• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Celene Jill Valentino

    'Wist ik wel.' mompelt Tyler als ik zeg dat we de verkeerde kant oplopen. Hij stopt zijn handen in zijn zakken. Dan lijkt hij pas te beseffen wat ik net heb gezegd, want hij kijkt me met grote ogen aan en zegt 'Nog nooit?! Well, let's go.' Hij tilt me op en grijnst even. 'Ik heb zelf ook benen gekregen om te lopen hoor Ty' zeg ik lachend tegen hem. Met grote passen loopt Tyler naar het huis van een vriend van hem, zo'n 5 minuten hier vandaan. 'Niet eens een slokje, niet te geloven.' mompelt hij lachend en hij bel aan terwijl hij mij weer neerzet. 'Ik kan me nog herinneren dat ik op mijn 5e een half glas bier naar achter heb gegooit, ma was boos joh.' lacht Tyler dan. Ik lach mee. 'En toen op veertiende of vijftiende, met die voorraad bier onder je bed. Voor je stiekeme feestje toen. Ik dacht echt dat mam zou ontploffen en je eruit zou gooien' zeg ik lachend. Dan kijk ik Tyler aan 'Wat nou als het goor is. Ik bedoel, die vrienden van jou zijn ook niet echt de liefste.' zeg ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'En toen op veertiende of vijftiende, met die voorraad bier onder je bed. Voor je stiekeme feestje toen. Ik dacht echt dat mam zou ontploffen en je eruit zou gooien' zegt ze lachend en ik grinnik. 'Heeft ze ook gedaan, ik was toen twee weken lang hier.' grijns ik. 'Wat nou als het goor is. Ik bedoel, die vrienden van jou zijn ook niet echt de liefste.' zegt ze en ik kijk haar aan. 'Natuurlijk zijn het niet de liefste, wat verwacht je anders? Van die rijke kakkertjes aan de wiet?' grinnik ik. Opeens wordt de deur open gedaan door die goede vriend, Jared. 'Hey.' grijnst hij en hij geeft me snel een high five. 'Zusje eindelijk eens mee?' grijnst hij en hij laat ons binnen. 'Werd eens tijd.' mompelt hij. 'Ach, ze is nu zestien en wil het zelf proberen. Perfecte tijd, no?' zeg ik en plof op de bank.


    El Diablo.

    Celene Jill Valentino

    Tyler grinnikt. 'Heeft ze ook gedaan, ik was toen twee weken lang hier.' grijnst Tyler dan. 'Natuurlijk zijn het niet de liefste, wat verwacht je anders? Van die rijke kakkertjes aan de wiet?' grinnikt Tyler weer. 'Nee, natuurlijk niet. Misschien wat minder agressief?' zeg ik dan tegen hem. Opeens wordt de deur open gedaan door die goede vriend, Jared. 'Hey.' grijnst hij en hij geeft Tyler snel een high five. 'Zusje eindelijk eens mee?' grijnst hij en hij laat ons binnen. 'Werd eens tijd.' mompelt hij. 'Ach, ze is nu zestien en wil het zelf proberen. Perfecte tijd, no?' zegt Tyler en hij ploft op de bank. Ik kijk even rond, ergens vertrouw ik hem niet helemaal. Ik kom naast Tyler op de bank zitten. 'Ik heb wel wat goeds in huis voor je zusje' zegt hij tegen Tyler. Hij loopt baar zijn bar achtig iets en ik kijk hem na. Hij vult de glazen en ik zie hem niets raars doen. Dan komt hij weer aanzetten met drie glazen en geeft hij de middelste aan mij. Ik pak het aan en mompel snel een bedankje. Ik drink een slok en ik vind het vreemd smaken. Ik sta even overeind omdat ik eigenlijk moet kotsen, maar al snel wordt het licht in mijn hoofd en voel ik hevige pijn. Dan val ik neer op de grond


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Ik heb wel wat goeds in huis voor je zusje' zegt Jared en ik knik. 'Maak het maar niet te sterk.' lach ik en steek een sigaret op. Die joint zou zo wel komen. Al snel komt Jared met de glazen aan en ik pak de mijne waarvan ik een paar grote slokken neem. Ik kijk even om me heen en zie Celene opstaan. 'Wat ga je doen?' vraag ik aan haar maar mijn ogen worden groot als ze neervalt. Mijn blik schiet meteen naar Jared en ik grom terwijl ik opsta. 'What the fuck heb jij in haar drankje gestopt.' sis ik en grijp hem bij zijn keel vast. Het werd nu wel een beetje standaard, maar hé. Het werkt wel altijd. Ik kijk hem kwaad en dreigend aan en mijn vingers verstrakken zich om zijn keel..


