• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Natuurijk met mijn geluk tourt Andre Aciman Amerika voor zijn sequel op mijn favoriete boek NET nadat ik uit New York weg ben...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sometimes I just feel so inferior to her and I know it's not how she feels cause she would always put me above herself but I can't help but feel this way..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    bitch is nervous-


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    oh fuck oh fuck vind ik haar leuk? ik heb letterlijk een vriendin, wat de fuck-


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het was heel gezellig dat oma een week kwam logeren, maar ik ben nu wel echt op. Het is een schat van een mens, zie haar graag en toch kan iedereen op een gegeven moment een beetje te veel worden.


    Physics is awesome

    Waar een swiffer al niet goed voor is. De spin is uit huis gewerkt. En dat op een vreedzame manier, een laag kippenvel en de nodige rillingen maar hey, i did it 🎉

    //
    Morgen maar even bellen over die deur. Want nu kan niemand op een normale manier met zijn fiets de berging uit..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Morgen begint de hel met 28 graden en de dagen erna gaat het alleen maar omhoog ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oof eindelijk nog eens een goed profiel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    What's up met die nachtmerries elke keer?


    From these ashes, I will rise

    Jaaa, mijn pakketje is binnen - tijd om snel weer bij elkaar te komen en dit 'spel' te spelen met y'all


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oewh, love this song <3

    Waarom wil mijn maag nu ineens eten? Het is verdorie midden in de nacht en ik wil zo gaan slapen. Morgen maar iets meer eten.


    Physics is awesome

    Het nadeel van redelijk vroeg op moeten op zulke dagen is dat het s ochtends nog te koud is voor de luchtige kleding die je later op de dag nodig hebt...

    Edit: laat maar, het is nu al veel te warm :C

    [ bericht aangepast op 23 juli 2019 - 9:04 ]


    Stenenlikker

    Vanmorgen en vanmiddag last gehad van pijn bij mijn kleine teen, misschien dat ik anders loop dankzij mijn grote teen die naar doet. Net weer last gehad van mijn oog en een lichte hoofdpijn. Meer drinken lijkt te helpen. Waarschijnlijk ook last van het warme weer, want ik ben wel twee keer op pad geweest.

    Enorm respect voor mensen die werken in deze hitte en zeker voor mensen onder andere in keukens.

    Morgen naar de tandarts en ik hoop zo dat ik van woensdag op donderdag goed kan slapen. Hopelijk gaat het qua bloeden beter dan vorige keer, maar ik teken voor de geen pijn van vorige keer.


    Physics is awesome

    Gelukkig viel de 34 graden van vandaag qua warmte nog best wel mee. Zo lang ik gewoon rustig aan doe en veel water drink, is er niks aan de hand - hopen dat mij dit ook lukt bij 38/39 graden...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO