• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heerlijk hoe je beste vrienden alleen de gek met je aansteken als je werk laat zien. Je hoeft het niet mooi te vinden maar tis geen grap voor mij.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben zondag een halfjaar opgenomen en alhoewel het een poosje beter ging was de laatste maand weer heel slecht. Dit gevecht is soms zo oneerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit kun je niet ménen...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dus ik heb maar één of geen enkele herkansing voor al deze vakken?! Hoe kan dit? :O


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lol, mishandeling, ho-ot (sarcasme). Geen ontsnappen aan nu, deze soty gaat het slechtste uit q naar boven halen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zal wel aan mij liggen, maar de pasta smaakte me niet zoals anders. Ma vond het ook niet zo en vorige keer smaakte het me ook niet zo. Ik snap alleen niet waarom het me nu ineens niet meer smaakt.

    Zo blij dat het morgen weekend is, want dan hoef ik de wekker niet vroeg te zetten. Nu redelijk gewend aan het vroege opstaan, maar eergisteren en gisteren moest ik zo gapen en proberen om niet mijn ogen dicht te doen in de ochtend. Ik hoop dat ze snel klaar zijn met de badkamer, want ik mis de douche. Ik kan mezelf wel wassen, maar met een douche gaat het zoveel makkelijker.

    Vandaag weer twee sollicitaties gedaan en ik hoop dat het goed gaat. Maandag op gesprek om te kijken of ik misschien geholpen kan worden bij het zoeken van een baan, tenminste ik hoop dat ze me kunnen helpen.


    Physics is awesome

    IK HEB MIJN MUSE *.*


    From these ashes, I will rise

    Ugh, ik zit weer helemaal klote in m’n vel en dan alleen weer omdat ik het idee heb niets op orde te hebben in m’n leven — terwijl dat écht wel zo is. Waarom kan m’n hoofd niet gewoon één week (of één dag, I don’t ask for much) stil zijn zodat ik like, kan genieten?

    •••
    Muh, ik kan alleen maar negatief denken en zeuren — tijd om te gaan slapen, want hier ga ik mezelf echt niet verder mee helpen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2019 - 21:57 ]


    Damn, ik heb al drie hoofdstukken klaar..... Hoe dan? :o


    One Who Travels A Higher Path.

    Everytime I write I get so sad cuz my life is fucking boring as Hell.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    wat kinderachtig zeg.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Why do people like to judge someone else's child? Did I something wrong? No. Did I bother you? No. Did it effect your life? No. Than stfu. Don't tell my parents what they did 'wrong' while raising me? They don't need your opinion?

    Please, take me back to those younger days when life was easy.

    ...

    [ bericht aangepast op 12 jan 2019 - 0:21 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HaIe schreef:
    wat kinderachtig zeg.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    I NEED TO STOP THINKING ABOUT IT BUT I CANTTTT


    A to the Z