• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Quean schreef:
    Ik ben dit weekend niet tot nauwelijks aanwezig op Q. Vandaar dat ik aan jullie wil vragen of jullie voorkeur hebben voor een Speeltopic op vrijdagochtend of de maandag erna.

    Voor mensen die hun rollen nog niet af hebben, is het niet erg om later in te springen.


    Mij maakt ‘t niet uit, ik kan sowieso pas vanaf dinsdag actief meedoen dan denk ik, want ik zit daarvoor in ‘t buitenland


    I just caught the wave in your eyes

    Dan wacht ik gewoon nog even. Wanneer er volgende week behoefte aan is, gooi ik het Speeltopic online. Er is geen haast bij en het moet voor iedereen natuurlijk wel leuk en te doen blijven. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Zijn overigens nog wel veel mensen die nog relaties zoeken voor hun rollen? Ik heb namelijk het idee dat iedereen al zo'n beetje "vol" zit en vind het zonde om dan veel tijd in mijn rol te steken 😅


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Zijn overigens nog wel veel mensen die nog relaties zoeken voor hun rollen? Ik heb namelijk het idee dat iedereen al zo'n beetje "vol" zit en vind het zonde om dan veel tijd in mijn rol te steken 😅


    Er moeten ook nog andere mensen bijkomen, dus zeker niet iedereen zit vol. Daarbij heb ik ook nog Salhi voor je, als je wilt! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Shadowsinger schreef:
    Zijn overigens nog wel veel mensen die nog relaties zoeken voor hun rollen? Ik heb namelijk het idee dat iedereen al zo'n beetje "vol" zit en vind het zonde om dan veel tijd in mijn rol te steken 😅

    Ik heb Arthur zeker nog niet vol hoor! ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik Rose en Codie ook nog niet :p


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Shadowsinger schreef:
    Zijn overigens nog wel veel mensen die nog relaties zoeken voor hun rollen? Ik heb namelijk het idee dat iedereen al zo'n beetje "vol" zit en vind het zonde om dan veel tijd in mijn rol te steken 😅

    Dat gevoel heb ik ook tbh xd. Ik leef er gewoon al mee dat Aiden een loner is/was ofzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lennox is niet echt een social butterfly — bepaald niet, maar hij is zeker nog niet vol en dat houd ik ook liever zo om eerlijk te zijn


    I just caught the wave in your eyes

    Shadowsinger schreef:
    Zijn overigens nog wel veel mensen die nog relaties zoeken voor hun rollen? Ik heb namelijk het idee dat iedereen al zo'n beetje "vol" zit en vind het zonde om dan veel tijd in mijn rol te steken 😅


    Ik heb nog altijd Luna voor je (dance)

    VvanGogh schreef:
    (...)


    Meen je dat, ben je echt Codie vergeten?
    *breaking heart* :c



    Neneneneneee

    Mijn prachtige, mooie topiclijst c:


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    VvanGogh blijkt reeds inactief te zijn. Ik probeer dit in de gaten te houden, maar denk erom dat dit kan resulteren in het verlies van haar twee rollen als ze inactief blijft.


    I have seen my own sun darkened

    Quean schreef:
    VvanGogh blijkt reeds inactief te zijn. Ik probeer dit in de gaten te houden, maar denk erom dat dit kan resulteren in het verlies van haar twee rollen als ze inactief blijft.


    Dat merkte ik dus net ook, vreemddh :8

    Bij deze haal ik de rollen van VvanGogh uit de lijst. Ik heb vernomen dat ze niet meer terug zal komen op Q.


    I have seen my own sun darkened

    Aw jammer zeg :(