• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Max • Rhinos • Onbekend
    • Peter • Rhinos • Onbekend
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———


    Adam had Merrin zo aan de tafel neergezet dat Adam de tafel van de Lions niet op de achtergrond zag als hij met zijn vriend praatte. Fox was op dit moment de laatste die hij wilde zien, hij had echt geen idee hoe hij op de jongen zou reageren. Hij besefte dat hij ook Agami zou moeten uitleggen wat er was gebeurd. Zij was tenslotte met Fox naar het bal geweest, ook zij moest erop beducht zijn hoe handtastelijk hij was. Bijna had hij zich in hun vriendengroepje gedwongen, het idee liet een rilling langs zijn rug glijden.
          De gedachte aan Fox verdween toen hij iemand in zijn onderbroek zag binnenkomen, met een grote grijns op zijn gezicht. Adam snoof. ‘Die gast heeft echt chronisch aandachttekort’ mompelde hij. Eerst probeerde Yrla de aandacht te trekken door zijn medeleerlingen als stront te behandelen en nu zijn leugens waren uitgekomen en niemand anders Naamlozen pesten leuk vond, ging hij maar halfnaakt rondlopen in de hoop toch aandacht te krijgen?
          Hij nam niet de moeite de anderen er verder op te wijzen en keek Agami aan. ‘Is het nog gelukt met de voorspelling?’ Hij realiseerde zich dat Merrin had geslapen toen ze dat gesprek voerden en hij legde uit: ‘Agami heeft het gesprek dat ze vandaag met haar mentor gaat voeren voorspeld – of dat was in elk geval het plan – om te bewijzen dat ze haar naam verdiend heeft!’
          Bij de gedachte dat zijn vriendin haar naam zou halen, kwam er weer een glimlach op zijn gezicht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij hoorde Adam de opmerking maken en verbaasd keek hij achterom. Hij zag Yrla in zijn onderbroek bij de rij staan en spontaan schoot hij in de lach. Hij keek Adam met een grijns aan. "Wel, hij zet nu in ieder geval zichzelf voor schut in plaats van iemand anders toch?" Nogmaals keek hij over de rand van zijn rolstoel heen. Wel, Yrla was wel gedurfd. Merrin had nooit in zijn onderbroek door de zaal gelopen, wetende dat hij verschillende vervelende opmerkingen naar zijn hoofd zou krijgen. Yrla leek het geen ene reet te schelen.
          Hij keek weer terug naar Adam, toen de jongen tegen hem sprak. Daarna keek hij verbaasd naar Agami naast hem. "Echt?! Wat goed! Het gaat je vast lukken..." Hij drukte even zachtjes zijn vuist tegen haar arm aan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya




    Toen ze gisteren waren teruggelopen naar hun campus, hadden ze een beetje gespard over ideeën waarop ze wrijving binnen de Panthers konden veroorzaken. Ze had niet veel gezegd over haar voorgeschiedenis met Onyx, maar ze had Romeo wel laten weten dat ze een hartgrondige hekel aan Onyx had. Romeo had haar er toen op gewezen dat Jester tot voor kort een andere beste vriend had gehad: Yrla, de jongen die zichzelf in stukken had gerend, een tijdje terug.
          Met een grijns had Romeo voorgesteld dat ze daar maar eens mee moest aanpappen, als ze zich in hun leven wilde dringen. Maaya had spottend haar wenkbrauwen opgetrokken. Ze overwóóg zoiets niet eens.
          Maar ’s nachts, in bed, was het idee toch door haar hoofd gaan spoken. Áls ze die Yrla nou inderdaad om haar vinger zou kunnen winden, zou dat spanningen opleveren binnen de Panthers. Onyx zou zich absoluut niet van zijn beste kant laten zien als zij in de buurt was – dat was interessant.
          Het enige probleem was dat ze Yrla maar een kleuter vond, net als die clown van een Jester.
          En los daarvan was mensen om haar vinger winden nou niet écht haar ding. Ze was een stuk beter in mensen afstoten. De enige met wie ze ooit een relatie had gehad was Ednoces en daarbij was alle initiatief vanuit hem gekomen.
          Toch bleef het idee door haar hoofd spoken. Heel even klonk het interessant, wilde ze er in elk geval serieus over nadenken.
          Totdat hij in zijn ondergoed de eetzaal binnenkwam.
          Het was nou niet zo dat dat iedere dag gebeurde en Yrla had best een lichaam waar menig hart sneller van zou gaan kloppen – maar Maaya rolde alleen met haar ogen. Hij was zó opzichtig, alleen het idee dat ze al praatte met zo’n gast die zijn kindertijd nog niet was ontgroeid, maakte haar al grimmig.
          Ze leunde iets naar Romeo toe, die naast haar zat.
          ‘Serieus?’ mompelde ze. ‘Jij denkt dat ook maar íémand kan geloven dat ik dat op dát zou vallen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester draaide zich om bij Vienna's woorden en begon te lachen. Jahoor, daar stond 'ie. Niet gewoon in zijn kleren omdat hij terug geflitst was naar de campus van de Panthers, maar halfnaakt en met enkel zijn onderbroek aan. Het leverde hem nogal wat bekijks op, wat de jongen ofwel negeerde, of juist nog op inspeelde. Met zijn afgetrainde torso kon hij dat ook best maken, maar gedurfd was het wel. Jester wist niet of hij hetzelfde had gedaan. Terwijl Yrla dichterbij kwam stak Jester twee vingers in zijn mond en floot goedkeurend.
          "Zozo, jij was je kledingkast kwijt vanochtend ofzo?" vroeg hij grijnzend aan de blonde jongen. "Of is dit gewoon je birthday-look?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx



