• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    xJess schreef:
    (...)

    Ik vind die nek daar ook heel vreemd tho haha maar dat kan liggen aan de positie die hij aanneemt ofzo? ^^


    Ja dat is het denk ik ook :")

    Ik heb ook Bea nog voor de mensen die wat met haar willen, maar moet nu studeren en zo. (graag pb en geen gb)

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 20:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jullie maken het moeilijk. Ik kan echt niet kiezen. D: Even zoeken wie goede, bruikbare foto's heeft hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Jullie maken het moeilijk. Ik kan echt niet kiezen. D: Even zoeken wie goede, bruikbare foto's heeft hehe


    Gaat het weer een beetje :"^)?

    Kunnen jullie me helpen met een status voor Lennox (:? Ik kom niet tot een mooie verwoording hahah.

    Het moet iets in de trant zijn van down-to-earth, trouble, rationalist, 'schatje met het kleine hartje'

    Hij staat op pagina 6


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    Kunnen jullie me helpen met een status voor Lennox (:? Ik kom niet tot een mooie verwoording hahah.

    Het moet iets in de trant zijn van down-to-earth, trouble, rationalist, 'schatje met het kleine hartje'

    Hij staat op pagina 6


    ik moest denken aan zoetpittige woksaus

    Qrystallized schreef:
    (...)

    ik moest denken aan zoetpittige woksaus


    :') noice.


    I just caught the wave in your eyes

    Ff een leuk overzichtje droppen (: imagine being looked up and down like that

    Lennox

    Asking if I can have one of those
    Organic cigarettes that she smokes

    Lennox' innerlijk:
    Realist – Gedisciplineerd – No nonsense – Sceptisch – Charmant – Pessimist – Kalm – Koppig – Betrouwbaar – Eigenwijs – Sarcast – Nuchter – Loyaal – Beschermend – "Anarchist" – Recht voor z'n raap – Onafhankelijk – Autonoom – Weerbarstig – Droge, donkere humor

    Lennox zou je het beste kunnen omschrijven met de term 'rationalist'. Hij gelooft dat je het beste uit kunt gaan van de reden. Dit zorgt er voor dat hij eigenlijk altijd kalm en rustig blijft, ook al staat hij, bij wijze van spreken, in de fik. Naast dat hij een rationalist is-is hij een realist en een lichte pessimist. Het glas is zelden halfvol bij hem en hij drukt mensen graag met hun neus op de feiten. Hij kan daarom soms een tikkeltje lomp en stoïcijns overkomen – maar (meestal) bedoelt hij het goed. Aan de andere kant straalt hij zelfverzekerheid uit, die samen met de zekere "trouble"-vibes ervoor zorgt dat hij toch iets charmants heeft.
    Dat hij dingen vaak goed beredeneert en overdenkt zorgt ervoor dat hij heel erg op zijn eigen keuzes en beslissingen vertrouwt, waardoor hij zelden autoritair gedrag van anderen zal dulden. Hij trekt graag zijn eigen plan en het liefst doet hij precies het tegenovergestelde van de rest. Regeltjes breken heeft hij niet bepaald moeite mee, hij beslist zelf wel wat hij goed en slecht vindt.
    Lennox stelt zich niet vaak oprecht open voor anderen en hij houdt de meeste mensen op een veilige emotionele afstand. Als vriend is hij echter heel loyaal en een goed luisterend oor. Daarbij is hij naast loyaal ook betrouwbaar en zijn je geheimen veilig bij hem. Wel moet je, om vrienden met hem te kunnen zijn, kunnen tegen zijn droge humor dat druipt van het sarcasme. Daarbij kan hij soms een beetje sadistisch zijn en is zijn humor – net als zijn vleugels – een beetje duister.

    *insert afgesproken relaties*

    Als je een ideetje hebt voor iets – lemme know in GB of in dergelijke (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 21:54 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben Pyro's innerlijk een klein beetje duidelijker aan het schrijven - of ik hoop toch dat het duidelijker is - en dan zal ik op alles proberen te reageren (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 22:10 ]


    Mhm?

    Cipher schreef:
    Ik ben Timo's innerlijk een klein beetje duidelijker aan het schrijven - of ik hoop toch dat het duidelijker is - en dan zal ik op alles proberen te reageren (:


    Timo?


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Timo?


    Pyro, sorry, haha. Die namen lijken wat op elkaar en ik verwar mezelf de hele tijd, lol.
    Net zoals Bear en Beau, misschien moet ik eens wat meer variatie in de namen van mijn personages brengen


    Mhm?

    Zo, hij is aangepast onder de spoiler, aangezien ik nog steeds aan het layouten ben ;D
    Anyways, hij is niet echt veel veranderd, maar ik heb het even duidelijker neergetypt hoe hij aan zijn status is gekomen. Ik denk dat het nu wel echt duidelijker is, haha. Als je te lui bent - snap ik - om te gaan kijken, hieronder staat zijn karakter nog eens.

    Extravagant, vrolijk, levensgenieter, uitdagend, sadistisch, wreed, verantwoordelijk, onvoorspelbaar, loves chaos, party, energiek, cunning, mischievous, hartelijk, vriendelijk, zelfopofferend voor de mensen waarmee hij een band heeft, haat autoriteit, onafhankelijk, doesn't judge at all, wraakzuchtig, intelligent, schuldbewust, vergevend, plagend, humoristisch, charmant, verleidelijk, sociaal, aanwezig, flirt, etc.

