• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Frodo schreef:
    En toen was Avondrood ineens afgeschreven? Like whut? Dit voelt surreëel.


    Yeah! Dat is fantastisch nieuws.


    Physics is awesome

    Merp. That was... Hella emotional. And I instantly regret it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan weer eens niet slapen. Hoop dat ik snel andere medicatie krijg die wel werkt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yo Syntus, waarom nu ineens met maar 1 treinstel en gisteren wel met 2 om dezelfde tijd? Get your shit together!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    i miss him so much T-T


    A to the Z

    Ohorat schreef:



    i miss him so much T-T


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nobody lonely like I'm lonely and I don't know whether you'd really like it in the limelight. You'd sympathize with all the bad guys, I'm still a victim in my own right but I'm the villain in my own eyes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gosh dat was wel even spannend, ook al was het mijn eigen team maar.
    Praten voor een groep blijft toch een dingetje :$


    "It means no worries, for the rest of your days"


    Denk je dat ik het leuk vind dat ik al zo lang geen werk heb?! Ja, misschien kan ik ook bij een supermarkt aan de slag voor een paar uurtjes. Maar de laatste keer dat ik bij een supermarkt solliciteerde, werd ik afgewezen.

    En toen ik wel werkte, had je ook altijd wel iets te zeiken. Ja, ik had ook liever gehad dat ik een baan zou hebben waarmee ik mezelf kon onderhouden en uit huis kon. Maar ja, het leven gaat meestal niet zoals je wil dat het gaat.

    En ik was het gewoon even zat dat ik iedere keer werd afgewezen. Ik mocht meerdere keren op gesprek komen en daar ben ik ook echt oprecht blij om geweest. Dat maakt de afwijzing daarna gewoon een beetje harder.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2019 - 16:47 ]


    Physics is awesome

    Werkborrel skippen en gewoon een dutje gaan doen is echt het slimste wat ik ooit heb gedaan..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    She makes me so happy. She's worth it. She's worth everything.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Needing desperately to be strong enough right now.


    The truth is out there.

    Ik moet niet al mijn ideeën omgooien als ik mega moe ben. Wat ik eerst bedacht had, ziet er prima uit.


    I am an idiot, I move.

    Ugh, waarom staat het geluid van de spotify reclames altijd harder dan de muziek?? Au, mijn oren.



    En ohja, ik weet weer waarom ik niet meer naar de stam opkomsten ga, want het is gewoon één groot kinderachtig gedoe.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2019 - 12:10 ]


    Stenenlikker