• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    JDBDUEBDUS IK BEN ZO GESTRESSED BALPEN INKT IN MIJN WERKKLEDING

    Lord save me


    This ain't no place for no better man.

    Morgen naar Diergaarde Blijdorp !!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    If only I loved myself like he loves me


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik slaap al twee weken shit. Mijn hoofd zit vol en ik ben prikkelbaar. Nu realiseer ik me waarom. I miss you like crazy.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    was ik weer


    Tijd voor koffie.

    Ew. 'daar moeten we even over praten als we elkaar weer zien' kriebeldekriebel dat soort woorden geven me de kriebels zelfs als ik weet waar het over gaat.


    The truth is out there.

    fuck fuck fuck


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Heerlijk dagje dierentuin gehad met m'n ouders. Nu weer onderweg naar huis - nog 1,5 uur te gaan!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben zo klaar met die betweterige meiden.
    Na deze filmafspraak ben ik er klaar mee en stap ik uit de groepschat. Geen zin meer in dat gezeik.
    Waarom kan die groep nooit eens normaal afspraken nakomen zonder verder gedoe
    UGH
    Maar hey, ik heb EINDELIJK de Lion King gezien en hij was zo leuk!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Lion King bewijst dat remakes niet mijn ding zijn.
    Ja, sommige dingen waren cute en mooi gedaan. Ik miste alleen diepgang in bijna iedereen. Tuurlijk, er kan minder emotie zijn met echte dieren, maar dit had opgelost kunnen worden met meer dialogen zoals er in de originele versie zitten. Nu waren sommige dingen echt out of the blue... (spoiler voor de film onder de spoiler)

    En mijn grootste frustratie: WTF DID DISNEY DO WITH SCAR AND WITH BE PREPARED??
    Plus, nee. Er kan niet zoveel haar in stront duidelijk zichtbaar blijven. Dat is niet logisch, en al helemaal niet die vijf minuten waard...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aspromavro schreef:
    Lion King bewijst dat remakes niet mijn ding zijn.
    Ja, sommige dingen waren cute en mooi gedaan. Ik miste alleen diepgang in bijna iedereen. Tuurlijk, er kan minder emotie zijn met echte dieren, maar dit had opgelost kunnen worden met meer dialogen zoals er in de originele versie zitten. Nu waren sommige dingen echt out of the blue... (spoiler voor de film onder de spoiler)
    En mijn grootste frustratie: WTF DID DISNEY DO WITH SCAR AND WITH BE PREPARED??
    Plus, nee. Er kan niet zoveel haar in stront duidelijk zichtbaar blijven. Dat is niet logisch, en al helemaal niet die vijf minuten waard...



    Ik had ook bepaalde stukjes waarvan ik dacht; ehm.. oke.
    Het was niet slecht ofzo maar net wat je zegt: erg onverwacht
    Ik was wel blij dat ze de originele stem van Mufasa erin hebben gehouden, want die stem is perfect
    En ik baalde ook zo van "Be Prepared."
    Ik dacht echt.. is dit het?
    Beyonce vond ik ook een beetje mwoa.
    Spirit was wel een mooi liedje btw :)
    Maargoed, niks verslaat de originele film. En ik als die-hard Lion King fan moest de film natuurijk wel even keuren haha
    Al vind ik bij deze film toch dat de originele versie beter was.
    Maar het animatiewerk in de remake was over het algemeen wel goed gedaan.
    Timon was zo cute en awh die Rafiki..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    When your girlfriend buys you the big Jeffree Star mystery box and you can't wait to open it but you have to 😭


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Had net even een mental breakdown, urgh.

    Zo, ik heb de groep verlaten. Ik ben dr klaar mee 🤷‍♀️
    Dat gezeur eromheen elke keer is niet goed voor mijn humeur

    //
    Heerlijk, die schrijf flow waar ik de afgelopen dagen in zit. Hiermee haal ik de tijd van het writersblock prima in :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    If drinking don't kill me, her memorie will.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2019 - 8:39 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.