• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als het goed is zijn soatesten standaard verzekerd. Ik betaal in ieder geval geen cent. En als je het zeker wil weten doe je het toch gewoon?

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 20:50 ]

    Ja, ik zou je zeker niet zo laten afpoeieren, in ieder geval. Het is super redelijk dat je dat wilt.


    Tijd voor koffie.

    Yrden schreef:
    Als het goed is zijn soatesten standaard verzekerd. En als je het zeker wil weten doe je het toch gewoon?


    Ja maar als gratis kan liever gratis toch? c:

    Edit: heb het toen dus gratis bij de ggd gedaan. En nog keertje bij de huisarts want dat moest voor ik mijn spiraal kreeg. c:

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 20:52 ]


    The truth is out there.

    Je kan gewoon bij de ggd aankloppen voor een test. Daar gaan ze echt niet moeilijk over doen lijkt me. En desnoods lul je dat je wel eerder seks hebt gehad met een ander. Gaan ze echt niet checken.

    / ik had het bij de ggd geprobeerd maar kreeg nooit een mail met hoe het verder moest.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 20:56 ]

    Bij de GGD kan het totdat je 25 wordt. Ik ben zelf 21, maar mijn vriend is 27. Ik zou wel gratis kunnen, maar mijn vriend dus niet. En als we het zouden checken, wilden we het samen doen.


    oi, suzy

    En samen is dan ook echt op dezelfde plek de test doen? Want anders kan hij best naar de huisarts en jij naar de ggd. De uitslag heb je binnen een paar dagen. Maar de kosten van soatesten kunnen bij de huisarts oplopen tot 300 euro voor de duurdere testen. Je kan je natuurlijk niet op alle soa's laten testen. Ja, het kan wel, maar dan ben je lang bezig en voor je vriend zal dat een zeer duur grapje worden.

    Klopt en dat is ook de reden dat hij dus is afgehaakt... En ik kan mezelf wel laten testen, maar dan weten we het van hem nog niet... Dus dan heeft het weinig zin om er energie in te steken, ook voor mij.


    oi, suzy

    "Verstrakkings-crème voor vagina"
    Ik zou dit heeeeel graag willen testen. Niet dat ik het nodig heb, maar gewoon of het werkt en niet vervelend is.
    Het is alleen tyfus duur. 30 ml voor 30 euro en eentje van 50 ml voor 15 euro van een ander merk

    Waarom ben ik altijd zo duur uit bij condoomfabriek.nl? Nouja, in verhouding met de hoeveelheid is het niet duur. Maar voor 82 condooms, toycleaner en siliconen glijmiddel ben ik alweer 66.50 kwijt

    Ik doe wel geen ribbels en noppen condooms, test dat wel een keer als ik binnenkort bij mijn date ben.

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 19:09 ]

    Yrden schreef:
    "Verstrakkings-crème voor vagina"
    Ik zou dit heeeeel graag willen testen. Niet dat ik het nodig heb, maar gewoon of het werkt en niet vervelend is.
    Het is alleen tyfus duur. 30 ml voor 30 euro en eentje van 50 ml voor 15 euro van een ander merk

    Waarom ben ik altijd zo duur uit bij condoomfabriek.nl? Nouja, in verhouding met de hoeveelheid is het niet duur. Maar voor 82 condooms, toycleaner en siliconen glijmiddel ben ik alweer 66.50 kwijt

    Ik doe wel geen ribbels en noppen condooms, test dat wel een keer als ik binnenkort bij mijn date ben.

    Dat is inderdaad wel vrij duur!


    Geloof niet alles wat je denkt

    ^ik wil het wel graag testen. Sowieso dat ik het binnenkort wil testen met mijn date :3

    Als jullie glijmiddel gebruiken, wat voor soort gebruiken jullie dan? Want ik zit nu te kijken naar die met met een smaakje, maar lees ook dat het vies is en heel erg plakt (ook als je klaar bent en je handen hebt gewassen) :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vaak kan je siliconen inderdaad niet afwassen, en de 2 in 1 massage glijmiddel ook niet. Ik heb op het moment Sensual water based glijmiddel met pina colada smaak (niet lekker). Maar normaal vind ik de water basis condoomfabriek glijmiddelen wel fijn. Durex écht niet.

    Yrden schreef:
    "Verstrakkings-crème voor vagina"
    Ik zou dit heeeeel graag willen testen. Niet dat ik het nodig heb, maar gewoon of het werkt en niet vervelend is.
    Het is alleen tyfus duur. 30 ml voor 30 euro en eentje van 50 ml voor 15 euro van een ander merk

    Waarom ben ik altijd zo duur uit bij condoomfabriek.nl? Nouja, in verhouding met de hoeveelheid is het niet duur. Maar voor 82 condooms, toycleaner en siliconen glijmiddel ben ik alweer 66.50 kwijt

    Ik doe wel geen ribbels en noppen condooms, test dat wel een keer als ik binnenkort bij mijn date ben.


    Oh wow, dat dat bestaat. Ik moet wel zeggen, ik ben voor mezelf gesproken persoonlijk wel fan van zo min mogelijk chemische spullen bij mijn vagina, maar ik ben benieuwd wat het doen doet zo. Maar dat is ook wel echt duur. ;-;

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 19:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Oh wow, dat dat bestaat. Ik moet wel zeggen, ik ben voor mezelf gesproken persoonlijk wel fan van zo min mogelijk chemische spullen bij mijn vagina, maar ik ben benieuwd wat het doen doet zo. Maar dat is ook wel echt duur. ;-;

    Het schijnt wel natuurlijk te zijn. Maar glijmiddel is natuurlijk ook chemisch. Dus mij maakt het niet zo uit. Ik ga het zeker binnenkort proberen.

    Yrden schreef:
    (...)
    Het schijnt wel natuurlijk te zijn. Maar glijmiddel is natuurlijk ook chemisch. Dus mij maakt het niet zo uit. Ik ga het zeker binnenkort proberen.


    Dat is natuurlijk ook waar! Het zal dan ook wel meevallen.

    Zelf heb ik het nog nooit gebruikt (glijmiddel), dus daar weet ik ook niet zoveel van af.


    Tijd voor koffie.