• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    McMiller schreef:
    Hallo allemaal. Ik kom hier voor wat advies.
    Mijn vriend en ik zijn allebei klaar om seks te hebben, maar mijn lichaam niet bepaald.
    Als hij me vingert (hij doet het heel rustig aan), doet dat zo ontzettend veel pijn. Ik probeer mijn lichaam wel te ontspannen, maar ik weet niet zo goed hoe.
    Ik had voorgesteld om de volgende keer glijmiddel te gebruiken, maar ik weet niet of het veel verschil gaat uitmaken met de pijn (ik ben nou eenmaal nog maagd).

    Ik vraag dus om advies wat betreft het ontspannen van je lichaam.


    Het heeft vooral te maken met het op je gemak voelen. Zorg bijvoorbeeld dat het warm genoeg is in je kamer, dat je niet constant op je hoede bent dat er iemand binnen zal komen oid. Je kan ook muziek opzetten zodat het niet awkward stil is ofzo.
    Het glijmiddel is alleszins al een goed idee, dan gaat het sowieso makkelijker. Als het daarna nog pijn doet, kan je misschien beter eens langs gaan bij de dokter want gewoon vingeren zou normaal gezien geen pijn mogen doe, zeker als hij het rustig doet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Het heeft vooral te maken met het op je gemak voelen. Zorg bijvoorbeeld dat het warm genoeg is in je kamer, dat je niet constant op je hoede bent dat er iemand binnen zal komen oid. Je kan ook muziek opzetten zodat het niet awkward stil is ofzo.
    Het glijmiddel is alleszins al een goed idee, dan gaat het sowieso makkelijker. Als het daarna nog pijn doet, kan je misschien beter eens langs gaan bij de dokter want gewoon vingeren zou normaal gezien geen pijn mogen doe, zeker als hij het rustig doet.

    Om eerlijk te zijn was het niet bepaald warm in de kamer (zonder dekens om mij heen) en we waren ook niet alleen thuis. :')
    Bedankt voor de tips! Hopelijk dat glijmiddel inderdaad gaat helpen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McMiller schreef:
    Hallo allemaal. Ik kom hier voor wat advies.
    Mijn vriend en ik zijn allebei klaar om seks te hebben, maar mijn lichaam niet bepaald.
    Als hij me vingert (hij doet het heel rustig aan), doet dat zo ontzettend veel pijn. Ik probeer mijn lichaam wel te ontspannen, maar ik weet niet zo goed hoe.
    Ik had voorgesteld om de volgende keer glijmiddel te gebruiken, maar ik weet niet of het veel verschil gaat uitmaken met de pijn (ik ben nou eenmaal nog maagd).

    Ik vraag dus om advies wat betreft het ontspannen van je lichaam.


    Hoi. (:
    Oh, dat is lastig zeg. Allereerst lijkt het me slim als je het eerst bij jezelf probeert? Doet het dan evenveel zeer? Als je namelijk altijd moeite en pijn hebt (dus ook met tampons), dan kan het zijn dat je vaginisme hebt. Dit is een aandoening waardoor je enorm strak bent, zeg maar. Het is in dit geval slim om even je dokter een bezoekje te brengen.
    Verder zou ik gewoon kijken hoever je zelf komt, als je thuis bent en ontspannen. Als dat lukt, kun je proberen dat gevoel ook op te roepen als je bij hem bent. Glijmiddel is in principe een goed idee, maar ik zou het wel beschouwen als een last resort, op dit moment. Als je iets enorm vies gaat eten, kun je je neus dichtknijpen en door de pijn heen eten, maar je kunt ook eerst proberen het met wat kruiden wat beter te maken. Oké, een beetje een rare metafoor, maar glijmiddel is geen oplossing voor het diepere probleem hier. No shame natuurlijk, maar ik raad je aan om eerst verder te kijken. Veel succes!


    Tijd voor koffie.

    WenseKronik schreef:
    Vaginale douchen kunnen zorgen voor een daling in ph waarde van je vagina.

