• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gelukkig heb ik airco op mijn werk. Het word alleen een genadeklap als ik naar buiten ga en in mijn auto stap..

    //
    Oh god, krijgen we die ellende weer...
    Soms haat ik het dat ik zo afhankelijk ben van die klote bruggen die om de haverklap in storing gaan. Vooral met die warmte is het echt niet tof om dan in de file te staan... 😪


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Sporten was echt weer lekker. Vanavond lekker bbq'en en even echt goed samen zijn. Kijk er heel erg naar uit.


    The truth is out there.

    Ik haat jullie zo hard. Rot op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tuurlijk.. de hele dag zit je boven te meuren in je kamer en dan net op het moment dat ik wat in de magnetron moet doen, kom jij aankakken en doet er wat in.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    You could have just told me, but you didn't


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Vandaag lekker gesport ondanks de hitte, de airco in de sportschool is heerlijk!

    Behoorlijk zenuwachtig geweest voor de tandarts. Verstandskies is eruit en twee vullingen erin, de vullingen vielen me mee (behalve die tweede boor die ie gebruikte) en die kies eruit trekken was nog een dingetje. Was heel even bang dat ie hem er niet uit zou krijgen. Gelukkig lukte het wel.

    Nog wel last van de warmte, een zeurend gevoel op de plek van mijn verstandskies en nog steeds ongesteld. Die laatste twee zijn waarschijnlijk vrijdag over en misschien kan ik dan vrijdag zwemmen. Dat zou lekker zijn.


    Physics is awesome

    Het was buiten eindelijk wat koeler, maar in deze trein is het weer friggin warm. Dat gaat in mijn Brabantse zolderkamer niet minder erg zijn vrees ik.. En ik heb morgen ook nog werk als postbode..

    Extra fun. Een van mijn vrienden heeft plannen gecanceled net nu ik er naar uit begon te kijken en het mijn mood beter maakte.

    Wat wel oprecht leuk is, is mijn eerste Pride walk zaterdag! Hopelijk komt miijn maandelijkse hel zondag, en niet zaterdag al though.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoe komt die rotvlieg nou alsnog in mijn kamer? Ze kunnen er zogenaamd niet uit als je een deur wagenwijd open zet, maar ze komen binnen door de kleinste openingen.


    Physics is awesome

    Op dit moment is het nog steeds boven de 30 graden en ik heb geen idee hoe ik het vanavond uit ga houden of dat ik weer tot in de late uurtjes wakker ben...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil niet naar het werk dag 11


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, heel hard hopen dat het spoor meewerkt op mijn traject. Tot nu toe lijkt het goed te gaan. *Klopt af*


    Stenenlikker

    Dus nu wil je ineens dat ik het doe, omdat ik ook wel wat mag doen? Is goed, maar dan ben je de volgende keer de sigaar want dan mag jij het doen.

    Altijd lopen zeiken als ik eens geïrriteerd doe en zeggen dat ik me op iemand anders moet afreageren, maar je doet het zelf ook.


    Physics is awesome

    Uch, dit is een levende hel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet me zo inhouden om niet het hele huis onder handen te gaan nemen.
    Het zand ligt overal en ik wil dit nog doen en dat nog doen.
    Maar bij de minste inspanning smelt ik al van het zweet. Dus voetjes in een emmer water en verder niks. Morgen weer een dag 💁🏻‍♀️
    En Ik wil niet klagen over de hitte maar dit is weerr iets teveel van het goede..
    Blij als we weer terug gaan naar 25 graden ofzo 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb zin in kruidnoten nu.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."