• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aspromavro schreef:
    Lion King bewijst dat remakes niet mijn ding zijn.
    Ja, sommige dingen waren cute en mooi gedaan. Ik miste alleen diepgang in bijna iedereen. Tuurlijk, er kan minder emotie zijn met echte dieren, maar dit had opgelost kunnen worden met meer dialogen zoals er in de originele versie zitten. Nu waren sommige dingen echt out of the blue... (spoiler voor de film onder de spoiler)
    En mijn grootste frustratie: WTF DID DISNEY DO WITH SCAR AND WITH BE PREPARED??
    Plus, nee. Er kan niet zoveel haar in stront duidelijk zichtbaar blijven. Dat is niet logisch, en al helemaal niet die vijf minuten waard...


    Ik ben over het algemeen geen fan van het hele "Disney real live verfilmen-plan", maar hierdoor wordt ik eigenlijk best wel nieuwsgierig. 😂🤔


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt dat ik een joke ben voor jou. Laat me zo goed in m'n vel voelen, joh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saitama schreef:
    (...)
    Ik ben over het algemeen geen fan van het hele "Disney real live verfilmen-plan", maar hierdoor wordt ik eigenlijk best wel nieuwsgierig. 😂🤔

    Ik ben ook geen fan daarvan, en ben enkel nog minder fan geworden na deze film. Dus ik weet niet of je deze remake nou echt moet gaan zien, ondanks je nieuwsgierigheid.😹


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nog 3,5 week zomervakantie over en boy, ik wil ik nog wel wat weken bij (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ok. You don’t care, obviously. Good to know.


    Nagels gelakt... of dit gaat er vanavond al af of over een paar dagen/weken, there's no in between (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is toch echt fijn om niet zoveel mailtjes te hebben staan in de inbox. Zo opruimen is oké, maar het is echt handiger om het bij te houden. Hopelijk kan ik het erin krijgen dat ik het elke week even doe.


    Physics is awesome

    Zo even boodschappen doen bij de Spar, want papa had gevraagd of ik avondeten wilde koken. Heel vervelend, want dan kan ik ook even wat te snacken halen voor dit weekend 👀


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Eerste dag terug van vakantie bijna om en ik merk niets van een jetlag. Zo supermoe thuis komen om middernacht was perfect, haha. En vandaag ook weer goed in de weer geweest om bij mijn ouders thuis nog wat dingen op orde te brengen. 💪🏼


    Ik wil een tuin vol egels

    Vanavond naar Hellevoet toe om (hopelijk) Duncan Laurence te zien optreden.
    Hopelijk is de boel niet vol als we aan komen 😂 want dan hebben we voor niks dat half uur er naartoe gereden

    //
    Lekker om weer in die schrijf flow te zitten. Dat maakt die hele writersblock fase weer goed 😁


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik kan ook echt niks beneden laten staan/liggen als het gaat om snacks zonder dat m'n broer het verdomme op eet. Als ik hem erop aan spreek, krijg ik toch het standaard 'argument': "DaN mOeT jE hEt NiEt BeNeDeN lAtEn StAaN". Blijf er gewoon met je tengels van af!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    Ik kan ook echt niks beneden laten staan/liggen als het gaat om snacks zonder dat m'n broer het verdomme op eet. Als ik hem erop aan spreek, krijg ik toch het standaard 'argument': "DaN mOeT jE hEt NiEt BeNeDeN lAtEn StAaN". Blijf er gewoon met je tengels van af!


    En ja hoor, ik kreeg dat argument. Beter dat hij zo nieuwe haalt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nee nee nee nee nee !!!
    Ik heb geen zin in dit etentje met bezoek. Het was net al super ongemakkelijk en straks tijdens het eten helemaal. En ik weet zeker dat ze opmerkingen gaan maken over de jurk die ik draag.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Komt een stuk over de Pride Parade in het journaal voor en het eerste wat m'n broer zegt, is 'aandachtzoekerij is wat het is'... Een van de vele momenten dat ik hem echt een nekschot wil geven.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vandaag de studieboeken van de nieuwe opleiding binnengekregen. Als dit jaar goed gaat komen, gaat er meer goed hahahaha
    Waarbenikaanbegonnen


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"