    El Diablo.

    Jared || Celene Jill Valentino

    'Maak het maar niet te sterk.' lacht Tyler en hij steekt een sigaret op. Ik knik even. Ik kijk even naar die zus van Tyler. Een klein goedje in haar drankje zou wel moeten werken. Ik duik even onder de kast en open een flesje vergiftiging. Die stop ik in het glas van Celene. Hier mee krijg je veel pijn in je hele lichaam en uiteindelijk zul je neervallen, hoe lang je blijft liggen, ligt eraan hoeveel. Hoe veel pijn je hebt, hoeveel je erin gooit. Ik gooi het hele flesje erin, nu moet die Celene snel veel pijn hebben. Wanneer de glazen gevuld zijn loop ik terug. Tyler pakt er snel een en drinkt er grote slokken uit. Celene pakt de gene die ik haar aangaf en vrijwel direct na de eerste slok staat ze op. 'Wat ga je doen?' vraag Tyler aan haar maar ze valt al neer. Ik zie Tyler dreigend naar me kijken. Hij staat op en komt grommend mijn kant op. 'What the fuck heb jij in haar drankje gestopt.' sist Tyler en hij grijpt me bij mijn. keel vast. Het werd nu wel een beetje standaard, maar hé. Het werkt wel altijd. Hij kijkt me kwaad en dreigend aan en zijn vingers verstrakken zich om mijn keel. Ik kijk hem ook dreigend aan. Tyler kent me langer dan vandaag. Hij weet dat als hij iets doet, ik zijn zusje iets ga aandoen. Ik geef Tyler een knietje tegen zijn kruis aan waardoor hij loslaat en dan duw ik hem met volle kracht tegen de kast aan. Waardoor hij ook neervalt. Als hij eenmaal rustig ligt loop ik naar Celene toe. Ik pak haar vast en sleep haar mee. Eenmaal beneden bind ik haar even vast zodat ze als ze nog wakker wordt, ze nergens heen kan. Als ze dan eenmaal goed vast zit, dus haar armen, benen, handen, voeten, alles, houd ik mijn mes tegen haar keel voor als Tyler wakker wordt.

    - Me likes this :3 Dramaa :3 -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 1:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Erger. Ik wil een hevige pijn voelen. Desnoods mishandel je me, martel je me zoals je bij de gevangene doet. Ik wil dat je me zo erg pijn doet dat ik het niet weer flik' Ik zuchtte diep en zette de mes klaar voor aanslag. 'Een lief, leuk en schattig mietje' Ik glimlachte en zuchtte diep. "Het spijt me niet." Zei ik, maar mijn mondhoeken krulden toch een beetje omhoog. Ik richtte op zijn linkerbovenarm en schoot het mes erin. Ik moest me niet schuldig gaan voelen, het was zijn eigen keuze en daar moest op in gaan. Ik pakte de mes uit zijn arm en het bloed stroomde eruit. Wauw. Lipbijtend richtte ik opnieuw en schoot weer in zijn linkerbovenarm, maar dan ergens anders. "Nog meer?" Grijnsde ik en pakte de mes uit zijn arm. Het bloed veegde ik aan het bed af en lachte even. Ik viel weer in mijn eigen karakter. Dat werd een tijd, dit was beter dan de onschuldige uithangen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    - HÈHÈ. EINDELIJK. HET WERD TIJD JACE :3 -


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace zuchtte diep en ze zette de mes klaar voor aanslag. 'Het spijt me niet.' zei ze, maar haar mondhoeken krulden toch een beetje omhoog. Ik lachte even, en toen zag ik dat Jace de mes op me richtte. Ik maakte me klaar voor een helse pijn, en al snel kwam die ook. Ik beet even op mijn lip om geen schreeuw te maken. Ik had dan niet zo snel pijn, messteken zijn toch wel vervelend. Lipbijtend richtte Jace opnieuw en ze schoot weer in mijn linkerbovenarm, maar dan ergens anders. 'Nog meer?' Grijnsde Jace en ze pakte de mes uit mijn arm. Ik begin te grijzen, ik merk dat Jace weer de oude Jace wordt. Ik hoef haar nu alleen maar uit te dagen en ze geeft al een pijnlijke reactie terug. Ik pak de mes uit haar handen en zeg recht voor haar gezicht. 'Je begint het leuk te vinden hé. Nou als je goed bent als ze zeggen, doe het dan is voor. Dat daarnet was niks hoor' zeg ik tegen haar en ik steek mijn tong uit.


    That is a perfect copy of reality.

