• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Max • Rhinos • Onbekend
    • Peter • Rhinos • Onbekend
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Het lijkt alsof je erg van streek bent," reageerde Jester kalm. Hij kwam niet dichterbij (een direct 'Ga weg' bevel in de wind slaan door het tegenovergestelde te doen, was vragen om problemen) en liet zich in plaats daarvan zijlings van Adam in het zand zakken. "Het ziet ernaar uit dat je niet met me wil praten en dat je jezelf pijn wil doen omdat je het ergens heel moeilijk mee hebt. Het voelt vast alsof je me niet kan vertrouwen." Hij keek naar de gespannen jongen voor hem en hield zijn stem rustig, om iedere aanduiding dat Jester iets kwaads zou bedoelen uit te kunnen sluiten. "Hoe komt dat?"

    [ bericht aangepast op 28 april 2020 - 17:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo

    Hij had niets gehoord. En dat beviel hem niet. Nu had hij niet de controle over de situatie. Ongeduldig trok hij zijn iNet uit zijn broekzak en zich naar Fayr in zijn telefoon.

    Hi, Roosje. Slaap je al?


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    Ze glimlachte en legde het boek op haar schoot.

    Nee, ben nog aan het lezen. Phone ligt op bed, ondertussen. Gave overbelast, vandaar. Nogmaals sorry dat ik je zo liet zitten :c

    [ bericht aangepast op 28 april 2020 - 17:16 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———


    Adam haalde zijn neus op, maar die zat vol met snot. ‘Ik wil gewoon alleen zijn.’
          Zijn keel brandde en hij was misselijk. Waarom had hij ook zo veel gedronken? Fox had hem vast dronken willen voeren. Waarom had hij niet gewoon gezegd dat hij niet meer wilde? Of had hij dat wel gedaan? Hij wist het niet meer, alle herinneringen aan vanavond liepen door elkaar heen en vermengden zich met herinneringen van het bal.
          Na het bal…
          Hij slikte moeizaam terwijl hij terugdacht aan hoe Onyx hem onder de douche vandaan had gevist. Jester was er toen ook bij geweest. Adam was toen naakt geweest – maar ze hadden toen niks gedaan. Toch? Hij kon het zich niet goed herinneren, misschien wílde hij gewoon geloven dat er niets was gebeurd. Zijn vingers trilden toen hij ze weer naar zijn arm bracht.
          De pijn zorgde ervoor dat hij stopte met nadenken, het trok hem weg van de herinneringen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo

    Oh, geeft niets lieverd. Ik ben blij te horen dat ze goed terecht is. Hoe is het met jouzelf?

    Misschien had Vienna nog niets verteld, misschien was ze te druk geweest met haar zus. Maar als hij het plan door wilde zetten, en daaraan ook wilde voldoen aan het plan van Maaya, dan moesten er nu stappen komen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Hoe zou dat je helpen? Heb je het leven helemaal opgegeven?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———


    Adam haalde zijn schouders op en negeerde hem.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



    Lieverd. Daarmee bedoelde hij haar. Er stegen weer wat vlindertjes in haar buik op en ze kon het niet laten om te glimlachen. Dat leek haar steeds vaker te gebeuren de laatste tijd, als ze bij Romeo was. Of met hem sms-tje. Of zelfs alleen maar óver hem praatte met Vienna. Allemachtig, ze had het wel heel zwaar te pakken. Ook de nonchalante manier waarop hij het zei, alsof het volstrekt logisch was. Lieverd.

    Met mij gaat het wel. Phone wilde niet dat ik haar zou helen, dus ik heb energie genoeg. Wel fijn, want gisteren was ik doodop. Nu voel ik me tenminste weer redelijk normaal. En met jou, nadat ik je zo achterliet? Hopelijk heeft Julia je nog een beetje gezelschap gehouden :p


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Verdorie. Daar kon hij dus niets mee.
          "Heb je Merrin ook opgegeven?"
          Hij wilde naar een 'nee' toe. Een ontkenning aan zijn kant gaf de illusie van controle en die had Jester nu zo hard nodig. Adam was in paniek geweest, had Fox geslagen en deed nu zichzelf pijn. Die jongen móest controle hebben en op een andere manier dan zichzelf pijn doen. Jester hoefde alleen maar hem zover te krijgen om te praten en daarmee te denken dat híj het gesprek richting gaf. Een ontkenning betekende dat hij niet deed wat Jester 'wilde'. Dan had hij de touwtjes in handen, zou hij denken.
          Tot dusver ging het niet zoals hij hoopte, maar zo snel gaf hij dus echt niet op.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo

