• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is wel irritant wanneer mensen een kar vol boodschappen hebben en niet gaan inpakken terwijl ik achter de kassa nog bezig ben met scannen. En dan ook nog niet ondertussen hun portomonnee te voorschijn halen. Pls.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bij onze Nettorama is een best smal gangpad waar ook een bloemenzaak en Primera zit, en dan gaan mensen altijd voor die etalages staan, middenin het gangpad waardoor ik er mET MIJN WINKELKARRETJE NIET MEER LANGS KAN DUUUUDE ga achter de geraniums zitten of zo


    oi, suzy

    Een personage hebben, maar niet weten waarvoor je hem kan gebruiken D:


    Mhm?

    Het feit dat ik een tentamen heb om half 9 ipv om 9 uur ...


    Stenenlikker

    Als boeken geen foodnotes maar endnotes gebruiken en die pagina's niet beschikbaar zijn.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mensen met twee gezichten vind ik vreselijk. Mensen die eerst beweren nooit over je te praten en je achter je rug om met de grond gelijk maken. Al helemaal ergerlijk als je gewoon moet doen alsof er niks is.


    26 - 02 - '16

    Word Online in OneDrive. Waarom mensen daar liever mee werken ipv googledocs zal mij altijd een groot mysterie blijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je iets aan het vertellen bent en iemand anders door je heen begint te praten om iets onbelangrijks :')
    Je zou maar even netjes in de auto aan je ouders vertellen waar je op vakantie gaat deze zomer, terwijl je moeder halverwege je verhaal begint op te merken dat zij thuis wel als éérste op de wc mag gaan zitten :'))


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mensen die in de praktijk hun grommende hond aanhalen....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sankofa schreef:
    Mensen met twee gezichten vind ik vreselijk. Mensen die eerst beweren nooit over je te praten en je achter je rug om met de grond gelijk maken. Al helemaal ergerlijk als je gewoon moet doen alsof er niks is.


    Dit.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    HOOFDPIJN die maar niet weg gaat arggh


    Every villain is a hero in his own mind.

    Linkshandigen die boemen in het rechtshandigen tellen topic.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Snitchers.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oorontstekingen die weken blijven. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow daar kan ik echt niet tegen; als ik iets belangrijks zeg en iemand lult er wat onbelangrijks doorheen of meteen achteraan zonder in te gaan op wat ik net zei. Doet m'n opa vaak. Als ik een slechte bui heb (wat me heel gauw gebeurt wanneer iemand zoiets bij me doet) dan zeg ik: 'Dat boeit me niet, ik vind wat ik net zei belangrijker.'


    No growth of the heart is ever a waste