    Onyx grijnsde. ‘Fijn dat je ons allemaal op dat lekkere lijf van je trakteert, zo op de vroege ochtend. Ik dacht wel dat je het stiekem leuk vond dat iedereen aan onze tafel op mannen geilt.’ Hij kopieerde de flirterige knipoog die Dezi iets te vaak zijn kant op had gegooid.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 10:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

          "Ssst, niet zo hard. Het moet wel een verrassing blijven," mompelde ze nog, maar de grijns was niet van haar gezicht te weren. "Maar het is gelukt." Ze keek van de een naar de ander en nam een slok van haar smoothie. "Hopelijk kan ik hem hiermee overtuigen dat ik wel toe ben aan mijn naamexamen." Dat was immers het plan. Dikke kans dat ze daar nog wel een weekje op moest wachten en als ze ook nog moesten wachten tot de voorspelling uitkwam, dan duurde het nog wel even voor ze haar naam écht had. Maar dan was de fundering alvast gelegd.
          Ook zij keek nog even over haar schouder en verslikte zich bijna. Yrla liep inderdaad in enkel zijn onderbroek naar de tafel van de Panthers toe, met een compleet uitgestreken gezicht. Vlug wendde ze haar blik af, voordat hij zou denken dat zij het was geweest die op één of andere manier wraak had genomen. Aan de andere kant van de tafel werd gefloten. Jester, zag ze. Misschien dat hij dit had gedaan. Beter, dan richtte Yrla zijn pijlen lekker op hem, in plaats van op haar.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Jester kon een lach niet tegenhouden, maar gaf Onyx voor de geloofwaardigheid nog een kleine stoot tegen zijn schouder. Net over het randje, dat zou wel eens zijn lijfspreuk kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 10:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Jullie waren vergeten mijn kledingkast mee te verhuizen," zei hij met een grijns. "Maar bedankt, heel vet die kamer met uitzicht over het hele schoolterrein. Het was een behoorlijke verrassing, al zeg ik het zelf. Maar top." Yrla wurmde zich tussen 8102 en Fersephone in. Vienna zat tegenover hem en die schoot spontaan in de lach. "Maar denk je dat deze look kan blijven hangen?" Hij deed even zijn armen in de lucht, waarbij hij de spieren in zijn arm liet zien. Toen hij de opmerking van Onyx hoorde, bevroor de grijns op zijn gezicht. Hij keek de jongen erna bewust niet aan, maar toch wilde hij zich niet laten kennen. "Ik weet wel dat ik woest aantrekkelijk ben voor iedereen," en die opmerking bracht zijn grijns weer terug op zijn gezicht.
          Met zijn mond vol keek hij naar Vienna aan de overkant van de tafel, die nog steeds zat te giechelen. "En jij gaat me straks helpen mijn bed terug te slepen van het dak af. Vieze verraadster. Eerst kom ik je helpen en dan doe je me dit aan..." Dat maakte Vienna alleen nog maar meer aan het lachen, want ze wist dat hij het niet serieus bedoelde - het verraadster stukje dan. "Sorry, Jester had nog een gunst van me tegoed," zei ze hikkend. Yrla keek met een ruk om naar zijn roodharige vriend verderop. "Ik wist dat jij het was, al voordat ik dat briefje op mijn nachtkastje had gezien... Deze krijg je nog wel terug, rooie." Hij nam de volgende hap van zijn pannenkoeken en voelde zich opperbest. Zijn verjaardag was prima begonnen zo.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone

    "Uh, ik mis dit?" Ze keek met grote ogen naar Yrla, Jester en Vienna, die blijkbaar de grootste lol hadden om iets. "Mogen wij ook meegenieten van de fun?" Ze keek even naar de jongen naast haar, die toch wel heel dicht op haar was komen zitten, terwijl hij vrijwel niets aan had. Het voelde een beetje ongemakkelijk. Het leek de ruimte om haar heen nog warmer te maken en dat terwijl ze al zweette van de griep. Ze was opeens heel blij dat ze zichzelf zo dik ingepakt had, want stel je voor... Die gedachte alleen al bezorgde haar de kriebels.
          En het ergste was dat Yrla daar blijkbaar totaal geen last van leek te hebben. Er liep iemand achter hen langs die een opmerking maakte naar Yrla, maar als antwoord stak hij alleen zijn middelvinger op naar achteren. Fersephone grijnsde ook. Blijkbaar kon het hem geen ene reet schelen wat andere mensen van hem dachten, en dat was iets wat ze wel kon waarderen.
          "Je bent echt een idioot, weet je dat?" zei ze hoofdschuddend.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 10:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester grinnikte. "Succes daarmee!"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo


    Romeo keek op toen Maaya tegen hem sprak. Vlak daarvoor was hij te druk geweest met zijn eigen plannen en het eten van zijn brood. Hij volgde haar blik en zag de blonde Panter in zijn onderbroek naar de Panthers tafel lopen. "Serieus?!" vroeg hij geërgerd. "Wat is zijn probleem?" Wat the fuck Yrla? Wat was dit voor kinderachtig gedoe? Romeo moest echt aan Zebediah vertellen dat ze zo'n nietsnut als hij niet in het team wilde. Hij trok teveel aandacht en blijkbaar was hij niets anders dan een grote kleuter.
          Hij keek even opzij naar het meisje naast hem. En zette een grijns op. "Niemand hoeft te geloven dat jij op hem valt, denk je dat ik serieuze gevoelens heb voor Fayr daar?" Hij blikte even met zijn ogen naar de Panthers tafel. "Je moet alleen die persoon laten geloven dat hij jouw heel erg leuk vindt. En tja, ik denk dat Jester alleen nog maar meer een hekel aan je heeft als hij weet dat je een spelletje speelt met zijn vriend."

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 11:23 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Sorry," mompelde hij. "Je kunt dit," fluisterde hij haar toe. Hij keek naar Yrla die vlak langs Agami neerstreek. Hij was het met Fersephone eens. Wat een idioot, maar om een of andere reden vond Merrin dit wel geinig. Hij leunde iets naar voren om Yrla zijn verhaal te horen. Hij wilde wel eens weten waarom Vienna zo ontzettende lol had.
          "Wel, die twee leeghoofden hiero" Yrla wees naar Vienna en Jester. "Hebben mijn volledige inboedel naar het dak van de schoolcampus verplaatst. Mijn bed staat nu op het dak, net als mijn nachtkastje en de lamp. Ik ging dus gisteravond slapen in mijn kamer en werd vanmorgen opeens wakker bovenop het dak van de school!" Merrin schoot in de lach. Hij kon er niets aan doen. Wauw, wat moest Yrla dom gekeken hebben zeg. Hij stak zijn duim op naar zijn zus, die hem met een knipoog opving. Ze had de tranen aan de randen van haar ogen staan en Merrin was blij dat ze zo vrolijk was.
          Echter bevroor meteen die glimlach op zijn gezicht toen hij besefte wat zijn zus gisteravond verteld had. Ze had met Fox gedate. Fox, die gisteravond blijkbaar Adam had aangerand. Hij zou haar moeten vertellen dat het niet handig was om meer met hem om te gaan. Ze was echter zo vrolijk op het moment, hij wilde dat niet verpesten. En dus zweeg hij en at gauw de laatste happen van zijn broodje op.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 11:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    "Hoe hebben jullie het gedaan trouwens?" vroeg hij met mond vol. "Ik weet dat ik vast slaap, maar zo vast lijkt me ook weer belachelijk..."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx



    Onyx was niet van plan om te zeggen dat hij mensen in slaap kon spelen, maar Yrla mocht best weten dat hij erbij was geweest. 'Met een beetje hulp van mij. Mocht je nog een aantal onverklaarbare bulten op je hoofd tegenkomen; dat halfnaakte lichaam in mijn armen leidde me zo af dat je hoofd af en toe de muur kan hebben geraakt terwijl ik je naar boven droeg.' Onyx liet zijn blik over Yrla's bovenlichaam dwalen en bewoog zijn wenkbrauwen op en neer.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2020 - 11:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "We waren gewoon héél stil," verklaarde Jester onschuldig. Hij nam nog een hap van zijn broodje gezond. "Jij slaapt niet, jij ligt in coma."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.