• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Your jealousy is showing :'D


    kindness is never a burden.

    Shack schreef:
    (...)

    Ik ga jou opeten, jij cutie c:

    dat heet kannibalisme hehe. Leukerd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Neeneeneenee stop dat EET

    Het is komkommer en je houdt van komkommer kom op lieverd wat was het nut van nog even net doen alsof je oké was als je vervolgens helemaal instort en niet meer eet???

    En de hond heeft weer in de keuken geplast omdat haar bejaarde blaas het niet volhield en ik heb het gevoel dat ik een beetje faal qua adoptiemamagedrag op dit moment, maar ik doe mijn best, mijn pluizige kinderen, ik doe mijn best


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mentys schreef:
    (...)
    dat heet kannibalisme hehe. Leukerd.


    Dan ben ik jouw kannibalistische vriendje c:


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Shack schreef:
    (...)

    Dan ben ik jouw kannibalistische vriendje c:

    gelukkig wel c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    gelukkig wel c:


    Hehehehe c:

    Ssak bultewora?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Shack schreef:
    (...)

    Hehehehe c:

    Ssak bultewora?

    Bow wow wow c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    - I'm just a plain average girl, what could the hottest guy in school possibly see in me?
    - My body has curves in all the right places, but I'm just average with my big blue eyes and long lashes and thick long brown hair.
    - I'm nothing special, I'm the nerd of the school (but wait 'till I straighten my hair and take off my glasses - I'll be the hottest chick you've ever seen).

    OMYGAWD Wattpad please. Kan er ook nog een gewoon leuk meisje in de hoofdrol worden gezet zonder dat ze zichzelf eerst helemaal afkraakt maar uiteindelijk een super mega babe blijkt te zijn waar ALLE jongens op vallen?! Het verveeld nogal gauw.

    Nog steeds kwaad op niets dus ik ga zo even met iets smijten en hopen dat de wereld daar beter van word waarom kunnen dingen niet gewoon gebeuren als je hard genoeg hoopt ja dankje?!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    'Ik word om 11 uur wakker.' Nou niet dus...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me ook gewoon oprecht nutteloos en zelfs schuldig omdat ik niets tofs met m'n leven doe zodat andere tegen me op kunnen kijken ofzo.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Castellaization schreef:
    Ik voel me ook gewoon oprecht nutteloos en zelfs schuldig omdat ik niets tofs met m'n leven doe zodat andere tegen me op kunnen kijken ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sudden realisation: Nog 4 maanden en dan is 2016 ook weer voorbij...
    Where did the time go 0.o


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik wil gewoon de hele dag in bed liggen door dit druilerige weer en mijn stemming, bah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    people run away when I call them my friends.