• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    *Meisje op discord van mijn vriend niest meerdere keren.*
    "Kunnen je teammates geen push-to-talk aanzetten?"
    "Nee!"
    Oke, chill dude, het was maar een vraag.

    + Ik ben onzichtbaar.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 21:10 ]

    Aaaaawh, de (abandoned?) kat die al maanden bij ons komt chillen, slaapt nu naast me op de bank en ik smelt. Ik ben zo blij dat we haar mogen houden van mijn vader als we al onze buren gaan vragen of zij van iemand is, want het is zó duidelijk dat ze thuis geen aandacht krijgt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    Aaaaawh, de (abandoned?) kat die al maanden bij ons komt chillen, slaapt nu naast me op de bank en ik smelt. Ik ben zo blij dat we haar mogen houden van mijn vader als we al onze buren gaan vragen of zij van iemand is, want het is zó duidelijk dat ze thuis geen aandacht krijgt.


    N'awwwh <3
    Dit is zo schattig ik smelt ook c;


    26 - 02 - '16

    Ik inspireer mensen blijkbaar om toch eens Harry Potter te gaan lezen en hun reacties gaan echt zo van: 'is Krinker nu dood?' 'Dobby is zo schattig' 'De Grim is Sirius Zwarts!?!' 'Nee niet Carlo!' 'Nee NIET SIRIUS' 'NEE NIET PERKAMENTUS' 'NEEEEE!'

    Kon ik de boeken nog maar eens voor het eerst lezen...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jeetje, ik kreeg bijna een hartaanval van mijn zo ontzettend erg trillende telefoon; blijkt het mijn vriend te zijn die me zit te pranken door een zin te sturen en elk woord op een nieuwe regel te laten beginnen. Ugh. :W


    26 - 02 - '16

    Mooi hoe de maan helemaal rood is.

    Articuno schreef:
    Mooi hoe de maan helemaal rood is.

    Wat. Alweer een bloedmaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Wat. Alweer een bloedmaan?

    Volgens mij niet? Ik ga ff googlen.

    Kan alleen een bloed- én supermaan op 28 september van dit jaar vinden. En 14 oktober ook een bloedmaan dacht ik.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:01 ]

    Jemig, hoe bedoel je een serie uit de nineties. Dit is het meest 1990 wat ik qua intro ooit heb gezien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hahahaha die statussen van familieleden :'D

    en dat is waarom je geen onkels en tantes als vriend moet hebben op facebook :]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Articuno schreef:
    Mooi hoe de maan helemaal rood is.


    Huh? Rode maan? Mis ik iets?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Rayquaza schreef:
    (...)

    N'awwwh <3
    Dit is zo schattig ik smelt ook c;


    I know right! We noemden haar eerst 'Homo' omdat haar miauwtjes letterlijk klonken alsof ze 'homo' zei, maar nu heb ik haar omgedoopt tot Socks.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:34 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Parley schreef:
    (...)

    Huh? Rode maan? Mis ik iets?

    Nee, toch? Ik dacht dat het de zon was (die onder ging).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Nee, toch? Ik dacht dat het de zon was (die onder ging).


    Ik dacht al hahaha. Want die hier is toch echt gewoon wit/geel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    O gawd. Morgen mijn ouders vertellen van ons. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •