• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Square schreef:
    Ik voel me nu een expert in het uitgeven van boeken maar in werkelijkheid weet ik gewoon meer over science fiction/fantasy publishing in Amerika begin deze eeuw dan ooit relevant voor mij zal zijn, vermoedelijk.

    En ook: WAAROM IS DE NEDERLANDSE MARKT ZO KLEIN dit voelt niet eerlijk.

    schreeuwt in sync met je pijn vanaf de andere kant van het land
    de ultieme droom is niet om gepubliceerd te worden, de droom is om vertaald te worden


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    One down, four to go, lol.


    Your make-up is terrible

    Dead, want werk en de nasleep van een verhuizing.... Daarnaast heb ik nog steeds geen wifi....


    Stenenlikker

    Waarom is dit zó obvious? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I could use a hug. Maybe some words that tell me it will be okay.

    Villainess schreef:
    I could use a hug. Maybe some words that tell me it will be okay.







    ~~~
    OTOFT: Meh, I miss you. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mweh. Vluchteling of niet, wees een beetje dankbaar als je een huis aangeboden wordt. Er worden zelf mensen uit huizen gezet om ruimte te maken voor jullie ffs.


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat je op een dag op een stoel gaat zitten en de stoel breekt onder je gewicht.

    Oke, tot zover mijn "vervloekingen" van vandaag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Al die mensen die de hele dag thuis zitten en janken dat het te warm is. Ugh, jullie mogen niet zeuren. Ik heb in een keuken gewerkt die minstens drie keer zo warm was als buiten, dus houd even jullie mond. Dankjewel.


    26 - 02 - '16


    Heaven is a place that we all have

    Oh mijn god mens, als jij een landschildpad was, zou ik je gegarandeerd in de zee gooien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I'm a pathetic f*ck. Waarom doet het me zoveel dat een klasgenoot me ergens mee naartoe vraagt? Hallo, dit is normaal voor de meeste mensen. Get your sh*t together you pathetic f*ck.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En toen lagen er 26 door mij geschreven boeken op mijn bureau. Dit is té bizar en té cool.


    Happy Birthday my Potter!

    Hij speelt zijn spelletje en heeft direct geen oog meer voor mij.

    Dat moment dat je lerares de groepschat van 2e4TB naar 3e4TB veranderd^^ nog maar een jaartje en ik ben een Toegepast Bioloog...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!