• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het regent! (yeah)(hoera)(yeah)


    Physics is awesome

    I shouldn’t be surprised. I shouldn’t be surprised. I shouldn’t be surprised.

    Yet, I am — and it hurts like Hell.


    Met de wind erbij is het heerlijk om buiten te zitten. Helaas komt er bij ons vandaag geen regen ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oeh die Bob Marleys One Love ijs van Ben en Jerry's is echt lekker!
    Goede actie van de Dirk om ze voor 1 euro te verkopen.
    Die bak haalt het einde van het weekend niet vrees ik. Helemaal niet in deze tijd van de maand (duivel)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Stilecoupé's blijven zo te horen moeilijk te begrijpen. Wat ik niet snap, want het staat er best duidelijk...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het koelt nu daadwerkelijk af *klopt heel hard af* en vanavond krijgen we regen. Misschien heb ik dan vanavond niet het gevoel dat ik in een sauna stap in plaats van een slaapkamer.

    En onze kat is ook eindelijk weer eens tevoorschijn gekomen onder het bed vandaan. Ligt momenteel heerlijk te genieten van de ventilator.


    Physics is awesome

    Ik mis mijn boyfriend maar gelukkig heb ik eten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oef, ik heb echt een zwak voor Vin Diesel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En dan ben je ineens een uur lang 40% van je zicht kwijt. Nee hoor artsen ik snap dat er niks te vinden is. Gahh. Ik weet toch dat er iets mis is? Anders zouden mn wondjes wel genezen en mn ogen zn werk doen maar hey ik ben geen dokter. 🤓


    The truth is out there.

    Lohse schreef:
    En dan ben je ineens een uur lang 40% van je zicht kwijt. Nee hoor artsen ik snap dat er niks te vinden is. Gahh. Ik weet toch dat er iets mis is? Anders zouden mn wondjes wel genezen en mn ogen zn werk doen maar hey ik ben geen dokter. 🤓


    Suikerwaarde die heel snel omlaag gegaan is? Je hoeft daarvoor geen diabetes te hebben. Ik ken het omdat een vriend het eens meegemaakt heeft en die kon plots ook helemaal niet zien etc. maar was wel perfect gezond.


    A to the Z

    Oops, ik heb geen ontbijt enzo in huis.


    Stenenlikker

    Eerlijk gezegd weet ik echt niet wat ik hiervan moet vinden. Hoe moet ik je in hemelsnaam uit mijn hoofd krijgen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohorat schreef:
    (...)

    Suikerwaarde die heel snel omlaag gegaan is? Je hoeft daarvoor geen diabetes te hebben. Ik ken het omdat een vriend het eens meegemaakt heeft en die kon plots ook helemaal niet zien etc. maar was wel perfect gezond.


    Dat dacht ik ook maar dat was het niet! Ik ben naar de huisartsenpost geweest gelukkig ze hebben kunnen uitsluiten dat het iets ernstigs is voor nu en mocht weer naar huis. Mogelijk heeft het te maken met mijn andere gezondheidsproblemen.


    The truth is out there.

    Ugh, heb er echt jaren geen last meer van gehad en nu ineens komt het weer opzetten... dat wordt weer fijn opletten dat ik niet de 'gezamelijke' handdoeken gebruik op mijn gezicht ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Meh nu moet ik je een week missen :( Gelukkig zie ik je zaterdag weer.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.