    Oeps... niet waar.
    Douchen met zeep (wat voor zeep dan ook!) zorgt ervoor dat je de lactobacillen verwijdert van je schaamstreek. Die lactobacillen zorgen er juist voor dat de pH rondom je vagina laag blijft, zodat pathogene bacteriën (E. coli etc.) geen kans krijgen om te groeien. Je vagina met zeep wassen zorgt dus voor een verhoging van de pH.
    De lage pH is dus juist goed voor je en die moet je koesteren. Niet wassen met zeep dus!


    oi, suzy

    Mijn moeder beweert dus dat je na het plassen je tampon niet kan laten zitten omdat het allemaal uit 1 gat komt... ben ik nu zo slim of is zij nu zo dom! Hahaha je tampon komt toch niet in aanraking met je plas?? En volhouden dat ze blijft wtf.
    Ja het touwtje ja maar om nu elk uur je tampon erin en eruit te doen... no thanks!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Mijn moeder beweert dus dat je na het plassen je tampon niet kan laten zitten omdat het allemaal uit 1 gat komt... ben ik nu zo slim of is zij nu zo dom! Hahaha je tampon komt toch niet in aanraking met je plas?? En volhouden dat ze blijft wtf.
    Ja het touwtje ja maar om nu elk uur je tampon erin en eruit te doen... no thanks!!


    Huh jouw moeder heeft volgens mij hele rare biologie lessen gevolgd. :W


    The truth is out there.

    Voiles schreef:
    Mijn moeder beweert dus dat je na het plassen je tampon niet kan laten zitten omdat het allemaal uit 1 gat komt... ben ik nu zo slim of is zij nu zo dom! Hahaha je tampon komt toch niet in aanraking met je plas?? En volhouden dat ze blijft wtf.
    Ja het touwtje ja maar om nu elk uur je tampon erin en eruit te doen... no thanks!!



    er is een kind door je moeders vagina gekomen en ze zegt dit soort dingen


    i put the fun in funeral

    Voiles schreef:
    Mijn moeder beweert dus dat je na het plassen je tampon niet kan laten zitten omdat het allemaal uit 1 gat komt... ben ik nu zo slim of is zij nu zo dom! Hahaha je tampon komt toch niet in aanraking met je plas?? En volhouden dat ze blijft wtf.
    Ja het touwtje ja maar om nu elk uur je tampon erin en eruit te doen... no thanks!!


    Het blijft me verbazen hoe slecht het is gesteld met seksuele voorlichting over het vrouwelijke lichaam.


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    Het blijft me verbazen hoe slecht het is gesteld met seksuele voorlichting over het vrouwelijke lichaam.

    En dan is dit niet eens seksuele voorlichting, maar gewoon middelbareschool-biologie.


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    (...)
    En dan is dit niet eens seksuele voorlichting, maar gewoon middelbareschool-biologie.


    Precies. Ik begrijp dat echt niet. Zoveel mensen weten gewoon niet hoe hun eigen lichaam werkt.


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    Precies. Ik begrijp dat echt niet. Zoveel mensen weten gewoon niet hoe hun eigen lichaam werkt.


    Goedele heeft zo'n programma en dan gaat ze naar Engeland... daar denkt iedereen dus verkeerd over hoe het vrouwelijk geslachtsorgaan in elkaar zit.... echt heftig.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oh, ik moet dit ergens kwijt.
    M'n zusje is 12 en is er vandaag achter gekomen dat m'n vriend en ik met elkaar naar bed gaan. Ze is nu al 20 keer bij me naar binnen gelopen om te vragen of het echt waar is, en dat ze dacht dat je dat alleen maar doet als je al heel erg oud bent en al jarenlang verkering hebt :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wtf verkeerd topic?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 20:08 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HeiHei schreef:
    Oh, ik moet dit ergens kwijt.
    M'n zusje is 12 en is er vandaag achter gekomen dat m'n vriend en ik met elkaar naar bed gaan. Ze is nu al 20 keer bij me naar binnen gelopen om te vragen of het echt waar is, en dat ze dacht dat je dat alleen maar doet als je al heel erg oud bent en al jarenlang verkering hebt :')


    Heb je er al over gepraat met haar?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wat voor glijmiddel kan ik het best gebruiken? Waterbasis?
    Het is meer voor het aftrekken van mijn vriend en anaal gaan.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 13:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.