• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Hypno schreef:
    (...)

    Thaaanks ^^


    ga je me vanaf nu altijd vervoeren naar de mcdonalds als ik honger heb?


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb bewijs dat je weer drugs hebt gebruikt. En het was deze keer was het geen wiet.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 18:43 ]

    Petit schreef:
    (...)

    ga je me vanaf nu altijd vervoeren naar de mcdonalds als ik honger heb?


    Er is geen mcdonalds in belgie alleen maar wafels en friet


    i put the fun in funeral

    ''Ik ben het nu een beetje zat dat je zo chagrijnig bent!''
    Uhm, ik ben niet chagrijnig, jij maakt me chagrijning!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hypno schreef:
    (...)

    Er is geen mcdonalds in belgie alleen maar wafels en friet


    er is wel mcdonalds in belgie sarah educate urself maar okay, wafels met frietroomijs is ook goed


    Heaven is a place that we all have

    Wampus schreef:
    (...)
    Hoe kunnen die mensen dat horen? Is het daar zo gehorig (en blaffen ze zo luid) dat die buren het horen?

    Horen ze zulke dingen niet zelf een melding van te geven tho? Dat doen ze zelf ook zo vaak als er ergens een ruzie ontstaat. Het is het LJH topic, dat iemand het niet heeft gezien lijkt me sterk :W


    Toegegeven, Chevy en Doenya kunnen behoorlijk hard blaffen en smorgens is dat niet prettig. Maar dat vinden wij zelf ook dus we zijn al hard bezig daar wat aan te doen en het wordt al minder. Maar dat zien andere mensen niet in. Verder vinden ze het stinken (like, hoe dan? I mean, ik weet ook wel dat beesten een geur met zich mee brengen, maar we verzorgen ze goed en de hygiëne is goed en de buren wonen like tien meter van ons vandaan xd wel meer als je de afstand tussen de huizen zelf rekent). Duusss ja. Het zal allemaal wel.

    Ja dunno. Ik weet niet. Lijkt me dat alleen mensen ergens melding van maken als ze er last van hebben. Kennelijk heeft verder er nog niemand echt last van of het in ieder geval niet openbaarlijk verteld.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Worthless, worthless, worthless...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Botanical schreef:
    Worthless, worthless, worthless...

    Ik moet echt even schrijven.


    Your make-up is terrible

    Dussss wat je ook kan doen is dus met je auto naar mij je VRIENDIN toe rijden inplaats op de no- limit snelweg te rijden

    Ik wil aandacht (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Als morgen doorgaat, ben ik echt psyched, omdat we zo'n goede band hebben met zijn drieën en letterlijk NIETS awkward is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yay, zometeen heb ik weer een mooi onderlaagje in mijn haar (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me nu een expert in het uitgeven van boeken maar in werkelijkheid weet ik gewoon meer over science fiction/fantasy publishing in Amerika begin deze eeuw dan ooit relevant voor mij zal zijn, vermoedelijk.

    En ook: WAAROM IS DE NEDERLANDSE MARKT ZO KLEIN dit voelt niet eerlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *Screams*. Noh, I don't want to be part of your drama. I don't want any drama, and certainly not yours!


    The truth is out there.

    Today was a good day :)


    "It means no worries, for the rest of your days"