• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:00 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Emily ''Rebel'' Jamy Gold

    ’’New Year, New Live.''


    Kleding||Haar
    'Ja, ik zou eigenlijk denken dat je mij mee uit vroeg.' Heb ik hem nu beschaamd... Dat zou niet de bedoeling zijn geweest... 'Zullen we dan maar?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Mackenzie Adelaide Hatter/Jefferson


    •Daughter Of Mad Hatter • 15 Jaar • Soundtrack •



    ''We Are All Mad Here.''
    ||Oufit||

    'Is ook goed!' Ik pakte de beide meiden vast en begon te rennen, toen sprong ik en kwamen we uit voor het café. 'Mooi zo, dat ging lekker snel!'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Hendrik Queen


    •Sun Of The Evil Queen • 18 Jaar •



    ''This Is How Whe Dance.''
    ||Oufit||
    Ik glimlachte en trok haar lachend mee. Ik gooide mijn schoenen uit en ging aan het water zitten. 'Dus... Rebel... Ben je dat of is het alleen je naam?' Ik glimlachte en deed mijn voeten in het water, 'dit is eigenlijk best vreemd.'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Emily ''Rebel'' Jamy Gold

    ’’New Year, New Live.''


    Kleding||Haar
    'Daarom moet je er ook in.' Ik duwde hem lachend in het water, deed mijn schoenen uit en sprong er achter aan. 'Sorry!'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Quinn Rayna Mills
    / Daughter of Regina Mills / / / Outfit



    Hendrik zat blijkbaar met zijn gedachtes ergens anders, want hij volgde me niet gelijk. Ik had het niet gelijk door. 'Je krijgt ze gratis.' ik kijk om naar de richting waar de stem vandaan kwam en een meisje met koekjes stond daar. Eigenlijk wilde ik geen koekje, maar ik wilde niet onbeleefd zijn. Ik wilde er net één pakken, toen Hendrik met volle vaart tegen het meisje aan knalde. 'O may god.. Sorry...' Ik kijk Hendrik geïrriteerd aan. Wat kon hij toch soms een sukkel zijn...
    'Nee het geeft niet...' zegt het meisje. 'Alleen moet ik nieuwe koekjes bakken, ze waren toch niet goed. Ik zou ze niet eten.' Mijn mond valt open van verbazing. Die 'niet te vreten koekjes' wilde ze ons gratis geven, terwijl ze geen eens te vreten waren? 'Aangenaam... Rebel.' zegt het meisje, terwijl ze het zand van haar kleding afklopt. Ik keek Hendrik nog steeds geïrriteerd aan. Ik dacht dat we juist niet zouden moeten opvallen. Maar als ik zo erg op moeder lijkt en hij op deze manier de aandacht trekt gaat dat nog al lastig 'ik ben...' het bleef stil van Hendriks kant. 'eeehm...' Een lach kon ik niet onderdrukken. Kon hij nou niet zijn eigen naam zeggen? 'Hendrik...' ik doe mijn hand voor mijn mond, zodat mijn lach niet zichtbaar is. 'dus je wist het toch nog?' glimlachte het meisje dat zich voorgesteld had als Rebel, 'ik zou bijna denken dat je me leuk vind...' Ik kon mijn oren niet geloven. Zei Rebel nou dat Hendrik haar leuk zou vinden? 'Bijna wel ja...' Hendrik grinnikte met Rebel mee. 'Dit is Quinn, mijn zus...' Kon het nog langer voordat hij mij voorstelde? Ik geef een klein knikje richting Rebel. "Hoi," zeg ik er nog bij als begroetinh 'Wil je misschien mee gaan naar de zee... daar... pootjebaden?' ik weet niet of dit bij de vloek hoor, maar was die Hendrik mee bezig? Pootjebaden? Word dat je eerste date met een meisje dat je leuk vindt?! Ik houd wijs mijn mond en wacht op het antwoord van Rebel. 'Ja, ik zou eigenlijk denken dat je mij mee uit vroeg. Zullen we dan maar?' Wacht had Hendrik nou een date? Ik kon dit gesprek niet meer volgen. Ik zie Rebel en Hendrik richting het water rennen en ik blijf verbaast achter. Had ik dit alles nu gedroomd?


    Do I look like Mother Teresa?

    Hendrik Queen


    •Sun Of The Evil Queen • 18 Jaar •



    ''This Is How Whe Dance.''
    ||Oufit||
    Even later lag ik dus in het water met daar achter aan Rebel. 'Geef niet! Je bent dus echt een rebel!' Ik glimlachte en zwom naar de kant, en liet me daar weer achter over vallen. 'Heerlijk eigenlijk...'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Emily ''Rebel'' Jamy Gold

    ’’New Year, New Live.''


    Kleding||Haar
    Ik ging naast hem zitten en liet me ook achter over vallen, 'uit welke wereld kom je?' Ik keek naar de lucht en begin opnieuw te glimlachen, 'sommige mensen zouden dit snel vinden, maar ik ben nou eenmaal een snelle rebel, vind je me leuk?'
    [/columns


    I rotten to the core, who could i ask for more?



