• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Ja ik wil het wel vragen maar niet opdringerig lijken help me


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Animato schreef:
    (...)

    Ah jah en ik zit momenteel achter de laptop en kan met gemak naar beneden scrollen. Logisch dat het je opviel. (:

    Naja mn buuf kan nogal zeuren als het om voedsel gaat. Gelukkig is het een hele aardige buuf ipv de andere buuf die we hebben, maar goed. Wat betreft voedsel kan ze behoorlijk op haar strepen staan als iets niet gezond is. Gelukkig kreeg ze het niet erg mee omdat ze te druk bezig was met haar kleindochter te laten drinken zonder te morsen. xp

    Het is irritant tho. Ik zie het steeds vaker voorbij komen dat er in het groot wordt geschreven, terwijl er in de regels staat met mate en niet alles. Dit is zeker niet met mate.

    Het is wel goed van haar hoor, daar niet van, maar andere mensen beslissen zelf wel wat ze willen eten. En ze bedoeld het ook wel goed, gezond eten come on, maar ik heb zelf echt een hekel aan het door gepush van mensen waarvan zij denken dat het beter is.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 16:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Het is irritant tho. Ik zie het steeds vaker voorbij komen dat er in het groot wordt geschreven, terwijl er in de regels staat met mate en niet alles. Dit is zeker niet met mate.

    Het is wel goed van haar hoor, daar niet van, maar andere mensen beslissen zelf wel wat ze willen eten. En ze bedoeld het ook wel goed, gezond eten come on, maar ik heb zelf echt een hekel aan het door gepush van mensen waarvan zij denken dat het beter is.


    Ja naja. Als je dr mega last van hebt meldt je het. ^^

    Oh jah, gezond eten is helemaal prima. Maar hier gebeurt dat gewoon niet wanneer we krap met tijd zitten. :W En zo vaak komt dat niet voor geloof ik dusja. Dan moet ze niet gaan zeuren. Maar dat heeft ze gelukkig dus toch niet gedaan. (:
    Maar dat gepush van mensen is echt stront vervelend. Daardoor heb ik nu een hekel gekregen aan onze andere buren, die vinden dat wij niks mogen doen met de beesten omdat zij er zogenaamd last van hebben terwijl dat mens de enigste is en puur en alleen omdat ze aan alle beesten een hekel heeft. Pfsh. Maar das een ander verhaal. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, dat verhaal was te geweldig. Ook al kwamen veel dingen met Fifty Shades overeen.

    Wanneer je je leeg voelt na het einde van een verhaal, weet je dat het een goed verhaal is.

    // ik vind het een leuke naam, maar de afkorting is de naam van iemand met wie ik een nare ervaring heb gehad.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 16:50 ]

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH waarom ben ik zo


    // oke het viel allemaal wel mee, hij zei misschien, dus ik weet niet waarom ik zo'n probleem maakte om een simpele vraag

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 17:05 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Animato schreef:
    (...)

    Ja naja. Als je dr mega last van hebt meldt je het. ^^

    Oh jah, gezond eten is helemaal prima. Maar hier gebeurt dat gewoon niet wanneer we krap met tijd zitten. :W En zo vaak komt dat niet voor geloof ik dusja. Dan moet ze niet gaan zeuren. Maar dat heeft ze gelukkig dus toch niet gedaan. (:
    Maar dat gepush van mensen is echt stront vervelend. Daardoor heb ik nu een hekel gekregen aan onze andere buren, die vinden dat wij niks mogen doen met de beesten omdat zij er zogenaamd last van hebben terwijl dat mens de enigste is en puur en alleen omdat ze aan alle beesten een hekel heeft. Pfsh. Maar das een ander verhaal. xp

    Hoe kunnen die mensen dat horen? Is het daar zo gehorig (en blaffen ze zo luid) dat die buren het horen?

    Horen ze zulke dingen niet zelf een melding van te geven tho? Dat doen ze zelf ook zo vaak als er ergens een ruzie ontstaat. Het is het LJH topic, dat iemand het niet heeft gezien lijkt me sterk :W

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 17:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat van die hoofdletters was mij nog niet opgevallen in ieder geval, op laptop. Maar ik denk dat Mehri het niet erg vind om het aan te passen, hoor, dan heeft niemand er meer last van toch?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Caps kan vervelend zijn bij spam, maar zoals in de beginpost vind ik het meer een stijlvorm en zie ik niet in waarom het storend is. Maar dat ben ik natuurlijk.


    i put the fun in funeral

    Het is meer dat het steeds vaker voorkomt dat er posts met (alleen) hoofdletters worden gepost, terwijl het echt tegen de regels is. En ik snap niet hoe dit niet word aangesproken, terwijl er andere users wel worden aangesproken. Ik stoor me daar aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voelt zich aangesproken maar waarschijnlijk ook wel terecht whoops

    hierbij goed voornemen #9948237 om minder te capslocken sorry pals ik ben een schreeuwerige LJH'er


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg ik word zo happy van deze dagen! (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom doet het me zoveel dat een klasgenoot buiten school af wilt spreken?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben jaloers op een fucking auto....
    Het moment dat je vriend eindelijk zijn alpha romeo gt heeft en dus meer aandacht geeft aan de auto.... hallo girlfriend want also attention (cat)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 18:12 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    "Dus, als je dit zou uitgeven, hè, hoe zou je dan willen dat je omslag eruit zou zien? Wat zou erop komen te staan? Je personages? Bomen? Foto's? Wat dan ook?"

    abstracte waterverfkleuren wat dacht je daarvan abstracte waterverfkleuren zijn echt perfect????
    als ik deze shit met een titel en een verhaal en een inhoud in de winkel zag liggen zou ik het kopen zelfs al was het de nieuwste kopie van fifty shades

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 18:33 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    "Dus, als je dit zou uitgeven, hè, hoe zou je dan willen dat je omslag eruit zou zien? Wat zou erop komen te staan? Je personages? Bomen? Foto's? Wat dan ook?"

    abstracte waterverfkleuren wat dacht je daarvan abstracte waterverfkleuren zijn echt perfect????
    als ik deze shit met een titel en een verhaal en een inhoud in de winkel zag liggen zou ik het kopen zelfs al was het de nieuwste kopie van fifty shades

    [img]



    i can relate want er liggen duizenden ongebruikte notebooks in mijn kast met een soortgelijke print

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 18:41 ]


    Heaven is a place that we all have