• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Quean schreef:
    Bij deze haal ik de rollen van VvanGogh uit de lijst. Ik heb vernomen dat ze niet meer terug zal komen op Q.


    Oh... iemand die weet wat er is gebeurd?


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Oh... iemand die weet wat er is gebeurd?


    Om eerlijk te zijn, moeten we ons daar niet druk om maken. Of althans, niet hier in het praattopic. Ik hoop natuurlijk dat alles goed met haar is, maar ze zal waarschijnlijk zo haar redenen gehad hebben.


    I have seen my own sun darkened

    Quean schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn, moeten we ons daar niet druk om maken. Of althans, niet hier in het praattopic. Ik hoop natuurlijk dat alles goed met haar is, maar ze zal waarschijnlijk zo haar redenen gehad hebben.


    Dat is waar, ze leek alleen zo enthousiast dat dit wel heel abrupt is – vandaar


    I just caught the wave in your eyes

    Ze komt denk ik nog lang niet terug.


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    PeraIta schreef:
    (...)

    Dat is waar, ze leek alleen zo enthousiast dat dit wel heel abrupt is – vandaar


    Ja inderdaad

    Help ik zoek nog mensen die Luna's leven een beetje meer interessant kunnen maken, want ik heb nu het gevoel dat zij gewoon een soort ghost- personage gaat worden do i sound too desprate? hah :")

    Woops ik had mn bericht gequote sorry

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 19:01 ]

    Qrystallized schreef:
    Help ik zoek nog mensen die Luna's leven een beetje meer interessant kunnen maken, want ik heb nu het gevoel dat zij gewoon een soort ghost- personage gaat worden do i sound too desprate? hah :")


    Lucy??


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Ohh shit. Ik ben helemaal vergeten te beginnen aan mijn rol. Is er nog een type man dat er nog niet echt is? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ohh shit. Ik ben helemaal vergeten te beginnen aan mijn rol. Is er nog een type man dat er nog niet echt is? c:


    Er zijn nog weinig Engelen. Over het algemeen worden er van de stoere types gecreëerd en met VvanGogh's vertrek is er een extreme engel vrij gekomen.
    Doe trouwens maar rustig aan hoor! ^^

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 19:39 ]


    I have seen my own sun darkened

    Kunnen jullie me helpen met het kiezen van een FC voor een rasechte engel, maar die door sommigen op het eerste gezicht snel uitgemaakt wordt voor een wat slechter persoon terwijl hij eigenlijk een hart van goud heeft en zodra je hem leert kennen, weet je gewoon dat hij een lieverd is. c:

    1
    2
    3
    4
    5


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Kunnen jullie me helpen met het kiezen van een FC voor een rasechte engel, maar die door sommigen op het eerste gezicht snel uitgemaakt wordt voor een wat slechter persoon terwijl hij eigenlijk een hart van goud heeft en zodra je hem leert kennen, weet je gewoon dat hij een lieverd is. c:

    1
    2
    3
    4
    5


    Eerste dan toch.


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    LUZ' RELATIES

    • een mannelijke beste vriend
    • een vrouwelijke beste vriendin
    • partner in crime
    • een hook-up
    • flings
    • iemand met wie ze staarwedstrijden heeft
    • maybe een ex
    • trainingsbuddy
    • iemand die ze graag wat flirterig plaagt omdat het diegene wat ongemakkelijk maakt
    • iemand met wie ze vrienden was, maar nu niet meer
    • iemand die weet dat ze ananas haalt en dit haar altijd stiekem probeert te voeren om haar te plagen

    Andere dingen of een combinatie van bovenstaande dingen kan ook c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gosh, the choices... Ik zou dan gaan voor 5 en als tweede keuze 2... De eerste vind ik ook écht geweldig, maar daarbij moest ik meteen denken aan een schatje ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ziegler schreef:
    Kunnen jullie me helpen met het kiezen van een FC voor een rasechte engel, maar die door sommigen op het eerste gezicht snel uitgemaakt wordt voor een wat slechter persoon terwijl hij eigenlijk een hart van goud heeft en zodra je hem leert kennen, weet je gewoon dat hij een lieverd is. c:

    1
    2
    3
    4
    5


    Hm, 1/2 :Y)