• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Max • Rhinos • Onbekend
    • Peter • Rhinos • Onbekend
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———


    Het deed Adam heel veel, dat Jester hem vertelde dat anderen er ook zouden zijn ingetrapt. Hij voelde zich misselijk. Dat Fox hem had aangerand was één ding, maar nu hij de avond opnieuw door zijn gedachten had laten gaan en Jester het emotionele manipulatie had genoemd, kreeg hij het gevoel dat Fox dit écht al die tijd van plan was geweest. Dat het spur of the moment was geweest, vond hij nog veel erger nu hij dacht dat het met voorbedachten rade was geweest.
          ‘Ja,’ zei hij zachtjes.
          Hij wilde naar zijn kamer. Hij wilde bij Merrin zijn, die hem nooit zou manipuleren. Die nooit iets tegen zijn wil in zou doen. Hij sloeg zijn armen om zijn schouders en liep met Jester mee.
          ‘Dank je wel voor je luisterend oor,’ zei Adam na een tijdje. ‘Zeker nu ik me zo verraden voel door Fox, die al de hele tijd zo aardig was, was ik bang dat ik niemand meer zou kunnen vertrouwen.’

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 15:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    "Jij bent absoluut een idioot. En dan te bedenken dat jij degene was die me flirtlessen zou geven... Jouw manier van omgaan met mensen wil ik echt niet leren..." zei hij hoofdschuddend. Een kus voor een paniekaanval. Hij ging toch ook niet ineens Vienna kussen om een paniekaanval te kalmeren? Daarnaast stel dat Yrla een paniekaanval kreeg, die ging hij zeker niet kussen! Hij zuchtte diep. Hij ging deze discussie niet verder aan met dit jong. Hij pikte alleen de negatieve dingen eruit en betrok dat op zichzelf. Al moest hij iets nog kwijt. "Ik heb nooit gezegd dat je met niemand tijd mag doorbrengen," zei hij gefrustreerd. "Verdraai mijn woorden niet..." beet hij de jongen toe. "Maar voor mij zit er nogal een verschil tussen iemand leren kennen en een date. Met een date heb je vaak al voor ogen dat je wilt kijken of jullie iets kunnen worden." Hij zuchtte diep. Hij hoopte niet dat hij nu iets verpest had voor Vienna. Nee, eigenlijk hoopte hij wel dat hij het verpest had voor Vienna. Het was misschien stom, maar ze kon veel beter krijgen dan deze idioot. Als Adam voor hem koos uiteindelijk was hij ook een idioot, maar Adam was geen familie. Hij mocht niet bepalen voor hem wat goed of fout was, ook al hoopte hij dat Adam zou luisteren naar zijn advies. Vienna daarentegen was wel familie...
    "En wat betreft Vienna: Ik heb werkelijk geen idee hoe jullie hierin staan, maar ik vind dat mijn zus in ieder geval verdiend dat je eerlijk tegen haar bent. Want ik heb het idee dat zij hier iets heel anders van denkt dan jij." En dan zou Fox nog wel eens zien hoe het schip strandde. Hij hoopte dat Vienna hem de les zou lezen, dat zou hij erg grappig vinden. Grappig vinden als zijn zus er precies zo over dacht als hij, dat zou Fox eens in laten zien dat hij kut bezig was.
    "En nu wil ik dat je oprot. Weet dat je morgen geen poging hoeft te doen om aan de Panthers tafel te komen zitten. Ik heb tijd nodig om na te denken..." Hij wuifde de jongen weg.

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 15:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester keek opzij en hij glimlachte, de boosheid onder zijn huid voor even weer vergeten. "En toch is het je gelukt. Ik ben trots op je, man." Hij stak zijn handen in zijn zakken, terwijl er een kille wind langs zijn nek streek. "Stel je raakt ooit nog eens zo in paniek," zei hij toen, "ga je dan eerst op zoek naar Merrin? Of naar mij, als je dat liever hebt. Ik ben de leider van de Panthers, en of je je naam hebt of niet: als je een probleem hebt kan je altijd bij mij terecht."
          Hij moest er niet aan denken dat Adam in zijn eentje zou proberen problemen op te lossen en weer zou eindigen bij het meer en met die steen in zijn hand. Of in zijn arm. Zijn gedachten zwierven weer af naar wat Adam gezegd had en er trok een spiertje in zijn kaak. Hij had beloofd Fox niets te doen en daar zou hij zich aan houden, maar holy fúck hij was kwaad.
          Samen liepen ze verder naar de campus van de Panthers, tot ze het gebouw al bijna binnen konden lopen. "Trouwens," zei Jester, terwijl ze de deur doorgingen, "ik zag helemaal geen voetstappen in het zand bij het meer. Doet een mens toch nadenken hoe je daar terecht bent gekomen. Haast alsof je er naartoe geflitst was." Hij knikte even afwezig. "Zou toch een handige gave zijn, denk je niet?" zei hij luchtig, hoewel er toch een grijns om zijn lippen krulde.
          Fucking teleportatie. Natuurlijk was hij trots.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———


    Voor het eerst sinds Jester hem gevonden had, kwam er een glimlach op zijn gezicht. Hij had gelijk – het was hem gelukt om zijn gave te gebruiken! Terwijl hij al bijna een week niet geoefend had. Ze liepen verder door de campus. Vlak voordat ze de gang opliepen, zei Jester dat hij een glas water moest drinken. Eigenlijk wilde hij dat wel, hij had dorst. Hij stapte achter Jester aan naar de keuken en pakte het glas aan. Hij morste een beetje toen hij een slok nam en veegde de druppel weg.
          Toen het glas leeg was, zei Jester dat hij even meeliep naar de kamer. Adam dacht niet dat het nodig was, maar het was aardig van Jester en dus knikte hij. Hij merkte dat zijn stappen een beetje wiebelig waren en strekte één hand naar de muur uit omdat dat veiliger voelde. Zou Merrin al slapen? Hij voelde zich schuldig omdat hij zijn vriend in de steek had gelaten. Toch geloofde hij dat hij het wel zou begrijpen.
          Hij deed de deurklink naar beneden en deed zachtjes de deur open. Het licht brandde. Zijn ogen schoten naar Merrins bed, maar hij verstijfde toen hij zag dat Fox daar zat.
          ‘Wat doe jij hier?!’ vroeg hij schril.
          Hij had toch niet… Hij keek naar Merrins gezicht – hij zag er boos uit. Had hij ook bij Merrin wat geprobeerd? Hij wankelde terwijl hij naar voren stapte.
          ‘Ga bij hem vandaan!’ snauwde hij. Hij keek Merrin verschrikt aan. ‘Heeft hij je betast?’
          ‘Heb ik wát!’ riep Fox uit.
          Adam greep een handvol van zijn krullen vast en trok hem van het bed af, zodat hij struikelde en op zijn knieën viel. ‘Wat dacht je?!’ schreeuwde hij. Het was net als gisteren in de klas – opeens was het alsof er een sluis geopend werd en stroomde de woede door hem heen. ‘Ik ga het nu maar proberen bij iemand die verlamd is, die kan me niet wegschoppen en weg teleporteren als ik mijn hand in zijn broek steek! Ga weg smeerlap! Als je hem ook heb aangeraakt dan zweer ik dat ik dat ik iets ergers met jou doe dan Onyx met Dezi heeft gedaan!!’
          Om zijn woorden kracht bij te zetten, gaf hij de jongen een trap tegen zijn zij.
          ‘Wegwezen, smeerlap!’
          Fox staarde hem grote ogen aan. Er verschenen tranen, Adam wilde ze van zijn gezicht slaan. Hij had het recht niet om te huilen. Híj had dit gedaan!
          ‘Adam… Waar heb je het over? Ik zou nooit…’
          ‘Hou je bek!’ gilde hij. ‘Je hebt me dronken gevoerd en je hebt me aangerand!’
          ‘Je had een her-‘
          Adam trapte hem vol in zijn gezicht. ‘Rot op, smerige klootzak!’
          Fox’ gezicht klapte opzij, bloed droop langs zijn lippen naar beneden. Hij zei niks, hij staarde alleen maar, zijn ogen groot.
          Drong het dan eindelijk tot hem door?
          Drong het eindelijk tot hem door wat een klootzak hij was en dat hij hem nooit daar had mogen aanraken?!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    Hijgend stond hij aan het hek. Hij voelde hoe zijn maag protesteerde en hij wist nog net zijn avondeten binnen te houden. Hij had zichzelf weer een gepusht. Adam is in paniek, zichzelf aan het verminken. De zin van Jester bleef maar door zijn hoofd spoken. In eerste instantie had hij er niet over na gedacht, hij had gewoon gedaan wat Jester hem had opgedragen, had de jongen afgezet bij het meer en was er vandoor gegaan. Hij had Adam nauwelijks gezien, alleen een flits van een jongen die aan het meer zat. Was het zijn schuld? Had hij weer eens iets geflikt zonder het te weten? Had hij de jongen die keer zo ver gepusht dat hij zichzelf pijn deed? Of waren het de woorden die hij had gezegd die de jongen waren blijven achtervolgen? Hij had gehoopt dat met zijn excuses hij in ieder geval een deel van die woorden ongedaan had gemaakt.
          Hijgend zakte hij tegen het hek aan. Als Dezi er geweest was, had hij zijn frustratie waarschijnlijk daarop geuit. Maar ze was er niet, en hij wist niet of hij dat nog wel wilde. Hij had wel stoer tegenover Fersephone gedaan, maar hij wist dondersgoed waar het meisje nu doorheen ging. De vragen; Had hij dit zien aankomen? Had hij een hint gemist? Had hij dit kunnen voorkomen? Er was in Yrla zijn hoofd echter nog een vraag veel belangrijker, een vraag waar hij het antwoord helaas niet op wist en dat hem liet huiveren. Had hij dat ook echt gedaan? Zou hij haar gestopt hebben als hij het wist? Het antwoord nu was ja. Ja natuurlijk had hij dat gedaan, nu hij de gevolgen ervan zag... Maar hij wist niet of de Yrla voor dit dat ook gedaan zou hebben. Zou hij in staat geweest zijn Dezi tegen te houden? Of zou hij mee gepland hebben? Die gedachte bezorgde hem een nog veel grotere huivering over zijn rug.
          Hij bleef uitgeput tegen het hek aanzitten. Hij durfden niet naar het meer om te kijken hoe het ervoor stond. Hij durfde niet naar het Panthers house om te zien of ze al terug waren. Wat als hij alles weer verergerde? Hij was gewoon een nietsnut. Teleurgesteld in zichzelf liet Yrla zijn hoofd hangen. Dit schuldgevoel zou hem nog lang blijven achtervolgen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 17:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester greep Fox bij zijn kraag en trok de jongen achteruit en buiten het bereik van Adam. Bloed stroomde over zijn gezicht en zijn ogen waren groot van schrik. "Waag het niet te verdwijnen," siste hij de jongen toe, voordat hij hem losliet. De intense woede die Adam's gezicht vertrok, herkende hij maar al te goed. Fox' aanwezigheid in de kamer had hij niet voorzien, maar anders dan Adam zag hij wel hoe de twee jongens enkel aan het praten waren geweest. Er leek hier niets aan de hand, maar de paniek was direct weer teruggekomen toen Adam de Lion zag.
          Jester stapte naar voren, naar Adam toe. Voor het eerst die avond raakte Jester de woedende jongen aan, zijn handen zo licht mogelijk tegen zijn schouders, klaar om zijn grip te verstevigen om hem tegen te kunnen houden als hij zich langs Jester heen zou willen werken. "Adam," zei hij zacht, maar dringend. "Merrin is in orde." Hij zocht de blik van de jongen. "Merrin is in orde, hij zit achter je. Doe geen dingen waar je later spijt van krijgt." Voorzichtig trok hij zijn handen weer van de jongen af. "Diep ademhalen. Met Fox wordt afgerekend, kalmeer. Iedereen is veilig."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Het geschreeuw op de gang had haar aandacht getrokken. Vienna had nog niet echt kunnen slapen en had met Fayr gepraat over het idee van Romeo om te gaan dubbel daten. "Dat komt uit Merrins kamer denk ik.. Moeten we gaan kijken?" Merrin kon zichzelf niet verdedigen... Het geschreeuw zat haar niet lekker en haastig kwam het meisje overeind. In haar nachtjapon trok ze de deur met een ruk open, Fayr vlak achter haar. De deur stond open en ze hoorde het geschreeuw uit hun kamer komen.. "Merr, gaat al-" Ze zweeg midden in haar zin. Nu ze de kamer in keek, bevroren haar woorden bij het zien van de scene. Er stond een woedende Adam tussen de bedden, die briesend naar de jongen voor hem op de grond keek. Fox had zijn gezicht vol bloed zitten, zat vlak bij de deur en Jester stond in het midden, handen op de schouders van Adam. Ze voelde meer dat Fayr achter haar in de deuropening kwam staan, dan dat ze het zag. En ze wist van verbijstering niet wat te doen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 17:20 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———


