• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die moeite hierin steekt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Unser Land ist klein, doch es passen viele rein / Nicht alle müssen Deutsche sein

    Heftige gevoelens over een Basta lied, whoa.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Villainess schreef:
    Ik ben een grote meid. Ik ga me echt niet genegeerd voelen. Ik kan hiermee dealen.

    (heart2) (heart2)

    / Fuck waarom is het zo heet. I can't stand it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er is niemand verdronken en de moeder heeft vijf euro extra betaald (per ongeluk? Als goed gebaar? Either way ik ga niet klagen) dus ik moet zeggen, voor vier uur slaap was dit een uitzonderlijk goede dag tot nu toe


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ughhhhhhhhhh, verbrande rug doet pijn en ik haat het om op mijn buik te liggen


    Heaven is a place that we all have

    Wat zijn de symtomen van een zonnesteek? Volgens mij vertoon ik ze allemaal >.<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is zo amazing


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    I'm so amazing


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    (...)


    You are indeed BB

    - Deze anime is zo intens dat ik gek word omg

    - Oke nee ik wil even huilen

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 15:47 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je mag niet alleen hoofdletters in een post doen toch? Waarom is het LJHbeginpost het dan? :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Je mag niet alleen hoofdletters in een post doen toch? Waarom is het LJHbeginpost het dan? :W


    Hahah lol, het valt me nu pas op. :W


    OTOFT: Ik wil pizza, maar ik wil niet vragen aan papa of hij ook pizza heeft want dan weet de visite dat we pizza eten en dan schaam ik me omdat ik pizza ga eten en mijn hersenen zitten vol rare kronkels maar ik wil dus wel eten maar het niet kenbaar hoeven maken aan de hele wereld ondanks dat ik dat nu wel doe nu ik dit online zet maar op de een of andere manier vind ik dat minder erg dan dat de buuf met commentaar weet dat we pizza eten en ik ben raar en laat ik nu eindelijk eens een punt gebruiken.

    Edit; Oke we eten zo pizza.
    (bat)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 16:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd *O*


    Petit schreef:
    (...)

    omg sarahsap YAAAAAAAAAAS U MADE IT


    Thaaanks ^^


    i put the fun in funeral

    Animato schreef:
    (...)
    Hahah lol, het valt me nu pas op. :W

    OTOFT: Ik wil pizza, maar ik wil niet vragen aan papa of hij ook pizza heeft want dan weet de visite dat we pizza eten en dan schaam ik me omdat ik pizza ga eten en mijn hersenen zitten vol rare kronkels maar ik wil dus wel eten maar het niet kenbaar hoeven maken aan de hele wereld ondanks dat ik dat nu wel doe nu ik dit online zet maar op de een of andere manier vind ik dat minder erg dan dat de buuf met commentaar weet dat we pizza eten en ik ben raar en laat ik nu eindelijk eens een punt gebruiken.

    Mij niet. Ik open het op mijn mobiel en dat is het eerste wat ik zie. :W Waarom zou je je schamen voor pizza? Wtf. Laat die buren zeuren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Mij niet. Ik open het op mijn mobiel en dat is het eerste wat ik zie. :W Waarom zou je je schamen voor pizza? Wtf. Laat die buren zeuren.


    Ah jah en ik zit momenteel achter de laptop en kan met gemak naar beneden scrollen. Logisch dat het je opviel. (:

    Naja mn buuf kan nogal zeuren als het om voedsel gaat. Gelukkig is het een hele aardige buuf ipv de andere buuf die we hebben, maar goed. Wat betreft voedsel kan ze behoorlijk op haar strepen staan als iets niet gezond is. Gelukkig kreeg ze het niet erg mee omdat ze te druk bezig was met haar kleindochter te laten drinken zonder te morsen. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op naar de voorlaatste wedstrijd ooit. I'm gonna cryyyy.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.