    Er zijn drie dingen typisch aan Pyro die altijd wel ergens merkbaar zijn als je in zijn omgeving zit, hoe je band met hem ook is. Ten eerste is hij zo goed als altijd in een goed humeur: hij lacht enorm veel, al kan het de ene keer spottend en wreed zijn, en de andere keer ontzettend warm. Er is niet veel dat hem van streek kan maken en dan nog worden die andere emoties al snel weer overstemd door zijn happiness. Het is niet dat hij overdreven optimistisch is, maar hij is zeker wel opportunistisch, waardoor hij zich niet snel uit het veld laat slaan.
          Vervolgens brengt hij chaos waar hij gaat of staat. Dat kan subtiel zijn, met een pen die wat scheef ligt, of juist enorm aanwezig zoals een brandende keuken. Zijn onvoorspelbaarheid speelt hier dan ook een zeer grote rol in. Hij houdt zelf van chaos en allerlei systemen overhoop halen, al snapt hij ergens ook wel dat de wereld niet in complete chaos kan bestaan. Dat weerhoudt hem er echter niet van om tegen de dingen in te gaan. Hij heeft dan ook totaal geen respect voor autoriteit, waardoor hij moeilijk onder controle te houden is. Hij is zelf enorm tegen het systeem van Hemel en Hel, waardoor hij expres moeilijk doet over zijn keuze. Voor hem is er geen good of bad side, alleen een fun side en die bepaalt hij zelf wel.
    [ab]En als laatste is Pyro nogal... extra. Het goud glinstert in zijn vleugels en in zijn doen en laten. Een dramatische buiging hier, wat glitter daar: Hij maakt van alles een feest en lijkt zich nergens voor te schamen. Belachelijk staat niet in zijn woordenboek, waardoor hij regelmatig vanzelf alle aandacht trekt. dag en nacht doorgaan zal hij nu misschien niet doen, maar je kan zeker wel altijd een paar gekke sokken opmerken.

    Naast deze drie altijd wel ergens aanwezige kenmerken, hangt het van persoon tot persoon af hoe Pyro zich gedraagt. Je hebt eigenlijk drie categorieën waarin je kan vallen bij Pyro:
          Je hebt de mensen waarom hij geeft. Pyro is geen psychopaat en in staat om gevoelens te ontwikkelen. Hij heeft er eigenlijk ook totaal geen moeite mee en kan vrij gemakkelijk mensen in zijn hart sluiten, mits ze hem eerst lang genoeg kunnen uitstaan. Voor de mensen waar hij om geeft, is hij een echte vriend. Hij is loyaal, schuldbewust wanneer hij iets verkeerd doet, hartelijk, zet zichzelf makkelijk op de tweede plaats, vergevend, etc. Hij houdt zijn vrienden graag dicht bij hem en wil niet dat hen iets erg overkomt. Hoewel hij misschien niet het beste is in luisteren en raad geven, zal hij wel altijd proberen te geven wat zijn vrienden van hem willen.
          Dan heb je enkele mensen waarmee hij niet erg close is, maar die hij wel respecteert en niet meteen zal schaden. Het is niet dat hij alles zal doen om te zorgen dat ze geen schade lijden, maar hij zal er wel voor uitkijken. Omdat Pyro niet snel mensen in hokjes steekt, moet je wel al iets hebben wat hem aantrekt om tot deze categorie te behoren. Vaak schuiven deze mensen ook door naar de vriendencategorie.
          En dan heb je al de rest. Pyro haat eigenlijk niet veel mensen, of minacht ze zelfs niet, maar hij speelt graag met anderen. Bij al de anderen op school zal hij zonder spijt en berouw stelen, manipuleren, liegen, bedriegen, voor schut zetten, vechten en gebruiken voor zijn eigen voordeel. Bij mensen die hij minder mag zal het vaker voor komen, maar voor de rest maakt hij weinig onderscheid bij de mensen buiten zijn kringen. Hij judgt niet, wat maakt dat hij een ontzettend grote slachtofferpoel heeft, en waardoor hij dan ook zijn status aan te danken heeft. Als je Pyro niet goed kent, kan je hem beter vermijden, al is dat met al die glitter niet altijd even gemakkelijk.


    Mhm?

    Ik struggle met mijn lay-out *zucht*. Weet iemand misschien hoe ik helemaal rechtsonderin een afbeelding kan zetten? Like hoe moet je je lay out eindigen met een plaatje rechtsonder?

    Ik word al geholpen ^^

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 23:18 ]

    Qrystallized schreef:
    Ik struggle met mijn lay-out *zucht*. Weet iemand misschien hoe ik helemaal rechtsonderin een afbeelding kan zetten? Like hoe moet je je lay out eindigen met een plaatje rechtsonder?


    Vaak gebruikt men de [ columns ] codes om dingen links en rechts te zetten. Als je die afbeelding rechtsonder wilt, moet je 'm in de rechter kolom plaatsen en dan uiteraard helemaal onderaan (:


    I just caught the wave in your eyes

    Pyro is officieel af ^^ Ik maak morgen een relatielijstje aan, want ik ben al dingen aan het vergeten :'D


    Mhm?