    Tuuli Egeté Jefferson
    Kleding


    Na mijn verzoek, trekt Mackenzie zowel mij als Isa naar Granny's.
    "Mooi zo, dat ging lekker snel," zegt Mackenzie
    "Zegt dat wel," zeg ik "Zullen we naar binnen gaan?". Voordat iemand al kan antwoorden loop ik naar binnen want ik neem een lekkere groene ice tea met extra ijs. Ik neem plaats bij de bar.
    "Komen jullie ook?"

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 12:25 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hendrik Queen


    •Sun Of The Evil Queen • 18 Jaar •



    ''This Is How Whe Dance.''
    ||Oufit||
    'Uit welke wereld kom je?' Ze keek naar de lucht en glimlachte weer, 'sommige mensen zouden dit snel vinden, maar ik ben nou eenmaal een snelle rebel, vind je me leuk?' Ik keek haar aan en glimlachte, 'vind je mij leuk?'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Emily ''Rebel'' Jamy Gold

    ’’New Year, New Live.''


    Kleding||Haar
    'Nou... ja.' Ik bloosde, wat ik anders nooit deed. 'Maar anderen zouden zeggen dat het te snel gaat, is het dan niet vreemd als we elkaar pas... 15 minuten kennen?' Ik keek hem nu ook aan. 'Misschien moeten we dit vaker doen.' Ik stond op en pakte mijn schoenen. Ik veranderde mezelf weer in een droog meisje en deed mijn schoenen aan. 'Doei...'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Mackenzie Adelaide Hatter/Jefferson


    •Daughter Of Mad Hatter • 15 Jaar • Soundtrack •



    ''We Are All Mad Here.''
    ||Oufit||

    Ik rende haar achter na en bestelde een chocolade melk met extra slagroom. 'Sorry, ik heb dorst en honger tegelijk.' Ik keek nog naar Isa, 'kom je!'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Hendrik Queen


    •Sun Of The Evil Queen • 18 Jaar •



    ''This Is How Whe Dance.''
    ||Oufit||
    'Dat waren dan de beste 15 minuten van mijn leven... doei...' Ik rende kletsnat naar Quinn en vergat maar mijn schoenen, 'ik heb een bijna vriendinnetje. Is het vreemd als ik haar verkering vroeg, nu al?' Ik glimlachte, 'geef me is een knuffel...'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Isa Wendy Pan
    Soundtrack / / Daughter of Peter Pan & Emma Swan / / Faceclaim: Sasha Pieterse / / Outfit

    We are young, we are gold
    Trying things we didn't know
    Looking at the sky, see it come alive
    All our fears became our hopes


    En zo stonden we van het ene op het andere moment bij Granny's ik was wel een beetje teleurgesteld dat we niet gingen vliegen, je mocht er pas over oordelen als je het ooit gedaan had.
    "Ben jij de dochter van Peter Pan" het meisje met het gekleurde haar, ik knikte bevestigend. Waarom dachten mensen altijd alleen aan mijn vader ik had ook een moeder hoor.
    Het meisje met het leuke haar bestelde een chocolademelk. Ik keek een beetje sip naar mijn plukje, ik pakte het weer tussen mijn vingers en dacht nu alleen aan zwart mijn vingers gleden naar beneden en het plukje werd zwart, ik glimlacht dit was beter.
    "Doe mij maar een smoothie, bosbessen" en ik legde de kaart terug. Ik bleef met een bokkig gezicht zitten.
    "Iedereen kan vliegen, alsjeblieft" hield ik vol "ik zal het jullie leren" ik keek ze met een hoopvol gezicht aan toen mijn smoothie werd gebracht. Ik nipte van mijn glas wachtend op hun antwoord. Mijn smoothie smaakte heerlijk en ook de anderen hadden hun drinken gekregen. Het smaakte zo lekker dat ik moeite had om het glas niet in een keer leeg te drinken. Mmm bracht ik uit. En ik had een snorretje van het drinken die ik er snel af likte en ik grijnsde naar de meisjes voor me.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mackenzie Adelaide Hatter/Jefferson


    •Daughter Of Mad Hatter • 15 Jaar • Soundtrack •



    ''We Are All Mad Here.''
    ||Oufit||

    'O may god ik heb een combinatie, als jij gaat vliegen ga ik rennen!' Ze had vast geen idee wat ik bedoelde, dus glimlachte ik maar. 'Of, we gaan snelheid vliegen als je me vliegen leert!'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.



    Tuuli Egeté Jefferson
    Kleding


    Ik bestel een groene ice tea en als ik hem heb neem ik een grote slok. Wanneer Isa veder gaat over het vliegen, kijk ik een beetje angstig.
    "Ik heb niks tegen vliegen," zeg ik "maar ik heb erge hoogtevrees, waardoor me dat niet al te handig lijkt,". Ik drink mijn drinken op terwijl ik vurig hoop dat we niet gaan vliegen. Niemand heeft zin in een activiteit dat deels bestaat uit je angst. Opeens praat Mackenzie over snelheid vliegen en ik kijk haar daardoor raar aan. Soms snap ik niks van de dingen van mijn zusje. Ik zwijg daarover want ik wil niet dom overkomen dus ik glimlach terwijl ik een ijsblokje kapot kauw.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 15:03 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina