• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Max • Rhinos • Onbekend
    • Peter • Rhinos • Onbekend
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Agami

          Lachend sloeg ze haar armen om Adam heen en knikte. "Ja, je had zijn gezicht moeten zien." Ze grijnsde toen hij haar weer losliet en liet zich op de bank glijden. Ook zij kon het nog niet helemaal bevatten. Ze had het gevoel dat ze glom van trots haast en misschien voor de eerste keer keek ze om zich heen of ze Yrla ergens zag. Natuurlijk hing haar waarde niet af van wat hij van haar dacht, maar ze wilde misschien nog wel het meest van allen aan hem bewijzen dat ze het kon. Ondanks wat hij allemaal had gezegd. Wat Dezi had gezegd over dat ze dingen nog niet mocht weten omdat ze naamloos was. Vanaf nu niet meer.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ik eet mijn brood op en dan kom ik eraan.

    Ze stuurde het bericht weg en voelde een knoop in haar maag ontstaan. Ze had hier eigenlijk helemaal geen zin in. Maar goed, dan gingen ze verder als vrienden. Dat was ook prima. Ze nam nog een laatste hap van haar brood, maar eigenlijk wilde ze het al niet meer. Ze boog zich even naar Fayr. "Ik zie je straks oké? Ik ben op tijd terug voor je date met Romeo." Ze zwaaide met haar iNet in de lucht. "Ik heb een zwaar gesprek met Fox voor handen, dus ik hoop maar dat vanavond een stuk beter wordt," zei ze met een lachje. Ze gaf Fayr een dikke knuffel, zei iedereen gedag en liep met een steen in haar maag de zaal uit. Joepie. Pret dit....
          Uiteindelijk vond ze hem inderdaad langs het meer, de plek waar ze elkaar de eerste keer al geraakt hadden, een diep gesprek hadden gehad met elkaar. En dat gesprek leek nu mijlenver weg. Ze zakte langs hem neer in het gras. Met voldoende ruimte tussen hen, maar ook weer niet te ver weg. Mocht hij een knuffel willen, dan kon dat. Mocht hij een klap verdiend hebben, kon dat ook... Ze zei echter niets. Fox had haar gevraagd te komen en niet andersom. En ondanks het feit dat het komende gesprek haar maag samenkneep, was ze nieuwsgierig naar wat hij te vertellen had.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Het werd eens tijd," grijnsde Jester, vanaf de andere kant van de tafel. "Gefeliciteerd meid! Je hebt het dubbel en dwars verdiend." Hij zond haar een knipoog en keek toen opzij naar Onyx. "Wat, zijn mijn zoenen niet goed genoeg ofzo?" vroeg hij plagend. "Je klinkt wel heel enthousiast." Hij stak zijn tong uit en nam een slok van zijn sinaasappelsap.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 23:07 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox



    Nu Vienna naast hem zat, wist hij écht niet waar hij moest beginnen. Het voelde alsof zijn ingewanden langzaam in steen veranderden en het deed pijn.
          ‘Wat heb je meegekregen van gisteren?’ vroeg hij uiteindelijk aarzelend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Met zijn hoofd nog vol kwam hij bij de eetzaal aanlopen. Voor het eerst in tijden had zijn gave-les weer werkelijk wat voorgesteld. Alleen nu gingen ze zijn gave in de omgekeerde richting inzetten. Hij ging proberen de tijd te vertragen door zijn snelheid te gebruiken, in plaats van te flitsen. En het was verdomd moeilijk geweest. Hij was gewend alles op snelheid te doen en niet in de vertraging te gaan. Hij noemde zijn nummer op bij Yara en liep het proces nog eens in zijn hoofd door, tot hij besefte dat het feest was aan de Panthers tafel.
          "Heb ik iets gemist?" zei hij grinnikend bij het zien van iedereens vrolijke gezichten. Vandaag was een heerlijke dag vergeleken met gisteren en hij was blij dat de andere Panthers dit ook oppikten. Hij ging aan de tafel zitten, op de hoek naast Merrin. De jongen was al bijna klaar met zijn lunch, wat betekende dat Yrla moest opschieten. Zijn gave-les was uitgelopen, iets wat niet snel gebeurde de laatste tijd.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx



    'Soms moet je eens wat anders proberen om te leren waarderen wat je hebt,' zei Onyx. Hij draaide zich naar Merrin toe. 'Het schijnt trouwens dat jij je allereerste kus van mij hebt gehad.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Had iemand dat je al verteld? Zonde dat we het allebei vergeten zijn...'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "Weinig," zei ze eerlijk. "Merrins zorgen, Adam die schreeuwde en je aanviel, je bloedneus. En vaag een verhaal van Jester gehoord, maar hij gaf geen details." Jester had haar meer gegeven dan dat ze nu bekende, maar ze wilde het verhaal van hem horen. Ze wilde uit zijn mond horen dat hij op een date was geweest, dat hij dingen had gedaan niet blijkbaar niet konden. Ze wilde het van hemzelf horen, hem horen toegeven dat hij of fout zat of zijn beleving. Ze wilde van hem horen dat er blijkbaar geen toekomst voor hen in zat, dat ze gewoon vrienden bleven. Ze wilde het niet zelf invullen deze keer. "Dus... Wat is er gebeurd? Want dat is waarom ik hier ben, niet waar?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox



    ‘Ja.’ Hij trok zijn benen op en sloeg zijn armen eromheen. Toen keek hij opzij. ‘Je kent Zebediah wel toch?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Werkelijk?" vroeg hij ongemakkelijk. Hij keek even naar Onyx en deed ontzettend hard zijn best om een punchline terug te bedenken. Uiteindelijk - met wat vertraging - zette hij gedurfd een glimlach op. "Ik weet niet of dat wel zo'n slecht iets is dat ik dat vergeten ben," zei hij bedenkelijk. Hij blikte even snel naar Adam. Die zou hij wel willen kussen of zoenen. "Maar sorry, ik heb betere smaak gekregen. Dus gaat niet nog een keertje gebeuren," zei hij uiteindelijk met een grijns richting Onyx.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 23:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester grinnikte en rolde met zijn ogen. "Uh-huh." Hij richtte zijn aandacht maar op Yrla, die was gaan zitten. Meestal liep zijn gave-les eigenlijk nooit uit en het kwam zelden voor dat de jongen erna ergens te laat kwam. Met dat hij de blonde jongen aankeek, herinnerde hij zich het gesprek weer dat ze gehad hadden. Over die failsafe, die... die hoofdpijn. En hoe erg het hem inderdaad vertraagde. Hij vroeg zich plotseling af of er meer mensen waren die een failsafe hadden zoals hij.
          Hij schudde de gedachte van zich af. "Zeker heb je wat gemist." Jester keek naar 8102 en wiebelde met zijn wenkbrauwen, maar liet het vertellen van het nieuws aan haar over."
          Ze pakte de hint op en schoof het briefje over de tafel naar voren. "Ik heb mijn naamexamen gehaald," zei het meisje trots en keek Yrla eens recht aan. "Dat heb je gemist." Haar ogen glommen met triomf.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij keek naar het papiertje wat onder zijn neus geschoven werd. "Wauw... Goed gedaan. Gefeliciteerd!" Hij keek even flabbergasted naar het papier, maar het stond er echt. Dat had ze zeker netjes gedaan, binnen twee maanden tijd. Net iets slomer als hijzelf natuurlijk. "Je weet wat dat betekent toch?" Hij gunde het meisje een knipoog en stak het papier terug naar haar uit. Blijkbaar kreeg hij toch nog een feest op zijn verjaardag. Boeide het hem wat, dat het voor 8102 was en niet voor hem. Er was drank en feest! Wat wilde hij nog meer hebben?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 23:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Agami

          Ze glunderde en knikte. "Jep. Voortaan mag je me met een naam gaan aanspreken." En dan zou hij haar echt met rust laten en hoefde ze helemaal niet meer bang te zijn dat hij haar nog wat kuts zou flikken. Hij leek wel veranderd, de afgelopen dagen, maar toch bracht het haar een soort berusting dat ze haar naam zou krijgen. En zijn oprechte felicitaties voelden toch wel erg goed.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Zebediah? Wacht, wat? Ze keek even peilend opzij naar Fox, was ze hier om over Zeb te praten? Ze praatte liever niet over de zwartharige Rhino, alleen de gedachte aan hem bezorgde haar al kriebels. "Ja, maar ik ken zijn reputatie vooral. Ik kwam hem regelmatig tegen eerder, aangezien ik twee jaar geleden een relatie had met een Rhino. Hij liet me daarom gelukkig vaak met rust, al zijn we een aantal keer met elkaar gebotst." Niet aan denken, niet aan denken. Anders begin je zo te huilen en dit gaat niet om jou. Ze keek even met een bibberig lachje opzij. "Als je begrijpt wat ik dan bedoel. Hoezo?" vroeg ze zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    "Zo!" zei hij, terwijl hij goedkeurend met zijn hoofd knikte. De jongen floot. "Dat we dat maar even weten jongens."


    It's never gonna happen, Guys.

    Agami

          Ze rolde haar ogen alleen maar. Zelfs Yrla's sarcasme kon de pret niet drukken dat het haar gewoon gelúkt was.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.