• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    M'n boek is uit en nu ben ik sad... Want dit einde, muuuh, het is sad ):.


    Stenenlikker

    ifuckinglovedevilmaycry


    Caution first, always.

    Ja lach maar. Maak maar stomme grapjes. Ik doe tenminste mijn best om af te vallen en gezonder te leven, dat kan ik van jullie niet zeggen.

    Leuk en aardig die pool vacatures, maar daarna word je bijna nooit gebeld als er een echte vacature voor is. Ik ben een keer gebeld nadat ik op een pool vacature heb gesolliciteerd terwijl ik toch regelmatig vacatures die veel lijken op de pool vacature. Daarnaast vind ik het soms echt balen dat ze voor bepaalde functies per se mbo 4 als eis stellen.


    Physics is awesome

    Boi, het is dat ik het gewend ben om met vierjarigen te werken — makes this a lot easier.


    Hypokriet much?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat was het ontzettend fijn om even thuis te zijn en wat is het ontzettend stom om weer terug op de afdeling te zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, ik wil niet met je praten. Ga maar weer weg.


    From these ashes, I will rise

    you are my favourite bitches.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ga weer naar Sha na de examens! Ik ben HYPED. Nederland, dis bitch is coming so be ready :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zangetsu schreef:
    Ik ga weer naar Sha na de examens! Ik ben HYPED. Nederland, dis bitch is coming so be ready :Y)

    BABE IM. SO READY


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou echt alles geven om m'n schrijfwerk objectief te kunnen bekijken want AAAAAAAH.
    Struggles.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sultana schreef:
    (...)
    BABE IM. SO READY

    AAAAAH. SAME.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Toch maar een doel stellen: ik wil 15 boeken lezen dit jaar. Ik heb er al 1 gelezen afgelopen vakantie, 3 januari uitgelezen. dus ik ben benieuwd of het mij gaat lukken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I hate myself.

    I need to climb out of this hole, fast.