    Rhine Jessica Mason

    'O, dat lijkt me niet echt leuk nee, en je bent vast wel interessant, vertel me iets meer over jezelf.' Zegt hij. Ik glimlach zwakjes. 'Nooit deed iemand aardig tegen me. Ze wouden me niet leren kennen. Deden de moeite niet. De paar mensen die mijn vrienden waren werden betaald door mijn vader, daar ben ik vrij zeker van. Ik wil gewoon ontzettend graag een echte vriend hebben. Ooit. Maar ja, ik heb nooit geleerd vrienden te maken.' Zeg ik terwijl ik naar de tafel kijk. Ik heb nog nooit tegen iemand verteld dat ik graag een vriend wil. 'Nogmaals sorry. Ik ben alleen bang da tik je er geen goed mee doe als ik Kyra daar weg probeer te halen. Jace, Tyler en Joél... Die willen alleen maar mensen pijn doen. Ik weet zeker dat ze Kyra dan opnieuw ontvoeren. Ze is beter in mijn handen.' Zeg ik. Misschien niet honderd procent waar, maar Kyra is zeker in betere handen bij mij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    IrishNialler schreef:
    Lysan Horan

    . 'Val je op zijn rode muts ofzo?' grijnst hij en ik grinnik 'Rode mutsen zijn sexy' grap ik. Het was fijn, gewoon even vage grapjes maken en alles vergeten..Hij kijkt naar de grond als ik zeg dat ik hem niet begrijp. 'Nou... Je betekende altijd al wel veel voor me, maar de laatste tijd nog meer. Als... Als.' Hij word rood en een vertederd geluidje verlaat mijn mond. Hij was schattig en lief. 'Ik hou van je. Op de manier.. Snap je me? Ik bedoel, niet als een broer of zo, maar als je vriendje.' Zegt hij snel en ik slik even. Ik denk na, wat ga ik nu zeggen. 'J-jack ehm. Hoe moet ik het zeggen, ik heb je altijd al gezien als vriend en broer, maar ehm.. ik weet het niet. van binnen voel ik misschien wel meer voor je dan als ik voor een broer moet voelen maar ik weet het niet' zeg ik zacht en beschaamd kijk ik weg.Sansa is blijkbaar wakker en maakt haat opmerkingen naar ons. 'Wij hebben tenmiste drie hersencellen jij hebt er nul' sis ik


    Jack Matthew Styles

    'Rode mutsen zijn sexy' Zegt ze. Ik lach even. 'J-jack ehm. Hoe moet ik het zeggen, ik heb je altijd al gezien als vriend en broer, maar ehm.. ik weet het niet. van binnen voel ik misschien wel meer voor je dan als ik voor een broer moet voelen maar ik weet het niet' Zegt ze. Ik knik. 'Dan wacht ik wel tot je het weet. Ik wil graag als een broer voor je zijn.' Zeg ik met een glimlach. Sansa beledigt me. Ik glimlach. 'O oke. Dat verklaard waarom je me vorige maand vertelde dat je van me houd en drama en zo.' Zeg ik sarcastisch. De meiden beginnen te ruziën en ik hou me er maar buiten. Ik heb geen zin in ruzie. Ik bekijk mijn beenwond en probeer te bedenken hoe ik hem het beste kan stoppen. Ik scheur een stuk van mijn broek af en bindt dat stuk er zo goed mogelijk omheen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    'Nooit deed iemand aardig tegen me. Ze wouden me niet leren kennen. Deden de moeite niet. De paar mensen die mijn vrienden waren werden betaald door mijn vader, daar ben ik vrij zeker van. Ik wil gewoon ontzettend graag een echte vriend hebben. Ooit. Maar ja, ik heb nooit geleerd vrienden te maken.' Zei ze. Eigenlijk had ik best medelijden met haar, maar ze had wel mijn zusje ontvoerd. 'Weetje, voor dat ik in One Direction kwam, had ik ook nooit echt vrienden, en werd ik ook gepest. Het is inderdaad niet makkelijk om echte vrienden te maken, maar als je ze hebt, moet je ze dicht bij je houden. En, je hebt wel een vriend, ik' Glimlach ik. Ik heb altijd al snel medelijden met iemand gehad, wat soms best een valkuil was. 'Nogmaals sorry. Ik ben alleen bang da tik je er geen goed mee doe als ik Kyra daar weg probeer te halen. Jace, Tyler en Joél... Die willen alleen maar mensen pijn doen. Ik weet zeker dat ze Kyra dan opnieuw ontvoeren. Ze is beter in mijn handen.' Zei ze. 'Ja, ik geloof je wel, maar ik mis haar gewoon heel erg.' Zeg ik.


    How far is far

    Lysan

    Ik slaak een geïoriteerde zucht als ze verder gaan met ruzieën. IK wist niet wat er mis was met Sansa maar wel een hoop. 'Jij lult dit nou wel maar als jij er net achter kwam dat je zwanger was en je bent van het kind gaan houden en daarna word het door zijn of haar bloedeigenvader vermoord zou jij je ook kut voelen. Dus doe maar niet alsof het niets is en ik me aanstel want het is nu nog maar ene klompje cellen maar dat kan een kind zijn een kind waarvan ik houd en die van mij is dus ik zou maar snel je bek tegen me houden anders regel ik wel wat zodat jij hetzelfde mee maakt, eens kijken wie er dan verdrietig is' sis ik naar haar. 'Dan wacht ik wel tot je het weet. Ik wil graag als een broer voor je zijn.' Ik glimlach dankbaar. 'Dankje Jack, als ik er uit ben zal ik het zegen' beloof ik. Ik vond het niet eelrijk als ik hem neppe kansen zou geven of hem zou breken dus ik dacht liever even na.. 'O oke. Dat verklaard waarom je me vorige maand vertelde dat je van me houd en drama en zo.' zegt hij sarcastisch en ik grinnik even. IK kijk naar zijn been.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine Jessica Mason

    'Weetje, voor dat ik in One Direction kwam, had ik ook nooit echt vrienden, en werd ik ook gepest. Het is inderdaad niet makkelijk om echte vrienden te maken, maar als je ze hebt, moet je ze dicht bij je houden. En, je hebt wel een vriend, ik' Zegt hij. Ik glimlach. 'Ik vraag me steeds af ofdat je het echt meent of het alleen maar zegt zodat ik Kyra niets aandoe. Dus wees alsjeblieft eerlijk en lieg niet tegen me. Ik heb genoeg meegemaakt.' Zeg ik met een zwakke glimlach. 'Ja, ik geloof je wel, maar ik mis haar gewoon heel erg.' Zegt hij. Ik knik. 'Ik kan kijken of ik kan zorgen dat je soms met haar mag praten. Het probleem is alleen dat als we iemand een telefoon geven iedereen meteen als een gek op die telefoon afstormt en daardoor lukt het gewoon niet goed om ze contact met jullie te laten hebben.' Leg ik uit. Ik kijk Liam aan en besluit dat ik vanaf nu gewoon eerlijk tegen hem ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Matthew Styles

    'Dank je, Jack. Als ik het weet zal ik het zeggen.' Zegt ze. Ik glimlach, maar ergens in me voel ik een groot verdriet. Ze ziet me als een broer. Ik probeer te verbergen dat ik me erg rot voel, maar hoe goed dat lukt weet ik niet. 'Ik hoop dat je rode broeken ook onwijs sexy vind, want als het zo doorgaat heb ik een mooie rode broek.' Zeg ik in een poging tot een grapje. Sinds ik hier zit kan ik me nog niet gelukkig voelen. Ik blijf maar het lijk van Geo zien. 'De baby. Waar is Sam?' Bedenk ik me opeens. Ik heb hem niet meer gezien. 'Lysan, zeg me alsjeblieft dat je weet waar Sam is, anders dan ga ik me ontzettend schuldig voelen.' Zeg ik in paniek. Op de een of andere manier heb ik het idee dat Sam nu ergens ligt te huilen terwijl niemand op hem let.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    June was niet echt interesant meer toen Jack en vooral Lysan weer naar me uitvielen. "Toen wist ik nog niet wat een gigantisch blinde domme sukkel je was." Mijn bloed kookte en Lysan liet me knappen. "Ik weet tenmiste dat het kind wat eruit zou groeien geen gelukkig leven en geen toekomst zou hebben omdat ik ook maar een kind ben en het zal weten dat het door een verkrachting en niet door liefde tot stand is gekomen. En met dat laatste wens ik je veel succes. Ik ben te mager om ongesteld te worden en waarschijnlijk wordt het toch een miskraam door de hoeveelheid röntgenfotos die ik heb gehad." Nee, ik kon zolang ik bleef vechten geen kinderen krijgen, iets wat ik echt niet erg vond. Voor een kind moest je zelf volwassen zijn, niet een kind zoqls Lysan en ik. Hoe blind was ze? Als ze van hrt klompje cellen hield, alé, maar zag ze echt niet dat er geen toekomst was voor het mormel in haar buik. Als zij het niet liet weghalen en Tyler het niet deed zou ik het nog wel met een kleerhanger doen als ze sliep. Om hethompje cekken en Lysan zelf tegen haar eigen koppige blindheid te beschermen.


    Bowties were never Cooler