gehoord dat je beter naar de GGD kan gaan dan de huisarts, want dan is het gratis of zoiets dergelijks.


    Tijd voor koffie.