    Je zus is een beetje eigenwijs, concludeer ik uit deze context? :p Met mij gaat het prima hoor, Julia verveelt nooit. (;

    Ik kwam trouwens vanmiddag je vriendin tegen! Vienna toch? Heeft ze mijn idee al met je gedeeld?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    Phone? Eigenwijs? Hoe kóm je erbij :p

    Nee, nog niet. We zijn druk bezig geweest met het overplaatsen van de spullen van de jongens naar beneden, zodat Merrin niet met zijn rolstoel de trap op hoeft. Hoezo? Nu ben ik wel nieuwsgierig (;


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo

    Het was een vermoeden (;
    Oh dat is wel handig!

    Nou, ik stelde aan Vienna voor om een vriendendate te doen. Ik wil je nog veel beter leren kennen en je vriendin hoort daarbij. Dus jij neemt dan Vienna mee en ik Max! Misschien kan ik je binnenkort wel voorstellen als mijn vriendinnetje (;

    [ bericht aangepast op 28 april 2020 - 17:41 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———


    Adam boog zijn hoofd toen hij Merrins naam hoorde. Hem opgeven? Dat wilde hij niet, maar zou het niet beter voor hem zijn?
          Hij dacht terug aan al het verdriet dat hij Merrin de afgelopen dagen had gedaan. Wilde hij hem dat nog eens aandoen? Nee, hij wilde hem geen pijn doen. Nooit meer.
          Of zou Merrin hetzelfde willen als Fox?
          Schuld borrelde in hem op. Hij wilde dat wel. Op den duur. Zelf had hij wel gefantaseerd over zulke dingen. Maar hij zou het nooit doen, tenzij ze een relatie met elkaar hadden en hij honderd procent zeker wist dat Merrin het wilde. En diep vanbinnen wist hij dat Merrin daar hetzelfde over dacht. Hij was niet als Fox, ze waren al vanaf het begin vrienden en hij vertrouwde hem meer dan wie dan ook. Maar Dezi en Fox... Die hadden gewoon iets van hem willen nemen. Zonder hem iets terug te geven.
          ‘Nee,’ zei hij zachtjes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



    Oké Fayr, kalm blijven.

    Een soort dubbel-date dus? Klinkt hartstikke leuk! Ik ben wel benieuwd naar Max ondertussen, haha.
    Zou misschien wel leuk zijn als dat kon, ja 😊


    Oh, dat ze dit dúrfde! Fayr probeerde zich maar gewoon voor te stellen dat Vienna springend naast haar stond en voor haar op verzenden drukte.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx



    Fox stond ineengedoken in een hoek van de kamer. Af en toe gleed zijn blik naar het open raam, alsof hij overwoog om weg te vluchten. Er bleek toch nog een greintje verstand in de bovenkamer van dat kind te zitten, want hij deed het niet.
          ‘Ga zitten.’ Met een grom wees hij naar de hoek van het vertrek, waar twee stoelen stonden. Zijn gesnif werkte hem op de zenuwen. Met een gebogen hoofd en schouders deed Fox wat hij hem opdroeg. Hij staarde naar zijn handen.
          Onyx kwam ook overeind, trok met zijn voet de vrije stoel een stukje opzij en ging zitten. Met zijn ellebogen leunde hij op de tafel.
          ‘Weet je wat er gebeurd is met de laatste die Adam heeft pijn gedaan?’ vroeg Onyx op een dreigende toon. ‘Ik trok een mes dwars over haar gezicht. En moet ik je eraan herinneren wat ik met de laatste Lions heb gedaan die mijn afdelingsgenoot wilden lastigvallen? Ik heb er geen problemen mee om te kijken hoe ver ik die bezem jouw reet in krijg.’
          Fox kromp ineen. ‘Ik – ik wilde hem helemaal geen pijn doen.’
          ‘Nee, dat zal wel niet.’ Onyx slaakte een verveelde zucht. ‘Nou, het zal aan mij zijn om dat te beoordelen. Dus vertel maar wat er vanavond gebeurd is. Van het begin tot het eind.. Zodra ik merk dat je liegt, pak ik de bezem erbij.’


    Every villain is a hero in his own mind.