• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it




    HAHA, ik zocht op 'contemplating life gif' en vond deze. Ik durfde hem niet ergens anders de posten, maar wilde hem wel delen. :Y)


    Tijd voor koffie.

    ^ Omg, hahaha. Zo had ik die gif nog nooit bekeken :')

    Yrden schreef:
    Vaak kan je siliconen inderdaad niet afwassen, en de 2 in 1 massage glijmiddel ook niet. Ik heb op het moment Sensual water based glijmiddel met pina colada smaak (niet lekker). Maar normaal vind ik de water basis condoomfabriek glijmiddelen wel fijn. Durex écht niet.


    Hmm, ik las ook veel slechte dingen over Durex. Heb nu iets met aardbeien en champagne smaak, op waterbasis dus ik ben echt heel erg benieuwd!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oeh, aardbei lijkt me wel oke (: let me know please?

    / ik ben echt bang dat ik tegenval als het er binnenkort van komt. Ik zeg wel leuk wat ik wil doen. Maar als het eenmaal zo ver is doe ik het sws niet, of ik moet lichtelijk gedwongen worden (op een goede manier). Ugh, ik haat onzeker en verlegen zijn.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 0:58 ]

    Ow nu jullie het er over hebbenn..

    Er wordt toch de laatste tijd een beetje gewaarschuwd voor vaginazeep en vaginale douches enzo? Omdat je lichaam het zelf kan schoonmaken en je het anders alleen maar de balans verstoord.

    Maar is dat dan ook met glijmiddel en dat soort dingen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    In wetenschappelijke literatuur kan ik daar niets over vinden. Ik denk niet dat dit al is onderzocht.
    Wel is bewezen dat hyperosmolaire lubricants (deze zijn altijd op waterbasis; maar niet alle waterbasis lubricants zijn hyperosmolair) toxisch zijn voor de cellen in en rondom de vagina. Ze veroorzaken schade aan het epitheel.
    Wil je zeker zijn dat er geen schade optreedt, gebruik dan lubricants op basis van siliconen.


    oi, suzy

    Glijmiddel is niet om je te wassen of extreem te reinigen. Het haalt ook niet de goede en slechte bacteriën weg. Dus in dat opzicht is het niet slecht voor je.

    Yrden schreef:
    Glijmiddel is niet om je te wassen of extreem te reinigen. Het haalt ook niet de goede en slechte bacteriën weg. Dus in dat opzicht is het niet slecht voor je.



    Nee maar het komt wel in je vagina, dus het gaat meer om het contact.

    @Karlsson, dankjewel!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik weet wel dat je wassen met zeep daaronder geen goed idee is! Zelf heb ik mijn lesje al geleerd toen ik zeker de twee daaropvolgende weken nog jeuk, pijn en een branderig gevoel had daar. Echt niet fijn!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Vaginale douches en zeep enzovoorts kun je inderdaad het beste gewoon weghouden van je vagina, ja.
    Je hebt allerlei reclames over speciale schoonheidsmiddelen voor je genitaliën, maar je vagina heeft gewoon al van zichzelf een inwendig schoonmaaksysteem. Op het moment dat je daar andere basische/zure stoffen en weet ik veel wat doorheen gaat gooien, ontregel je de natuurlijke, gezonde staat van je vagina (en dus ook je pH-waarden) en heb je een veel grotere kans op infecties. Je lichaam heeft het simpelweg niet nodig. Net alsof je benzine in een dieselauto gooit, of energydrank bij een plantje in plaats van water.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 18:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    Vaginale douches en zeep enzovoorts kun je inderdaad het beste gewoon weghouden van je vagina, ja.
    Je hebt allerlei reclames over speciale schoonheidsmiddelen voor je genitaliën, maar je vagina heeft gewoon al van zichzelf een inwendig schoonmaaksysteem. Op het moment dat je daar andere basische/zure stoffen en weet ik veel wat doorheen gaat gooien, ontregel je de natuurlijke, gezonde staat van je vagina (en dus ook je pH-waarden) en heb je een veel grotere kans op infecties. Je lichaam heeft het simpelweg niet nodig. Net alsof je benzine in een dieselauto gooit, of energydrank bij een plantje in plaats van water.


    Ja, inderdaad!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Oké, niet dat ik hem al echt in de praktijk heb kunnen uittesten, maar champagne/aardbei glijmiddel ruikt waanzinnig lekker en smaakt duizend keer beter dan ik verwacht had. Niet dat ik er echt iets van had verwacht, maar je weet wel.

    En ik kreeg echt een reusachtige doos voor een flesje van 10 centimeter ofzo.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vaginale douchen kunnen zorgen voor een daling in ph waarde van je vagina.

    Karlsson schreef:
    In wetenschappelijke literatuur kan ik daar niets over vinden. Ik denk niet dat dit al is onderzocht.
    Wel is bewezen dat hyperosmolaire lubricants (deze zijn altijd op waterbasis; maar niet alle waterbasis lubricants zijn hyperosmolair) toxisch zijn voor de cellen in en rondom de vagina. Ze veroorzaken schade aan het epitheel.
    Wil je zeker zijn dat er geen schade optreedt, gebruik dan lubricants op basis van siliconen.



    Dan heb je toch wel een grotere kans dat condooms scheuren?
    Ik gebruik nooit glijmiddel maar dat terzijde


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nee, siliconen glijmiddel is net zo veilig als alle andere glijmiddelen met condooms. Behalve glijmiddel op oliebasis en olie. Die moet je absoluut niet met condooms gebruiken.

    Ik heb eindelijk maar toch de 'womanizer' (niet de echte maar een satisfyer 2) besteld.


    En ik kom er net achter dat hij ergens anders 10 euro goedkoper is.. huilen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 19:00 ]

    Hallo allemaal. Ik kom hier voor wat advies.
    Mijn vriend en ik zijn allebei klaar om seks te hebben, maar mijn lichaam niet bepaald.
    Als hij me vingert (hij doet het heel rustig aan), doet dat zo ontzettend veel pijn. Ik probeer mijn lichaam wel te ontspannen, maar ik weet niet zo goed hoe.
    Ik had voorgesteld om de volgende keer glijmiddel te gebruiken, maar ik weet niet of het veel verschil gaat uitmaken met de pijn (ik ben nou eenmaal nog maagd).

    Ik vraag dus om advies wat betreft het ontspannen van je lichaam.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."