    Adams handen trilden. Toch knikte hij en stapte naar achteren zodat hij naast Merrin kon gaan zitten. Hij pakte voorzichtig zijn hand en keek hem aan zodat hij de waarheid kon lezen. 'Is dat waar?' vroeg hij zacht. 'Heeft hij je niet aangeraakt?' Zijn stem klonk kleintjes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Met grote ogen keek hij naar zijn vriend, die woest de kamer was binnengestormd. Hij had zelf de jongen al de deur gewezen, maar dit was wel heel heftig. Hij dacht nog steeds met schok na over de vraag die Adam hem stelde. Had Fox hem betast? Nee, ze hadden elkaar met geen vinger aangeraakt. Waarom zou Adam dat vragen? Had hij dat wel bij Adam gedaan?! Zijn ogen werden groot van schrik. En hij vervloekte het feit dat hij niet uit bed kon komen. Jester was er gelukkig nog. Hij wilde Jester bijvallen, maar Adam kwam al naast hem zitten. Hij gaf een klein kneepje in zijn hand en keek de jongen met een glimlach aan.
    "Adam, ik ben oke. Er is niets aan de hand, kijk maar." Hij stak zijn armen vooruit en draaide ze, alsof hij daarmee kon laten zien dat hij niet aangeraakt was door Fox. Hij hoopte maar dat hij kon helpen Adam te kalmeren, want deze woede had iets met hem te maken gek genoeg. Adam was opnieuw in beschermingsstand gevlogen. Hij keek net als die keer dat Yrla in de deuropening stond, en hij waanzinnig met een mes hem wilde beschermen. Wat was er aan de hand?

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 17:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Pas toen Adam langzaam knikte durfde Jester weer achterom te kijken naar Fox (en überhaupt adem te halen). De jongen lag nog steeds op de grond en Vienna en Fayr stonden achter hem in de deuropening, schok op hun gezichten.
          "Vi, haal hem hier weg, alsjeblieft," zei hij tegen het meisje, met een kort knikje naar Fox. "Ik kom er zo aan." Hij draaide zijn hoofd weer naar de twee jongens op het bed. Adam was gaan zitten. Hij draaide zich nog een keer om en knikte even vragend naar haar, voordat hij naar de gootsteen toe liep in de hoek van de kamer en er een EHBO doos vandaan viste. Adam bloedde immers nog steeds, onder dat vest.
          Fox ook, maar dat was even echt niet Jesters probleem. Straks weer.
          Hij zette weer een paar stappen naar de twee jongens toe, waar Merrin net bevestigde dat hij inderdaad oké was. "Goed dat je bent gaan zitten," zei hij naar Adam en ving even Merrin's blik. Dit was een hele hoop dat ineens op de jongen afkwam en hij hoopte maar dat hij het aankon. "Er is iets naars gebeurd en je vriend heeft je nodig, Mer," zei hij, als meest korte en doch functionele samenvatting waar hij nu mee kon komen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 17:41 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ze knikte, waarna ze haastig richting Fox liep. Omdat ze niet zo goed wist hoe ze hem weg moest halen, zette ze haar handen onder zijn oksels en trok hem zo de gang op. Zijn gezicht zat onder het bloed en het zag er ernstig uit. Opnieuw vermoedde Vienna dat er iets gebeurd was, alleen dit keer was het heftiger dan de keer daarvoor. "Rustig aan, oké," zei ze zachtjes tegen hem. "Ik weet niet wat er aan de hand is, maar we zullen proberen je te helpen." Ze keek naar haar vriendin naast haar. "Fayr, zou jij zijn neus willen repareren? Het lijkt te blijven bloeden, dan zoek ik snel een doek om even al het bloed weg te halen." Ze pakte de jongen zijn hand, kneep er even in en liep toen haastig weg naar de keuken om een doek te pakken en een bak met warm water.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    Hij slikte een brok in zijn keel weg, maar knikte. Hij was ergens super blij dat Jester er was, dat hij dit niet alleen hoefde te doen met Adam. Hij begreep namelijk niets van de situatie, al leek Jester die aardig onder controle te hebben. Dat was fijn, iemand leek grip te hebben op de situatie. Hij keek naar zijn vriend naast hem, die nog steeds een glans van woede in zijn ogen had liggen. "Oke..." zei hij niet goed wetende wat hij daar precies op moest zeggen. Hij versterkte alleen de greep op Adams hand. "Ik ben hier. Dus als je me nodig hebt, ik ben er voor je," zei hij met een kleine glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    Fayr knikte en hurkte naast de jongen neer. Ze had geen idee wat er aan de hand was, maar 8175 was plotseling helemaal doorgedraaid, leek het wel. Ze had het geschreeuw niet echt kunnen verstaan. In ieder geval was Jester binnen bij de jongens. Die zou er vast wel wat duidelijkheid in kunnen scheppen. Fayr schudde de verwarring van zich af en zocht Fox' blik.
          "Ik ga proberen je neus te helen, oké?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———


    Adam ademde nog steeds hard uit, de woede woekerde nog steeds door zijn lijf. Weten dat Merrin veilig was hielp hem een beetje kalmeren, maar alsnog vond hij het hondsbrutaal dat hij Fox hier in zijn slaapkamer had aangetroffen. Toen Jester met een ehbo-doos kwam aanzetten, liet Adam Merrins hand los om Jesters vest uit te kunnen trekken. Zijn arm zat onder de bloederige strepen, met overal zwellingen rond de wondranden. Hij wendde zijn blik af.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Fayr is op de gang. Ik kan je arm nu verbinden, of haar gaan halen. Wat heb je liever?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.